Saturday, December 31, 2011

Surau Salihiah...!!! Pas MAIN BELAKANG

Semalam Pakteh terbaca satu banner yang membuat dakwaan Surau Salihiah sebenarnya Pejabat Takaful. Dakwaan sebegini Pakteh nilaikan mungkin ada kebenarannya kerana blogger PAS pasti lebih tahu kerana isu ini melibatkan maruah PAS. Pakteh sekadar bertanya sendiri jika sekadar pejabat takaful, mengapa rakyat bangun mempertahankan bangunan tersebut. Mengapa ada signboard Surau Salihiah Jalan Kanchut.

Hari ini Pakteh ambil peluang untuk melihat sendiri apakah bangunan tersebut sebuah surau atau hanya pejabat takaful seperti yang didakwa blogger PAS. Sampai di depan bangunan yang dimaksudkan, Pakteh ternampak signboard "Pejabat takaful Ikhlas". Sah dan Pasti bangunan ini ialah pejabat takaful. Jika ini pejabat takaful mengapa pula ia dipolimikkan?. Pakteh masih seperti semalam sekadar bertanya diri sendiri.

Azan Asar berkumandang menyeru umat Islam menunaikan sembahyang dan azan itu datangnya dari pembesar suara bangunan tersebut. Bagaimana sebuah pejabat takaful boleh menjadi surau?. Rupa-rupanya fikiran sempit dan kolot malah kategori munafik blogger pas sanggup menipu bahawa bangunan tersebut ialah pejabat takaful sedangkan hakikat sebenar ialah bangunan itu merupakan sebuah surau yang sudah melewati 100 tahun usianya.
Pakteh mengambil peluang untuk berjemaah bersama di surau Salihiah petang tadi. Renungan mata imam ketika pakteh bersalaman membuatkan pakteh sebak seketika. Imam tersenyum menerima salam pakteh namun renungan matanya sepi, kosong dan seperti mempunyai sesuatu ingin diluahkan. Mungkin bebanan yang ditanggung cuba dihilangkan dengan senyuman namun mampukah mata yang hampir berkaca menipu?.

Setelah melihat surau Salihiah dan berjemaah Asar disitu, terus terang pakteh berani katakan bahawa Surau Salihiah lebih lengkap dan tersusun berbanding sesetengah surau di negeri Kedah. Ini sekali lagi mematikah hujah puak munafik Pas yang mendakwa surau tersebut tidak terurus malah tidak ada jemaahnya.
yaa..beberapa perkataan imam yang menjelaskan sesuatu kepada pakteh membuatkan hati pakteh sayu. Entahlah....mungkin itu kali pertama dan terakhir pakteh bersolat disitu. Merenung keluar tingkap dari ruang sembahyang imam membuatkan pakteh terasa amat yakin, PAS akan runtuhkan surau ini seperti bangunan disebelahnya yang telah ranap menyembah bumi.

Mengapa PAS kini bertukar menjadi begitu zalim?.
Mengapa bloggernya menjadi munafik?.
Mengapa Ostat Azizan menjadi begitu ego dan bongkak ?
Ostat Azizan sudah mabuk kuasa dan lupa diri. Perasaan bongkak yang membengkak dalam hati Ostat Azizan membuatkan MB ini dengan angkuh menutup ruang musyawarah dan bertegas akan meneruskan pembinaan kompleks membeli belah serta hotel ditapak surau Salihiah tersebut.

Ada blogger PAS yang samakan pengambilan tanah wakaf Surau Salihiah ini dengan kompleks Yayasan AL Bukhary. waduh waduh....mengapa harus ada agenda matlamat menghalalkan cara apabila terdesak sebegini?. Bukankah perjuangan itu digambarkan suci? Adakah mata hati PAS sudah buta sehingga tidak ada lagi akal waras untuk dibuat perbandingan?.
Bukankah di Kompleks Yayasan Al Bukhary itu yang tersergam ialah Masjid, Rumah anak yatim dan Universiti untuk yang tidak mampu?. Mengapa harus disamakan dengan kompleks membeli belah serta hotel yang ingin dibangunkan itu?.

PAS Kedah demi menegakkan kerja kotor yang pecah tembelangnya sanggup menjadi munafik.
Lebih teruk ada juga yang samakan kes Surau Salihiah ini dengan bangunan Sentosa. Tahukah blogger tersebut waris tanah wakaf di Sentosa masih menerima faedahnya hingga hari ini. Tahukah blogger tersebut tanah tapak bangunan Sentosa itu dalam kategori wakaf yang mana?

Inilah jadinya apabila pagar makan padi.

Mengapa tanah wakaf yang harus dikorbankan demi kepentingan seseorang?. Betoika KHABARNYA apa yang terjadi ini adalah kerana SISTEM BARTER antara Kedah an penang?.
Sistem barter pun sepatutnya kena adil.

Eh eh...ada terpalit nama exco? betoika?....pakteh taktau....
Eh eh...kalau pejabat takaful awat sampai 2 kali ubah isi mesorat org bijaksana agama Kedah?.
Eh eh...bukanka sepatutnya kena ada perkenan Ketua Agama Islam Kedah?
Eh eh...hangpa tak penah kat tunjuk?...camna nak pekenan?

Akhirnya PAS Kedah terpaksa MAIN BELAKANG kerana kezalimannya sendiri.

Friday, December 30, 2011

Kajian Terakhir..!!!!! Bukti Sah..Rakyat akui kejayaan PAS melaksanakan Negara Berkebajikan

lalalalalalalalalala..










lalala...lalala....lalalalalala















lalalalalalalala















lalallaa





lalala






























lalalalala



































lalalalala

























lalalalalala



































lalalalalalalaa






























lalallalala







TAHNIAH....TAHNIAH....DAN TAHNIAH

Wednesday, December 28, 2011

Tersungkur di pintu.....*&%#*&



Pakteh masih memikirkan PAS sekadar terkhilaf sedikit dalam mengisi ruang perjuangan. Pakteh cukup sedar akar umbi PAS yang rata-ratanya seperti juga ahli UMNO memasang impian bahawa PAS adalah parti yang sebenar-benarnya memperjuangkan ISLAM. Ahli PAS di bawah tidak pernah sedar malah tidak mahu mengambil tahu apa itu PAS. Pakteh terkedu apabila seorang ahli PAS mempertikai baiah Pakteh kepada UMNO kerana bagi beliau PAS itu Islam dan Islam itu PAS. Sedihnya individu itu tidak mahu mendengar penjelasan Pakteh dan terus hanyut dengan kepercayaannya bahawa PAS itu Islam dan Islam itu PAS. Bagi individu tadi, jika tidak menjadi ahli PAS bermakna tidak Islam.

Pakteh sering katakan bahawa jika tidak berminat dengan UMNO, jangan sertai politik atau jika ingin juga berpolitik....isilah borang PAS tetapi jangan sekali-kali PKR. Itu dulu namun kini Pakteh sudah cuak dan memikirkan semula apakah Pakteh seorang sahaja mempercayai politik Melayu yang ditunjangi UMNO dan PAS atau masih ada lagi orang lain yang berfikiran sebegitu. Segala-galanya berubah semenjak PAS mendapat sedikit kuasa.

PAS mengiktiraf dan mengangkat Lim Guan Eng setaraf Umar ABdul Aziz
PAS membiarkan Nik Aziz selaku Mursyidul Am diangkat sebagai Nabi
PAS sudah seperti mengangkat Anwar Ibrahim sebagai Iman Mahadi

Bilakah semua ini berlaku?. Sejak PAS mempunyai sedikit kuasa selepas PRU12.

Selepas mendapat kuasa juga PAS mengubah dasar perjuangannya dari Negara Islam kepada Negara Berkebajikan.

Puak PAS boleh mentakrif atau memberi apa sahaja definasi Negara Berkebajikan tetapi jika bolehkah ianya menandingi Negara Islam?

Selepas mendapat sedikit kuasa juga, PAS membuang Timbalan Presidennya yang mempunyai label Ulama dan diganti dengan seorang Timbalan Presiden yang diragui moralnya apatah lagi ilmu agamanya.

Selepas mendapat sedikit kuasa juga, PAS membuang laungan HUDUD (Nik Aziz cuba bangkitkan kembali tetapi tetap tenggelam ditelan puak Erdogan). Jangan tanya TG HJ Hadi kerana HUDUD sekadar 0.00001% sahaja.

Inikah PAS yang diserahkan jiwa dan raga oleh ahli akar umbi?. Jawabnya inilah Puak PAS yang mengkhianati 100% perjuangan PAS dahulu. Pakteh berpendirian jika PAS dahulu pun masih dianggap mengkhianati Islam dan Melayu di Malaysia, apatah lagi PAS hari ini....segala-galanya dengan mudah dijual beli.

PAS hari ini telah rosak seperti kayu yang diratah anai-anai. Kelihatan masih sempurna diluar namun rongga-rongga telah mula kelihatan apatah lagi jika disuluh dari dalam, yang kelihatan hanya kepala anai-anai yang rakus membaham kayu yang ditumpangi. Kiblat PAS hari ini adalah Anwar Ibrahim dan bukan lagi TG Nik Aziz atau TG Hj Hadi.

Hanya musibah yang menanti sekiranya puak anai-anai ini diberi peluang mencatur urusan negara.

Friday, December 23, 2011

Al Fatihah dan Takziah untuk keluarga Tan Sri Hamid Othman



Pakteh sekeluarga merakamkan takziah kepada keluarga Allahyarham Tan Sri hamid Othman yang kembali ke rahmatullah pada 23 Disember 2011 jam 4.45 petang, semoga rohnya dicucuri rahmat.

- Bekas Ahli Parlimen Sik
- Bekas Ketua UMNO Bahagian Sik
- Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri
- Bekas Penasihat Agama bertaraf menteri

Pas Sik tewas 3 - 0

Bila Pakteh sebut BN menang besar di Kedah, Pas Kedah membebel seolah-olah itu sekadar khayalan Pakteh. Bukan sukar kini untuk melihat betapa Pas sudah ditolak ke dasar sungai oleh rakyat Kedah. Segala perancangan untuk memajukan Kedah hancur berkecai dek kebodohan dan keegoan Pas memerintah Kedah.


Sik kini berkeadaan 2-1 dan setiap masa kedudukan itu tidak pernah dianggap selamat oleh kedua-dua pasukan. Pas beranggapan mereka mampu mempertahankan Dun Jeneri dan Parlimen Sik dan dalam masa yang sama merampas kembali Dun Belantik dari Yb Datuk Tajuddin Abdullah. Pas memberikan pelbagai justifikasi untuk merealisasikan keputusan 3 - 0 pada PRU13.


Pakteh melihat senario Pas Kedah samada dalam parti atau kerajaan begitu mempengaruhi rakyat di Kedah dan Sik tidak terkecuali.


Dun Jeneri


Cikgu Ya dilihat terlalu selesa menjadi wakil rakyat hinggakan penduduk di DUN Jeneri tertanya-tanya apa sebenarnya yang beliau lakukan untuk mereka. Segala isu peringkat DUN gagal ditangani dengan baik malah tidak ada visi yang jelas untuk beliau membangunkan DUN Jeneri.


Kelibat wakil UMNO lebih terserlah di DUN Jeneri berbanding ADUNnya. Isu peringkat negeri yang amat berkecamuk turut menarik perhatian pengundi disini malah beberapa isu ini turut membabitkan DUN Jeneri. Rakyat bertanya mengapa Insaniah tidak didirikan di Jeneri tetapi di Kuala Ketil.


Dun Belantik


YB Datuk Tajuddin Abdullah sudah sinonim dengan Belantik malah setiap rakyat di DUN ini amat mengenali beliau. Gerak kerja yang dilakukan sebaik memenangi DUN Belantik memberi lesen terbaik untuk beliau terus mempertahankan kerusi ini.


Calon Pas PRU12 Tn Hj Sanusi Md Nor mungkin begitu terasa kekalahan dalam PRU12 yang lalu. Namun begitu beliau harus bersyukur kerana walaupun tewas, jawatannya kini ialah Ketua Penerangan Pas Kedah dan menjadi orang paling berpengaruh apabila dilantik sebagai Setpol MB.


Andaian Pas bahawa mereka boleh menang disini dengan faktor2 TERTENTU tidak dilihat boleh menggugat kemenangan BN. Cuma UMNO harus bekerja lebih kuat disini dengan mencatumkan semula bulu-bulu ayam yang tercarik seketika malah pegawai YB Datuk Tajudin HARUS AMAT prihatin dengan sesuatu isu.


Parlimen Sik


Cikgu Uda sememangnya bernasib baik apabila dicalonkan pada PRU12 kerana UMNO membuat KESILAPAN TERBESAR meletakkan calon luar yang ditolak oleh UMNO SIK, Pengundi Sik, PAS Sik dan orang-orang Sik.


Jika Cikgu Uda sekali lagi dipertaruhkan, Pakteh percaya keputusannya adalah jauh berbeza kerana UMNO telah sedar kesilapan lalu malah PM DS Najib bukanlah seperti Paklah. PAS Sik kini berpecah dalam beberapa kumpulan dan keadaan ini bukanlah mesej terbaik yang boleh ditunjukkan kepada rakyat Sik.


Calon dari UMNO pula haruslah yang terbaik malah jika boleh Pakteh sebutkan.......biarlah ianya Winnable Candidate dalam erti kata yang sebenar. Pakteh mempunyai bayangan siapa yang layak tetapi bayangan Pakteh mungkin tidak tepat seperti jangkaan DS Najib. Dalam apa keadaan sekalipun, Calon Winnable Candidate AKAN memberi keputusan yang diinginkan oleh UMNO Sik. Ini memberi gambaran faktor-faktor lain seperti isu tempatan dan negeri dari Pas boleh mempengaruhi keputusan NAMUN faktor calon masih menjadi kriteria utama untuk PARLIMEN SIK.


Pakteh yakin, 3 - 0 dapat dicapai sekiranya faktor2 penentu diberi perhatian oleh UMNO Sik. Rakyat Sik memang ingin memberikan sokongan dan undi kepada calon UMNO tetapi mereka juga amat berkira dalam beberapa perkara. Jika ini dapat diselesaikan dengan baik, Pakteh berani katakan..............Pas Sik akan tewas 3 - 0 dalam PRU13.

Thursday, December 22, 2011

Breaking News.....!! Anwar TENAT


Insiden terkantoi isu pinjaman IMF membuatkan Anwar penat dan tenat. Kalangan profesional sudah amat tidak percaya kepada makhluk ini kecuali penyokong ekstrim yang sudah tertutup pintu hati mereka untuk menilai istilah baik dan buruk.

Pakteh mengulas sedikit isu ini dalam artikel yang lepas namun banyak blog yang membuat analisa secara terperinci. Antaranya ialah sahabat Pakteh Duke of UMNO yang memetik dari sumber blog chewal.

Antara petikannya:

Aku tahu. Kalau kita ikat puak-puak PKR ni kat tiang letrik dan pekik sejuta kali pun kat telinga diorang bahawa Anwar Berahim tu penipu besar, diorang takkan percaya punya...

Dan walaupun diberikan bukti sahih, jelas, logik dan lengkap berfakta pun, diorang takkan terima punya...

Kat bawah ni ada satu lagi bukti yang meng'kantoi'kan Anwar sebagai penipu besar. Tak tahulah sama ada puak-puak PKR ni nak sedar ke tidak. Aku musykil, benarkah Allah dah cabut cahaya dan hidayahNya dari hati diorang...

1. Dalam dakwaan yang dibuat oleh Anwar seperti yang disiarkan oleh MalaysiaKini, Anwar membuat beberapa dakwaan yang bercanggah ataupun menipu.
2. Lihat kepada kenyataan beliau yang ditanda dengan warna merah. dalam kenyataan pertama, beliau mengatakan :-

"pada tahun 1993, beliau menulis kepada bank dunia atas kapasitinya sebagai menteri kewangan untuk MENOLAK bantuan kewangan."

3. Tetapi melalui laman web bank dunia, Malaysia ada membuat beberapa pinjaman pada tahun 1993. rujuk gambar di bawah. lihat tarikh yg bertanda merah. Tarikh kelulusan di sini adalah pada 16 Mac 1993 dan 14 December 1993.
4. Kalau beliau menulis untuk menolak bantuan kewangan pada tahun 1993, kenapa bank dunia beri pinjaman seperti yang tertera di atas ? Bank dunia saje saje ke nak bagi duit ?


5. Kalau dilihat pada perjanjian yang ditandatangani pada December 1993 pula, jelas tertera perkataan Minister of Finance sebagai borrower dan Treasury di bahagian alamat. Rujuk gambar di bawah.
6. Siapa Menteri Kewangan pada tahun 1993. Bukankah Anwar Ibrahim ? Ini bermakna Anwar Ibrahim menipu dalam kenyataan beliau bahawa beliau menolak bantuan kewangan.


7. Dalam kenyataan kedua beliau Anwar berkata :-


"Pada 1999, Mahathir menulis KEMBALI kepada Bank Dunia merayu untu dana dan pinjaman"


8. Kenyataan Anwar ini seolah-olah, selepas 1993 tahun yang beliau kononnya menulis untuk menolak bantuan kewangan, Tiada sebarang bantuan kewangan atau permohonan yang dibuat sehinggalah pada tahun 1999, selepas Anwar di buang, barulah kononnya Mahathir menulis kembali untuk meminta bantuan. Kononnya, zaman dia jadi menteri kewangan, dia tak minta bantuan bank dunia lah, Cuma lepas dia tak jadi menteri kewangan, barulah Mahathir minta balik bantuan bank dunia.


9. Kalau kita lihat data dari bank dunia, siapa yg buat pinjaman ni ? rujuk gambar dibawah.
10. Pada tahun 1992, 1993, 1994 dan 1998 ada pinjaman kepada bank dunia dibuat oleh Malaysia. Siapa Menteri Kewangan pada tahun-tahun tersebut ? Bukan Anwar ke ?


11. Sekali lagi Anwar menipu dalam kenyataanya.


12. Perhatikan juga kod pada institusi pinjaman di bawah bank dunia ini. Kod nya adalah IBRD yang bermakna International Bank Reconstruction and Development. Kod institusi yang sama digunakan pada tahun 1973 lagi (rujuk data paling atas) iaitu pada 16 Januari 1973. Kod yang sama juga dibuat untuk pinjaman pada tahun 1992, 1993,1994,1998 dan 1999. Ini menunjukkan pinjaman yang dibuat ini adalah pinjaman-pinjaman biasa yang dibuat oleh negara semenjak dahulu lagi dan bukannya pinjaman pakej khas dari IMF/Bank Dunia untuk atasi krisis ekonomi 1997 spt yg diberi kepada Indonesia, Korea, Thailan dan lain-lain.


13. Anwar Ibrahim dan penipuan tidak dapat dipisahkan.

p/s: Anwar...sudah sudah la merosakkan negara ni. Rakyat dah tak makan fitnah bangang camni...

Tuesday, December 20, 2011

Bukti Anwar sudah AMAT TERDESAK

Putar belit PKR dan laporan M'kini
Apabila Anwar mula mengalihkan perhatian rakyat daripada isu tutuh pungkoq dan tutuh perempan cina, Pakteh mula nampak Anwar sudah hampir sangat ke penghujung nyawa. Wadah politiknya akan berakhir dek kerana nafsu bengkoknya sendiri.

Tun Mahathir di TUDUH sebegitu rupa sedangkan pelaku sebenar ialah beliau. Malaysiakini yang menjadi teraju utama pembohongan PR sekali lagi menunjukkan penipuannya.




Lihat Gambar:
EPU rancang nak pinjam 26 Julai 1998, Anwar kena pecat September 1998. Pada Julai 1998 Anwar masih Menteri Kewangan. Mac 1999 sekadar merujuk apa berlaku pada Julai 1998.
Bukankah sudah dimaklumkan sebelum ini antara punca Anwar dipecat ialah keinginannya mengikut kata IMF dan ini tidak dipersetujui Tun Mahathir.

Anwar..Anwar..akhirnya apa yang hang dedah untuk jatuhkan Tun telah berbalik kat hang jugak. Mungkin dah dimakan sumpah..apa sahaja tindakannya hanya sekadar melondehkan lagi keburukan hidupnya.

p/s: Satu dunia tahu Anwar hamba Yahudi. Satu dunia tahu Tun Mahathir anti Yahudi. Tak perlu pusing2 lagi Bro.....




Lagi artikel sampingan berkaitan isu sama. Dari blog Kepal Nasi Kepal Beras

Sedikit sedutannya...:


Lihatlah... Kemudahan Pakej Pinjaman World Bank yang disediakan untuk setiap negara di dunia ini untuk tujuan pembangunan pun cuba dikelirukan oleh Anwar sehingga rakyat tidak dapat membezakannya dengan pakej kewangan IMF yang ditolak mentah-mentah oleh Tun M sewaktu mengalami krisis kewangan pada tahun 1997/1998.

Lihatlah... Bagaimana Anwar mahu menggambarkan dia pernah menolak pinjaman world Bank pada tahun 1993!. Tahun 1993 bukankah tahun kemakmuran ekonomi yang berlaku di seluruh dunia? Bukankah limpahan kemakmuran ekonomi begitu dirasai oleh seluruh rakyat di negara ini pada ketika itu?

Hantu mana yang nak pinjam duit waktu makmur? Waktu Anwqr menolak tawaran World Bank itu, bukankah Tun M juga yang jadi PM? Bukankah Tun M juga yang jadi PM sewaktu negara menolak mentah-mentah pakej kewangan IMF pada tahun 1998?

Bukankah Anwar sedang merengkok di Sg Buluh pada tahun 1999, tahun di mana dikatakannya Tun M merayu pinjaman World Bank? Bukankah waktu itu kawalan RM telah dikuatkuasakan sebagai alternatif terhadap penolakan mentah-mentah pakej bailout yang dibuat oleh IMF? Apa perlunya Tun M merayu pinjaman lagi?

Tapi Anwar tetap Anwar. Disebabkan pembohongan, fitnah dan dusta sudah menjadi darah daging, dia tak tahu lagi mana satu cakapnya yang bohong dan yang tak bohong. Dia keliru sendiri kerana cakap-cakap bohongnya sudah bercanggah di antara satu sama lain.

BN Menang besar boleh jadi KALAH Besar JIKA..!!

Beberapa artikel Pakteh secara terang terangan mengakui BN akan menang besar. Sehingga hari ini Pakteh masih amat menyedari akan peluang itu cuma dalam tempoh tak sampai 10 hari, Pakteh merasakan beberapa perkara perlu ditangani dengan SEGERA. Dalam apa cara sekalipun, penyelesaian yang SEMPURNA amat diperlukan.

Wang RM500, Semua pihak yang terlibat WAJIB selesaikan segala isu dan permasalahan dengan cara yang TERBAIK. Tidak boleh ada lompang kesilapan. Secara mudah....tidak boleh ada individu yang BERHAK TERIMA dinafikan hak tersebut. Jangan sekali-kali hal ini berlaku kerana jawapan kepada kesilapan itu ialah peralihan undi dari BN kepada Pembangkang.

SBPA yang melibatkan semua kakitangan kerajaan, perlu ditangani dengan sebaik mungkin. JIKA PERLU ANJAKKAN TARIKH MEMBUAT KEPUTUSAN...BUATLAH.....
JIKA PERLU DIJELASKAN KEPADA SETIAP KAKITANGAN...BUATLAH.....
BUATLAH APA SAHAJA YANG PERLU.....

RM500 dan SBPA adalah pemberian ikhlas DS NAJIB berdasarkan kajian terperinci oleh badan2 yang terlibat CUMA pelaksanaannya PERLU dibuat sebaik mungkin kerana kedua2 anugerah ini akan memberikan IMPAK yang cukup besar kepada PRU13.

Jika dibuat dengan sempurna, BN boleh jadi menang dan boleh jadi kalah TETAPI jika dibuat secara caca merba dan tunggang langgang......COMFIRM BN KALAH malah boleh jadi kalah teruk.

Oleh itu pihak-pihak yang diberikan AMANAH untuk melaksanakan RM500 dan SBPA...jalankan tanggungjawab anda dengan sebaik mungkin.

Setakat hari ini yang masuk ke telinga Pakteh.....amat tidak enak didengar...........

Ambil manisan dibuat madu
habis madu sepah dibuang
sepah dibuang kedalam longkang
longkang tersumbat menjadi banjir
banjir tiba rumah pun hanyut
rumah hanyut mana nak tidur
anak kelaparan
suami kehausan
inikah musibah
inikah silap
inikah salah
INGAT....JANGAN SILAP PERCATURAN...
NANTI MERANA BADAN

Thursday, December 15, 2011

BN Menang Besar..!! PR tengok saja?

2003 dan 2011 dilancarkan oleh Presiden Pas yang sama




Beberapa artikel Pakteh menggambarkan BN akan menang besar. Itu menurut aura terkini beserta statistik tahap penebang buluh seperti Pakteh.
Disamping telahan BN akan menang besar di Kedah dan seluruh negara, Pakteh turut memberi peringatan agar ianya disusuli tindakan yang proaktif. Jangan pancut awal biarpun waktu foreplay nampak gagah perkasa.



PAS ada yang tak setuju dengan Pakteh malah beranggapan ianya sekadar menyedapkan hati. Sepatutnya PAS mengkaji mengapa Pakteh berani membuat telahan sebegitu.



Sebenarnya gelombang kemarahan rakyat terhadap sikap pimpinan PR turut merosakkan imej PAS di Kedah.



- Tindakan Anwar meliwat Saiful kini semakin terbukti kebenarannya. Malah ramai yang berharap Anwar dikenakan tindakan sekeras2nya



- Tindakan Anwar menyondol China Doll diakui ramai sebagai benar malah kajian pakar membuktikan 99.99% benar.



- Tindakan extrimis DAP yang berterusan mengguris hati kaum Melayu. Sikap angkuh yang ditunjukkan di Perak, Selangor malah Kedah sendiri membuatkan ramai TAKUT dengan DAP dan rakan subahatnya.



- Tindakan LG Eng di Pulau Pinang membuka pekung sebenar DAP namun PAS masih lagi menaruh harapan DAP boleh dikawal seperti UMNO dan MCA/Gerakan.



- Tindakan menghina SULTAN oleh sesetengah aktivis PR disokong pimpinan PR dan ini menakutkan rakyat.



- Tindakan PAS yang bermain kata dalam isu MURTAD/ isu GEREJA mencerminkan PAS kini dikawal DAP



Apa yang AMAT PASTI, perubahan dari NEGARA ISLAM (dokumen negara Islam Pas 2003) kepada Negara Berkebajikan (Dokumen Negara Berkebajikan Pas 2011) mengubah persepsi ramai rakyat bawahan. Pakteh terkejut..amat amat terkejut. Jika dahulu rakan2 yang tidak berminat sertai UMNO Pakteh cadangkan nama PAS dan jangan sekali-kali PKR....kini ianya sudah tidak boleh diguna pakai lagi. Jika tidak ingin sertai UMNO....lupakan soal politik kerana PAS sudah tidak boleh diharap lagi. InsyaAllah..kupasan lanjut tentang isu ini Pakteh akan keluarkan dalam satu artikel penuh....



Perubahan itu dari Negara Islam kepada Negara Berkebajikan ini membawa PAS jauh tersasar dari perjuangan asal namun Pakteh percaya...perjuangan asal juga tersasar dari membawa kebaikan. Pakteh percaya ramai dikalangan Panglima dan pejuang PAS amat sukar untuk menerangkan isu ini kepada pengikut di akar umbi. Boleh dijelaskan tetapi siapa yang nak terima?



Isu ini akan menghakis sokongan ahli PAS dan tindakan masih terus bersokongkol dengan PKR/DAP, Pas pasti akan dijatuhkan oleh pengikutnya sendiri.



PAS juga perlu sedar ahli bawahan sudah muak dengan boneka-boneka Anwar dalam PAS. Lihatlah bagaimana seseorang SEPERTI Mohammad Sabu diangkat sebagai Timbalan Presiden...sedangkan Nasarudin ditinggalkan. Terkini Hassan Ali juga cuba dibuang...





Ingat..akhirnya yang tinggal dalam PAS ialah boneka-boneka Anwar yang luarannya kelihatan Islam namun hakikat sebenar, hanya ANWAR yang TAHU.





Akhirnya...dalam keadaan apa cara sekalipun kini...PR akan tewas teruk PRU13 dek kerana kegagalan mereka sendiri menguruskan kemenangan PRU12.



p/s: Eh eh Pakteh...bab Kedah tak ulas pun....tungguuuu.....versi khas akan muncul sedikit waktu lagi.....

Tuesday, December 13, 2011

Nak aku maki ka atau aku diam2 ja

Kalau ikut falsafah Pas...aku dah maki dah...
..
.
.
.
.
.
.
Projek keli belum untung, balak dan pasir dah boleh cover
itu kata-kata dari blog Kedahla...
.
.
.
.
Pakteh Kata pulak:
Adakah ini pengakuan benar bahawa memang PAS ambik balak dari projek ternakan keli?. Penjelasan Setpol MB Tn Hj Sanusi pulak adalah sebaliknya...

Tulis Tn Hj Sanusi di blognya""Sehingga pada satu hari, melalui telefon Ismadi, saya bercakap dengan pegawai perhutanan Batu 10…Bosss, saya Nordin!! Apa nak buat ni? Depa yang dok buka tapak keli tu bukak jalan luas sangat, masuk kawasan yang tak ada permit penggunaan. Kata Tok Renjer. Oh! Aku tak tau la pulak…orang mana buat keja tu? Tanya saya. Dia jawab..Siam! Saya tanya lagi...Kesalahan macam tu biasanya hampa buat macam mana.? Kami kena rampas mesin la bos! Kata Nordin. Oh! kalau macam tu, sila jalankan tugas Hampa! Jangan dok kira depa tu sapa... Selepas itu saya dengar, memang mesin kontraktor itu disita. Saya pun tak ambil kisah lagi. Padanlah masuk kampong orang tak jumpa tuan rumah dulu, masok hutan tak jumpa renjer…terimalah nasib!""
Yang mana satu ni? Ambik ka tak ambik?

Pasir oh pasir...ku sangka kau selautan dalam..rupa-rupanya pasir di atas, selut dibawah.....Wahai Kedahla...betoika bulih masyuk korek pasiaq di situ?....Setakat nampak dipermukaan..memang banyak pasiaqnya...untung...tapi sebenarnya...pasiaq disitu becampoq selut...

Eh eh...boleh ka ambik pasiaq tang tu? Apa status tanah tu....hahaha...sapa nak jawab....
Tapi kalau nak jawab...bagi kena elok2 tau.....bab daerah pakteh ni jangan dok buat tahana tak tentu hala. Ikut hati nak maki ja tapi tu bukan jenis Pakteh...
2 minggu lepas Pakteh lalu kot tu nampak la lori dok angkut machine kluaq...pasai pa?....

Keli lingkup....Balak balun....pasiaq takdak, sungai rosak...
.....................................................................

p/s: Awat kelihatan kureng masaknya jawapan Kedahla dalam isu ini..saja main2 kaa?

Thursday, December 8, 2011

Memang BN akan menang besar sunguh...ini betoi2 ni.

Ramai jugak yang tanya Pakteh, awat nampak comfident semacam ja?. laaa...Pakteh nak confident ka atau nak rasa takut ka...itu atas diri Pakteh. Buat masa la ni...Pakteh sangat yakin dan percaya BN akan menang besar.
Menarik jugak bila perasaan BN akan menang besar di Kedah ini turut dikongsi oleh rakan2 dari puak pembangkang.

Dengarnya hari ni taklimat berkaitan SBPA mula dibuat. Guru2 bersorak riang namun ada jugak kakitangan yang kurang bersyukur masih merasakan apa yang dibuat tidak memadai. Mereka mahukan gaji yang sama dengan DS Najib. Wahai manusia...bersyukurlah..

Hari ini juga Pakteh mengambil kesempatan untuk mengucapkan tahniah kepada PAS KELANTAN kerana berjaya membina sebuah masjid selepas lebih 20 tahun memerintah Kelantan.
Teramat hebat cara pemerintahan Nik Aziz, Sejak sekian lama dilaungkan "MEMBANGUN BERSAMA ISLAM" hehehe hanya sebuah masjid. Pakteh tidak sangka apa yang dibualkan sejak lebih 10 tahun rupa2nya benar. Dulu ditahun 2004, Pas dikatakan tidak pernah membina walau sebuah masjid di Kelantan. Rupa2nya BENAR....hanya selepas 2005 baru wujud sebuah masjid hasil usaha PAS. Tahniah tahniah dan tahniah...hehe...

Eh eh...bagaimana mungkin pemerintah yang berslogankan MEMBANGUN BERSAMA ISLAM tidak menyediakan Masjid untuk rakyatnya beribadat? hairan bin ajaib bin pelik...
Wahai saudara2 dari PAS....Masjid ada tetapi dibina oleh KERAJAAN PUSAT yang Perdana Menterinya dari UMNO. Anda kira berapa masjid yang ada dan nilaikan sendiri secara jujur pendirian anda. hehe

Kedah?
Pedulikan apa nak jadi dengan Kedah. Disaat berita melaporkan UDA Holding buat JV dengan PKENps di Perlis untuk majukan tanah bumiputera dan dijadikan KOMPLEKS BELI BELAH bumiputera....Surau tanah wakaf diserahkan kepada pemaju kafir oleh MB Kedah.

Bukankah ini petanda jatuhnya PAS Kedah?. Ya..hangpa bulih buat apa hangpa suka kerana kini anda pemerintah...sebagai negara demokrasi...Pakteh terima hakikat itu tetapi harus diingat...rakyat bawahan marah bila tanah wakaf diperdagangkan oleh PAS. Rakyat bawahan tidak faham apa penjelasan anda...fikir2kan....

Kegagalan MB Kedah mengawal emosi memang tersangat jelas memaparkan ketidakupayaan beliau menjadi peneraju di Kedah. Amat malang Kulim Hi-Tech yang dibangunkan dengan kos yang bukan sedikit menjadi lesu tidak bermaya hasil buah tangan pimpinan PAS Kedah. Rakyat amat sedar akan hal ini...nahas nanti dalam PRU13.

Air oh air...
Amat pelik air kosong yang diminta...air teh susu yang diberi...siap sekali pakej dengan pasir dan batu...wow...memang hebat pengurusan air SADA. Tahniah...tahniah...Rakyat tidak mendengar penjelasan anda tetapi Pakteh yakin...ini boleh menjadi penyebab PAS disingkir dengan teruk dalam PRU13.

Soal berbini banyak tu hal peribadi...Pakteh takkan sentuh tapi....kesannya agak meletop di kampung-kampung. Teruskan tambah cawangan...kalau sampai 4 lagi bagus.

Syarikat milikan kerajaan menjadi seperti hilang arah apabila banyak diantaranya dipecah masuk oleh orang2 tidak berkelayakan dan tidak tahu bekerja. Rakyat kumpulan peniaga memerhati hal ini dan mesej mereka jelas....hangpa memang kaki rembat duit. Percaya?....semaklah apa dah jadi dengan YIKED....syarikat yang jika diurus dengan elok boleh sukses..

Akhirnya...amat hebat untuk melihat bahawa PAS ketandusan winnable candidate di Kedah. Pakteh amat yakin Pas akan meletakkan calon BUKAN ANAK TEMPATAN di beberapa tempat di Kedah...DAN...INGAT........padah menanti untuk calon sebegini. MB AZIZAN sendiri dah merasai nikmat calon luar 2004 di Parlimen Sik.

Aura kini secara realitinya...BN akan menang besar. PAS hanya digula-gulakan oleh Anwar Ibrahim bahawa mereka akan menang. Gula2 sebegitu dan tak laku kepada rakyat biasa. Rakyat dah muak....Gula2 sebegitu adalah beracun. Amat malang jika MB Azizan termakan gula2 beracun Anwar Ibrahim.

Tuesday, December 6, 2011

Terang Lagi Bersuluh BN akan menang besar

Bukan tidak ingin menulis tetapi pakteh berkira-kira apa isu yang ingin dikupas. Sudah kosongkah minda Pakteh?..tidak tetapi Pakteh cuma ingin menilai apakah sesuatu isu itu layak dipublishkan untuk tatapan tetamu blog Pakteh.

Selepas berkotaraya di KL 3 hari untuk pertemuan sesama penulis maya, Pakteh berkampung pula di Langkawi untuk percambahan minda isu2 semasa dan beberapa hari lalu Pakteh berkotaraya sekali lagi di KL untuk PAU 2011.

Ingin sekali rasanya menikmati suasana Muktamar Pas atau Perhimpunan PKR d Johor baru2 ini. Cuma jika hadir pasti bukan atas kapasiti sebagai ahli parti atau penyokong parti tetapi sekadar meninjau apa yang PKR dan PAS buat semasa perhimpunan tahunan depa.

Apa yang Pakteh dapat datang ke PAU 2011. Sebenarnya Pakteh melihat air muka perwakilan, pemerhati malah pengunjung juga Pakteh perhatikan air muka mereka. hahaha..Pakteh nak jadi tukang tilik ka?...

Pakteh minat sukan dan ada pelajar2 yang Pakteh asuh dalam sukan tertentu. Pakteh dapat merasakan mereka akan menang atau kalah melalui riak wajah ketika ingin bertemu lawan. Perasaan itu bukan sahaja lahir dari pemain tetapi juga jurulatih, pengurus dan juga presiden. Pakteh pernah melalui detik hiba tewas teruk dan melalui detik termanis mengondol kejuaraan. Pakteh tak main tapi Pakteh ajar pemain....

Perasaan akan menang atau akan kalah wujud dalam diri sebelum detik berjuang itu tiba. Inilah saatnya pemain akan memberi fokus kepada minda bahawa dirinya akan keluar sebagai pemenang. Keyakinan pemain melalui riak wajah akan memancarkan sinar jernih yang sukar dimengertikan dan jika takut untuk tewas juga, raut wajah akan memberikan gambaran kekalahan.

PAU 2011 juga begitu. Pakteh memandang setiap wajah jika berkesempatan. Sayangnya Pakteh tidak berkesempatan menatap seraut wajah manis Lisa Surihani yang turut diiktiraf oleh UMNO. Mungkin wajah itu terlalu mahal untuk diratah oleh mata-mata liar tetapi renungan mata Pakteh tidak sekadar untuk menatap raut manis Lisa...tidak...renungan Pakteh ingin membaca redup wajah yang tidak pernah memberikan kelesuan..berbanggakah dia?...ikhlaskah dia?....fahamkah dia? Senyum mekar yang terukir dibibir manis Lisa memberikan sedikit lukisan wajah kata hati gadis ini.

Lama-lama Pakteh merenung kelibat susuk tubuh tua yang sudah berpuluh tahun dimamah usia. Tidak letihkah tubuh itu bertandang ke PAU?. Tersentuh Pakteh menatap urat urat mata yang tertonjol pada wajah nenek tua yang setia mendengar hujah perwakilan.

PALING PASTI...kebanyakkan memaparkan raut wajah yang penuh keyakinan bahawa PRU13...UMNO/BN akan merangkul kejayaan yang besar. Memang benar mereka diasuh oleh jurulatih, dinasihat oleh pengurus malah dimotivasikan oleh presiden agar berhati-hati dengan lawan tetapi pancaran wajah yang Pakteh lihat menceritakan bahawa...orang-orang UMNO sudah bersedia untuk mencipta kejayaan besar kali ini.

CUMA..

Ikhlaslah dalam berjuang. Jangan bersangka buruk....jangan tamak haloba....jangan ada hasad dengki...sabar...

Belum hilang letih mendengar amanat Presiden, Pakteh sudah menerima berita-berita yang tidak enak.

Wahai orang-orang UMNO...ambillah sepenuhnya amanat Presiden. Jangan sekadar bermuka-muka kerana sesuatu yang buruk boleh menimpa kita.

Pakteh amat yakin UMNO/BN boleh menang besar tetapi jika berlaku khianat dalam parti...mungkin MENANG BESAR berubah menjadi KALAH BESAR.

Berhati-hatilah...JADIKAN PERLAWANAN HARIMAU MUDA VS BAHRAIN SEBAGAI PENGAJARAN. Jangan terleka sehingga pemenang diumumkan.

Tuesday, November 29, 2011

Jawapan Pakteh terhadap Jawapan SETPOL MB Kedah

Memandangkan Tuan Haji Sanusi Md Nor (SETPOL MB KEDAH yang juga Ketua Penerangan Pas Kedah) menjadikan balasan jawapan di komen beliau sebagai tajuk, Pakteh juga perlu berbuat demikian di blog Pakteh. Ketika posting ini dibuat, komen pakteh mungkin dah dilepas atau belum...maklumla..kena ada tapisan di blog beliau dan berbeza dengan blog cap ayam pakteh yang sesapa pun boleh terus hantar.
-------------------------------------------------------------------------------------


Maaf la tuan haji, tak jenguk komen tuan haji yg tujuan sedikit sebanyak menjawab persoalan pakteh, mujur juga dijadikan tajuk dan dapatlah pakteh baca. Maklumla...hujan2 ni nak tebang buluh pun belengaih.

Tuan Haji,
Buat masa ini ada agensi dikawal oleh Kerajaan Negeri dan ada yang dikawal oleh Pusat. Mungkin Pas perlu memerintah lebih lama di Kedah untuk lebih arif dalam menangani isu rakyat dan mengembeleng kuasa secara bijak malah dapat menangani masalah dari kerajaan pusat.

Kelantan pernah banjir tetapi mungkin pengalaman lebih 20 tahun menjadikan mereka bijak menguasai agensi pusat.

Apapun tahniah kerana telah bersiap siaga. memang tak masuk TV kerana saluran kini dikawal oleh BN.

Adil atau tidak?. Tepuk dada tanya naluri tuan haji kerana tindakan Pas memerintah Kedah juga sebegitu. Agensi yang dikawal Pas juga terpaksa mengikut kata telunjuk Pas..itulah adatnya...mengikut kata tuan. Nakkan bukti...xperlu rasanya kerana Tuan Haji sendiri tentu sedar.

Alhamdulillah..selamat kaum kerabat pakteh dan rakyat Kedah. Kita mendoakan agar banjir tak sebesar seperti yang diramal.

Namun begitu peringatan harus diberikan dari masa ke semasa agar rakyat tidak terleka. Di Kelantan sudah ada mangsa banjir....
Ibu-bapa harus lebih prihatin tentang bahaya banjir. Kes jatuh tali air ketika mandi sepatutnya tidak berlaku jika semua berhati2.

Tuan Haji,

Pakteh cukup prihatin semua soal dalam bajet Kedah.....tapi pakteh takmau ulas kerana soalan pakteh untuk bajet 2011 yang tuan haji janjikan dulu nak jawab pun belum terjawab.

Friday, November 25, 2011

Anwar & Lim Kit Siang Lacurkan rakyat


Kedah makin banyak maksiat, boleh ikuti dari blog rakan Pakteh...AloqStaQ
.........................................................................

Pakteh tertarik dengan artikel Agendadaily. Amat bagus untuk dikongsi bersama. Tahniah Roslan Bian

...............................
Artikel dari Agendadaily
24/11/2011- OLEH ROSLAN BIAN


Perbahasan untuk mansuhkan Proklamasi Darurat 1966,1969 dan 1977 di Dewan Rakyat pada Khamis menconteng arang di muka Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang apabila dua ahli parlimen Bebas ‘hentam cukup-cukup’ Ketua Pembangkang dan penasihat DAP itu.

Puncanya, Lim yang juga ahli parlimen Ipoh Timor yang bangun membahaskan usul itu mempersoalkan kenapa kerajaan tunggu 34 tahun untuk mansuhkan proklamasi tersebut.

Bagaimanapun, ahli parlimen Bebas Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali yang turut membahaskan usul itersebut mengambil peluang menjawab soalan itu dengan meminta Kit Siang bertanya kepada Anwar jawapannya.

“Ipoh Timor patut tanya Anwar Ibrahim. Sejak 1982 hingga dipecat, beliau ada 14 tahun dalam kerajaan. Beliau pegang jawatan Ketua Pemuda, Naib Presiden dan kemudian Timbalan Perdana Menteri,”.

“Anwar patut cadang ISA dimansuhkan, begitu juga dengan AUKU (Akta Universiti dan Kolej Universiti) serta undang-undang Darurat,” sindir Presiden Perkasa itu.

Menurut Ibrahim, isu ini hanya timbul sejak Anwar dipecat dari UMNO.

“Kalau dia (Anwar) cadang dulu lagi bukan macam sekarang, semua dah selesai,” kata Ibrahim.

Ahli Parlimen Bebas Kulim Bandar Bharu, Datuk Zulkifli Noordin kemudian bangun mencelah dan mendakwa Kit Siang sengaja 'putar’ isu itu dan lupa sejarah mengapa undang-undang Darurat dikuatkuasakan.

Menurut beliau, kewujudkan undang-undang itu adalah kerana kebebasan bersuara yang sudah di luar kawalan dan tindakan rasis yang melampau didalangi Ipoh Timor (merujuk Kit Siang) dan partinya pada masa itu.

” Antara tindakan itu, saya nak baca, biar rakyat dengar balik apa mereka kata pada 1969 membawa kepada peristiwa 13 Mei. Slogan yang dibawa masa itu adalah bermakna antaranya Mati Melayu..,” tegas Zulkifli.

Katanya, kenyataan lain dikeluarkan adalah,” dalam perhimpunan dan perarakan yang d buat dan kenyataan yang mereka buat pada 11 Mei (1969) di Bukit Bintang... Apa polis boleh buat, Mati Melayu, Sakai Pergi Masuk Hutan, pada 11 Mei Jalan Changkat Dollah,.. KL sekarang Cina Punya, pada 12 Mei, Jalan Ipoh, Jalan Tuanku Abdul Rahman...Melayu Balik Kampung, Melayu Sekarang Tiada Kuasa.”

“Di Kampung Baru depan orang Melayu, ini kenyataan parti Ipoh Timor. Melayu Keluar, apa lagi duduk sini, Kita hantam Lu, Sekarang kita ada kuasa,” ujar Zulkifli.

Pada masa itu Timbalan Speaker Datuk Dr Wan Junaidi Tunku Jaafar menegur Zulkifli kerana masa yang diperuntukkan kepada Ibrahim selama 10 minit hampir tamat.

Ibrahim sendiri nampak gelisah kerana Zulkifli terus berhujah mendedahkan apa dikatakan parti diwakili Ipoh Timor sehingga tercetusnya peristiwa 13 Mei.

Zulkifli kemudian mengucapkan tahniah kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak kerana berani melakukan anjakan dan transformasi politik ke arah demokrasi lebih matang.

Beliau kemudian mencabar Ipoh Timur dan partinya melakukan transformasi yang matang seperti dilakukan kerajaan dengan mengungkai proklamasi Darurat.

“Saya cabar Ipoh Timor antara dalang tercetusnya 13 Mei jadi ‘anak jantan’ meminta maaf kepada rakyat Malaysia atas apa berlaku pada 13 Mei 1969 dan tidak mengulang perbuatan terkutuk tersebut,” tegasnya.

Wan Junaidi terus menegur Zulkifli dan berkata tidak gembira dengan apa diluahkan Zulkifli.

Bagaimanapun, Ibrahim yang meneruskan perbahasan menyokong apa didedahkan Kulim Bandar Bharu dan mahu ucapannya Zulkifli dimasukkan sebagai sebahagian ucapannya.

Lebih parah, Ibrahim kemudian berkata, waktu berlaku 13 Mei, ahli Ipoh Timor adalah Ketua DAPSY atau ketua pemuda DAP.

“Dia (Kit Siang) bangun nak menutup sejarah. Tapi dia lupa kita masih segar dalam ingatan sejarah,” katanya.

Ibrahim kemudian meneruskan kritikan terhadap Anwar yang sebelum ini dalam perbahasan mendakwa proklamasi Darurat bertujuan menjatuhkan rakyat Kelantan.

“Pada waktu itu Tengku Razaleigh Hamzah, ahli parlimen Gua Musang adalah Pengerusi UMNO Kelantan, Dan waktu itu, PAS berada dalam Barisan Nasional. Krisis dalam parti PAS menyebabkan huru hara Kelantan. Kalau dituduh ini rancangan jatuhkan kerajaan negeri, Ketua Pembangkang menuduh Tengku Razaleigh sebagai pengerusi UMNO negeri,” jelasnya.

Ibrahim turut menyatakan sokongan terhadap Akta Perhimpunan Aman dan pindaan AUKU.

Beliau mengakui sebagai orang terbanyak anjur dan terbabit tunjuk perasaan satu ketika dulu.

“Apapun, akta ini untuk izinkan rakyat Malaysia adakan perhimpunan dan aman. Ertinya menghormati kebebasan rakyat dan pada masa sama jamin perhimpunan aman,” katanya.

Katanya, orang yang menentang akta itu mengamalkan politik gila dan tidak menghargai soal keamanan negara.

Menariknya, sama ada ketika Ibrahim atau Zulkifli berhujah, Dewan sunyi dan pasti kalau ada yang merah telinga adalah Anwar dan Kit Siang.

Itulah akibat menjolok sarang tebuan.- 24/11/2011- OLEH ROSLAN BIAN

p/s: RAKYAT TAKKAN LUPA. ANWAR DAN LIM KIT SIANG HARUS INGAT TENTANG HAL INI....RAKYAT BUKAN BODOH...

Wednesday, November 23, 2011

Pusat Maksiat makin banyak di Kedah



Kedah Sejahtera
Kini penduduk Kedah disejahterakan dan dibahagiakan dengan aktiviti maksiat. Seluruh pelusuk Kedah kini penuh dengan pusat maksiat.

Ikuti pendedahan oleh sahabat Pakteh

Tn Haji Sanusi Setpol MB Kedah ....!!!

Tn haji..
hujan mulai turun lebih banyak mulai 23 Nov 2011.

bersyukurlah dengan persediaan rapi kerajaan pusat. Kerajaan negeri juga diharap turut bersedia selain dari sembahyang hajat seperti yang Tn Haji katakan.

nada ego kerana hujan tidak turun malah kedah tidak banjir agak memeranjatkan pakteh. masakan seorang yang bergelar Setpol dan Ketua Penerangan Pas boleh keluarkan artikel sedemikian?...

Terjunlah Pas dengan labu-labunya.

Disaat kerajaan pusat bertungkus-lumus menyedarkan rakyat akan bahaya banjir, siaran TV itu diperkecil2kan oleh Tn Hj Sanusi. Mungkin setakat itulah pemikiran pendokong pas....
Memalukan.....

Sepatutnya turut membantu....ini diperli dan dihina segala bantuan dari pusat. Memang terasa benar sikap berburuk sangka puak pas ini apabila membaca artikel Tn Hj Sanusi berkaitan bajet kedah dan banjir.

Sunday, November 20, 2011

Tak lama daaaahh

Assalamualaikum WBT

Tak lama dah...
Ayuh bersatu hati bulatkn tekad...apa keadaan sekalipun...halakan senjata hanya kepada musuh UMNO/BN.

Tak lama dahhh...
memang sungguh-sungguh tak lama...
Pakatan Haram Pembangkang tahu akan hal ini.
Depa tau PRU13 amat dekat dan akan sampai bila-bila masa....

Kita pun tahu hal ini cuma kita tak tau tarikhnya bila....

Apa yang penting....kerjasama.....

Soal-soal remeh..ketepikan dan buang jauh-jauh..

hati kena besar.....ingat...

renung-renungkan...

Thursday, November 17, 2011

Tinggalkan ANWAR..!! Pas perlu fikirkan PLAN B ini


Semua tahu...
Pakteh tahu..
orang kampung pakteh tahu...
jiran sebelah rumah tahu...
driver teksi tahu...
tokey kedai tahu....
Janda muda yang....pun tahu..
bak kata orang....satu dunia dah tahu...

apa yg semua orang tahu?

Pakteh tahu rungutan akar umbi Pas yang amat-amat tidak senang dengan pucuk pimpinan Pas hari ini yang sanggup sujud di kaki Anwar Ibrahim. Berbulu mereka melihat Pas kini terlebih PKR dari PKR dan terlebih DAP dari DAP.

Apabila Negara Islam menjadi negara Berkebajikan....itulah kemuncak kepada hinanya parti Pas dimata DAP dan PKR malah bahasa lebih lembut...betapa Pas ini sekadar melukut di tepi gantang.

Segala isu diberikan kepada Pas untuk menjadi juara sedangkan yang membalingnya PKR dan DAP. Akhirnya yang jadi mangsa kemarahan ialah PAS.

Perjuangan PAS membela Anwar bukans sahaja memberi rasa pelik kepada pengikut malah ada yang tersengih jelik melihat betapa PAS kini sudah hilang pedoman dan tidak lagi seperti pimpinan Arwah Padzil Noor dulu.

Percayalah...jika UMNO yang begitu besar dan hebat rencah politiknya dapat dimanipulasi Anwar hingga ke 2nd place....inikan pula PAS yang sanggup berbuat apa sahaja demi melihat parti mereka mampu bersaing dipersada negara.

PAS bagi Pakteh perlu guna plan B. Anwar kini adalah liabaliti kepada PAS dan jika PAS jatuh kepada UMNO di Kedah......antara puncanya ialah sokongan PAS yang memBABI buta kepada Anwar.

Anwar kini terpalit lagi dengan laporan polis palsu. Wajah dalam CCTV wajah Anwar. Wajah dalam bilik Wajah (menyerupai Anwar - 99.99% kata pakar). Waktu dan Masa telah dikenalpasti. Azizah dan Nurul Izah.....apa komen?

POLIS HANYA BERTINDAK APABILA ADA FAKTA DAN DATA SAHIH.......JIKA TIDAK KREDIBILITINYA AKAN DIPERTIKAI RAKYAT (APATAH LAGI PEMBANGKANG)

JADI.......bersedialah untuk melihat PENDEDAHAN yang mengejutkan mengenai PERILAKU SYAITAN Anwar Ibrahim.

PAS...masanya makin suntuk. UMNO semakin KUAT malah analisis terkini....PAS hampir2 kehilangan semua kerusi DUN. Percayalah......PAS takkan menang kali ini tetapi tindakan meninggalkan ANWAR/PKR/DAP menyebabkan PAS dilihat lebih BERMARUAH dan KALAH secara JANTAN.

p/s: Plan B.......pakteh tahu apa yang hangpa tau...hehe

Wednesday, November 16, 2011

kau Roboh Surau?.....Jahannam..!!


Assalamualaikum W.B.T

Pakteh bukan seorang yang anti pembangunan malah Pakteh antara orang yang menyokong pembangunan ekonomi ditanah wakaf milik umat Islam.
Apabila digembar gemburkan isu Madrasah Salihiah jln Kanchut bakal dirobohkan dan digantikan dengan sebuah Pasaraya yang bakal mencetuskan perkembangan ekonomi kepada umat Islam, Pakteh percaya isu ini sengaja digembar gemburkan oleh orang yang berkepentingan politik semata-mata untuk menjatuhkan Pas. Atas faktor itu juga pakteh tidak mengulas tentang isu ini.
Pandangan pakteh masih begitu iaitu banyak tanah wakaf di negara ini tidak dikendalikan dengan baik malah satu kerugian apabila niat untuk mewakafkan tanah bagi pembangunan umat Islam oleh orang terdahulu tidak dijaga dengan baik malah banyak yang terbiar. NAMUN BEGITU dalam kes Madrasah Salihiah jalan kanchut ini, Pakteh disedarkan Zaini Hassan melalui rencananya di Utusan Malaysia.

Sebelum meletakkan artikel Zaini Hassan, ada baiknya dibaca buah fikiran pakteh.

Pakteh awalnya bersetuju surau yang baru dibina dibawah pasaraya yang bakal dibina. Persoalannya yang perlu Ustad Azizan jawab dan Majlis Fatwa Negeri Kedah yang berubah pendirian ialah...

Bolehkah amalan2/program yang sentiasa dilakukan di surau berkenaan diteruskan?

Apa program...tuan-tuan dan puan-puan muslimin muslimat cari la apa program yg selalu kita buat di surau. Sekadar bersembahyang...YES...dapat surau baru...YES..

Ibadah korban?...Moreh?...Kenduri kendara?...bacaan ayat2 suci Al-Quran...eh eh..jangan laud speaker....

Bagaimana dibawahnya Surau yang tanahnya diwakafkan tapi aktiviti diatasnya...???? Pasaraya?....ermm...ada apa erk kat pasaraya?...Lu fikir La Sendiri......

Eh Eh..siapa pemajunya? Belleview Group,dari Pulau Pinang yang jadi Pemaju. Ermmm.....Belleview.....eh eh Pengarah urusannya Datuk Sonny Ho......

ooooooo...patut la MB Azizan sanggup dok atas back hoe tempohari...


......................................................
ARTIKEL DIPETIK UTUSAN MALAYSIA TULISAN ZAINI HASSAN

BANYAK kali sudah saya menulis mengenai sikap hipokrasi dan munafik orang kita, iaitu orang Melayu beragama Islam di negara ini. Cakap tak serupa bikin. Matlamat menghalalkan cara. Akhirnya yang rugi ialah bangsa itu sendiri.

Apabila terkena di atas batang hidung sendiri semua senyap. Ya, semuanya yang salah menjadi betul. Sehinggakan Madrasah Salihiah Kanchut, Alor Setar berusia lebih 100 tahun, yang diumumkan oleh kerajaan Pas Kedah mahu dirobohkan, pun menjadi betul.

Semua orang senyap sunyi. Hanya 30 orang sahaja kariah yang berdemo. Tiada perbincangan dalam blog. Tiada kata-kata yang menuduh kerajaan Pas Kedah zalim, mahazalim, mahafiraun kerana mahu merobohkan sebuah madrasah – rumah suci umat Islam untuk dijadikan sebuah kompleks beli-belah.

Apa kata sekiranya kerajaan Kedah yang mahu merobohkan madrasah itu ialah Kerajaan Barisan Nasional (BN)? Saya rasa akan ada pak-pak lebai Pas yang sanggup tidur di atas jalan bagi mempertahankan madrasah itu.

Kini, tiada apa-apa berlaku. Malah kerajaan negeri pimpinan ustaz Azizan pula berkata siapa yang menentang ‘projek pembangunan’ itu dengan merobohkan madrasah itu sebagai orang bingai, atau tak reti bahasa atau dalam bahasa Inggeris yang bersopan ignorant atau jahil.

Wahai pembaca sekelian. Madrasah itu bukanlah madrasah biasa atau surau baru. Ia telah berusia lebih 100 tahun dan menjadi salah satu bangunan warisan Kedah di kota raya Alor Setar tua itu.

Perlu disebut, Alor Setar ialah salah sebuah bandar yang tertua di dunia, berusia sekitar lebih 200 tahun.

Bangunan-bangunan tua seperti Madrasah Salihiah Kanchut itu sepatutnya diperbaiki dan perindahkan seperti Masjid Zahir Alor Setar – bukannya dirobohkan.

Madrasah itu sepatutnya dijadikan bangunan warisan. Carilah tanah lain untuk didirikan kompleks beli-belah itu atau biarkanlah madrasah itu berdiri megah di keliling pusat beli-belah tersebut.

Yang mahu dirobohkan ini pula bukan bangunan tua yang bukan-bukan, ia adalah tempat ibadah yang maha suci umat Islam. Islam pula ialah parti yang kononnya didokong oleh parti Pas, parti yang memerintah Kedah sekarang?

Apa sudah jadi ini? Mana pergi hulubalang Pas yang sanggup tidur di atas jalan di Kuala Kangsar dulu dan sanggup menjadikan tubuh badan sebagai perisai di hadapan kereta FRU semasa demo Bersih dulu? Pergilah pertahankan madrasah berusia 100 tahun itu.

Azizan kata kita semua bingai. Menteri Besar itu kata dia pandai. Katanya kita roboh madrasah berusia 100 tahun itu, kita bina kompleks beli-belah dan kita buatlah surau di bawah bangunan itu. (Di atasnya ada apa?)

Tak apalah kita semua bingai. Apa yang Azizan itu cakap samalah seperti kita robohkan Masjid Zahir, kita bina kompleks beli-belah di atasnya dan kita buat surau yang indah-indah di dalamnya. Bolehkah kita perdengarkan azan di dalam kompleks beli-belah itu, sama seperti madrasah itu sekarang? Jika sebuah surau lain dibina di bawah bangunan atau di tapak lain, adakah sama dengan Madrasah Salihiah berusia 100 tahun itu?

Kita bukan nak beremosi di sini. Cuba kita bandingkan dengan senario ini: Pas pernah melancarkan kempen Kerajaan Selangor Zalim sekitar 2003 kerana kononnya Menteri Besar ketika itu, Dr. Khir Toyo mahu menamatkan tauliah solat Jumaat sebuah surau sementara dan merobohkannya di bawah sebuah pangsapuri lima tingkat di Seksyen 4 Bandar Baru Bangi. Itu hanyalah surau berdindingkan plywood yang didirikan, sementara sebuah masjid iaitu Masjid Al-Hasanah siap dibina.

Oleh kerana surau itu sudah menjadi markas pengikut Pas, maka mereka melancarkan tentangan hebat dan blog-blog memainkan peranan dengan melancarkan kempen zalim terhadap kerajaan negeri.

Jika sebuah surau sementara di bawah sebuah flat Jubli Perak itu pun ditentang habis-habisan oleh puak Pas, bandingkan pula Madrasah Salihiah Kanchut berusia 100 tahun? Kenapa senyap sunyi?

Oleh itu wahai sahabatku di Kedah, cubalah lihat hipokrasi yang anda semua tunjukkan. Sesungguhnya kami sedih kerana anak-anak kami dan kaum kerabat kami telah dikelirukan oleh anda semua selama ini.

Kelmarin ustaz Azizan dengan megah menaiki jentera backhoe membuat upacara pecah tanah – tanpa mempedulikan tunjuk perasaan kariah. Kompleks membeli-belah itu berharga RM500 juta. Turut hadir ialah Pengarah Urusan syarikat pemaju, Belleview Group, Datuk Sonny Ho, sebuah syarikat berpangkalan di negeri pakatan, Pulau Pinang.

Sesungguhnya Allah amat murka dengan orang yang munafik. Antara ciri-ciri munafik yang berat ialah: Apabila berbicara selalu berbohong (Orang ini tidak boleh dipercayai dalam setiap perkataan yang diucapkan); Apabila berjanji tidak ditepati, dan; Apabila diberi kepercayaan mereka mengkhianatinya.

Semua ciri itu adalah bertentangan sama sekali semasa mereka berjanji ketika pilihan raya lalu.

Akhir sekali, wahai umat Islamku semua marilah kita mempertahankan dan menyelamatkan Madrasah Salihiah Kanchut di Jalan Tambang Badak di Alor Setar daripada dirobohkan.

Semoga Allah SWT sentiasa melindungi kita daripada sifat-sifat munafik dan kejahatan orang munafik.

FAKTA MADRASAH SALIHIAH KANCHUT

Jalan Tambang Badak, Alor Setar, KEDAH

DIBINA pada tahun 1327 Hijrah atau 1909. Kini berusia 102 tahun.

Bangunan yang asalnya diperbuat daripada kayu itu diasaskan antaranya oleh Hajah Aisyah.

Tapak asal Madrasah Salihiah adalah kira-kira 0.1 hektar namun mengecil kepada 0.08 hektar selepas sebahagian daripada tanahnya diambil untuk tujuan pembinaan jalan raya.

Tapaknya berstatus tanah wakaf khas yang dikhususkan untuk orang Islam bagi tujuan pembinaan masjid atau surau dan ia tidak pernah diganggu sejak sekian lama.

Madrasah itu kini mempunyai kira-kira 200 ahli kariah, bahkan kariah dari Jalan Titi Siam, Kampung Pisang, Jalan Menanti dan umat Islam lain juga menggunakan kemudahan yang ada di madrasah itu.

Setelah sekian lama digunakan, pada 23 Oktober 2011 pihak Madrasah Salihiah menerima notis daripada Kerajaan Negeri Kedah agar mengosongkan bangunan madrasah itu untuk dirobohkan bagi memberi laluan kepada projek pembangunan.

Ahli kariah tidak berpuas hati kerana ia melanggar keputusan mesyuarat Jawatankuasa Fatwa Kedah pada 8 Rejab 1431 iaitu 21 Jun 2010 yang menyatakan. “Jawatankuasa Fatwa Negeri Kedah memutuskan bahawa surau ini hendaklah dikekalkan di tempat asalnya tanpa diruntuhkan struktur asal bangunan tersebut demi kemaslahatan jemaah berdekatan untuk beribadat dan melakukan aktiviti keagamaan.”

Namun pada cabutan keputusan mesyuarat Jawatankuasa Fatwa Negeri Kedah pada 4 Julai 2011, jawatankuasa itu membuat pindaan terhadap keputusan yang dibuat pada 21 Jun 2010.

Pindaan itu membenarkan madrasah itu digantikan dengan surau baru yang dibina oleh pemaju dengan beberapa syarat ditetapkan.

Notis mengosongkan bangunan itu diberikan lagi oleh kerajaan negeri yang berakhir 10 November 2011 bagi pembangunan semula Plaza Tunku Yaacob.

Kerajaan negeri berjanji akan menggantikan Madrasah Salihiah Kanchut dengan surau baru di pusat beli-belah tersebut

Friday, November 11, 2011

TERDEDAH...PKNS dan PKNK tidak ada bezanya....BOS gaji besar, masukkan KRONI...


eh eh..tersilap...bukan nak tulis hal PKNK...tapi pasal YIKED..
Bos gaji puluhan ribu tapi hasil kosong.....
Adik Exco yang tah apa apa diberi gaji tapi apa kerjanya di YIKED...
Inilah budaya PAS.....
Akhirnya yang kering ialah kantung YIKED....

bukan pakteh yang bukak cerita tapi ahli PAS sendiri yang mula bersuara bukak pekung PAS...

Eh Eh...tuan haji Sanusi pun terpalit?...apa ke halnya?....Pasir?? Balak??....
Iskk...takkan la pulak....Tuan Haji Sanusi ni bukanka dah bersumpah dalam blog pakteh dia tak ambik duit balak di Sik tu....

Oi Pakteh....di Sik memang la dia tak ambik...pasir di Sik pun memang la dia tak sebat....

Dah tu kalau Tn Haji Sanusi tak ambik...apa masalahnya?.....

Masalah sekarang ni orang dok kata dia guna proxy....rembat sana sini...
Iskkk...tak mungkin....Pakteh masih yakin dan percaya dengan Tn Haji Sanusi walaupun berbeza fahaman politik. Pakteh suka cara anak muda ni bekerja...malah sikap toleransinya jugak tinggi. Lagipun...Tn Haji Sanusi ni kalau tolong orang...dia tak tanya hang Pas ka atau hang hang UMNO....bab tu Pakteh suka kat Tn haji Sanusi nii....

Eh eh...Pakteh...bodek nampak.....??

Bukan Pakteh bodek..tapi benda yang betoi kena cerita....cuma susah sikit Pakteh nak buckup Tn Haji Sanusi bila orang dok tanya berapa gaji SETPOL MB?....Mat Pokok Sena bulih tulung habaq kaa?...

Wednesday, November 9, 2011

TERANCAM...!!Bumi Melayu diambang kehancuran - Ini balacinya

Pakteh kerap keluarkan artikel tentang tangan2 jahat yang ingin menghancurkan Bumi Melayu....mari kita lihat aktiviti mereka kebelakangan ini.

BERSIH 2.0 - Atas nama hak asasi dan keadilan....mereka melacurkan nama Malaysia diseluruh pelusuk dunia.

Festival Seks Bebas - Atas nama hak asasi.....mereka melaungkan Malaysia menyekat kebebasan

Puak hindu buddha kristian mempertikaikan ibadah korban....

Penggunaan nama Allah untuk pengganut kristian

Murtadkan umat Islam

Anjurkan pelbagai aktiviti maksiat

SIAPA DALANG DIBELAKANG SEMUA INI?
SIAPA YANG SUDAH DIRESAPI?

Tidak ada yang terkecuali cuma adakah mereka mampu menahan, mengelak, mengawal atau menjadi pak turut

UMNO cuba diresapi oleh tangan-tangan jahat ini namun kerana matlamatnya jelas, setakat hari ini mereka masih tidak dapat menguasai UMNO

PAS juga turut diresapi malah kerana taksub dan yakin mereka dijalan ALLAH, tangan jahat ini sudah hampir menguasai PAS dan kini PAS menjadi suara kepada tangan jahat ini

PKR menjadi antara parti awal diresapi tangan jahat malah menjadi pendokong, penggerak dan proxy terpenting tangan-tangan jahat untuk menghancurkan Malaysia

DAP telah lari dari matlamat asal untuk mengusai Malaysia dengan acuan Malaysian Malaysia apabila ramai dikalangan ahlinya mula bercakap seperti PKR malah lebih PKR dari PKR sendiri. DAP sudah hilang jati diri parti kerana tangan-tangan jahat ini. Peringkat awal sebelum kewujudan PKR, tangan-tangan jahat menggunakan DAP untuk mencapai matlamat mereka.

Akhir kalam, pakatan pembangkang kini adalah proxy utama the hidden hand untuk menghancurkan Malaysia. Lebih 50 tahun Malaysia dibawah UMNO/BN...negara ini lebih makmur dan aman..tetapi lihat apa yang sudah dilakukan oleh puak2 jahat ini?

Thursday, November 3, 2011

TERANCAM...!!Bumi Melayu diambang kehancuran - Illuminiti & Freemason sudah berjaya

Pelik bunyi apabila Aura Panas cuba menjatuhkan Bumi Melayu.

Pernahkan terfikir mengapa Bumi Melayu ini begitu hebat kurniaannya?

Tidak ada bencana alam malah menjadi tempat yang begitu selamat...

Kini Aura Panas itu sudahpun melaksanakan ideanya. Illuminati dan para freemason sudah bertapak kukuh di Bumi Melayu dan.............mereka sudah melancarkan agenda jahat ini......Hanya lelulur Bumi Melayu dapat menjauhkan bencana yang dirancang ini.

Illuminati dan para freemason amat mementingkan nombor. Nombor-nombor mereka tidak banyak hanya 3, 7, 9, 11, 13, 33, 39. Nombor2 inilah diagendakan mereka untuk merosak Umat Islam.

Jadi...rakan2 pakteh...bolehkah anda fikirkan kaitan sesuatu peristiwa dengan nombor-nombor ini?

marilah kita sama-sama mencari dan letakkan di ruangan komen.

Sebagai permulaan....Pakteh akan letakkan beberapa fakta disini.

9.7.11 - Bersih 2.0 (mengapa dipilih tarikh itu?)
9.11.11 - Sexsualiti Merdeka

Bila WTC runtuh...ermmm...eh eh...11/9

Nuuunnnn...dikejauhan sana...pakteh meneropong sepasang kekasih masuk ke 7Elevan untuk beli kondom.....eh eh...7/11....

Bayangkan jika search di yahoo filem2 yang menggunakan nombor2 ini...wow....(pakteh hanya guna keyword "film 13" search melalui yahoo image...hasilnya....baik anda cuba...

Tuesday, November 1, 2011

dari blog YB ZUL KULIM

Jika Elton John dikutuk, Bagaimana dengan WATAK UTAMA BERSIH 2.0?..Ambiga akan anjurkan satu lagi kebebasan hak asasi...SEDARILAH BAHAWA ANDA YANG BERGAMA ISLAM DALAM PKR N PAS SEDANG DIPERMAINKAN...

Ikuti tulisan YB Zul Kulim

-----------------------------------------------------------------
Salam 2 all.

Kalipah kaum Anwarinas dalam himpunan haram 09 Julai yang juga penganjur penubuhan IFC iaitu Ambeega Sreenavasan akan melancarkan satu program himpunan untuk tujuan KEBEBASAN SEKSUALITI pada 09 November ini di Annexe Gallery bersebelahan Bangunan Bar Council, Jalan Pasar, Kuala Lumpur. Himpunan ini diberi tajuk "Queer Without Fear".

Projek himpunan Kebebasan Seksualiti ini disokong antaranya oleh Bar Council, Suaram, Women Aids Organisation dan beberapa lagi NGO dan individu (saperti yang tercatat dibawah). Dan kalau mike perhatikan yop, ada antara kumpulan atau NGO-NGO yang tersenarai dibawah ini turut sama terlibat samada didalam perancangan menubuhkan IFC, himpunan haram 09 Julai dan lain-lain. Dan merekalah menjadi penyokong dan pendokong kuat kepada kaum Anwarinas dan yang sewaktu dengannya!

Projek yang dinamakan SEKSUALITI MERDEKA 2011 sebenarnya berpegang kepada prinsip amalan seks bebas dengan mempromosikan amalan seks songsang dan luar tabi'e LBGT - Lesbianisma, Bisexuality, Gay & Transgender. Mereka sedang berusaha untuk memasukkan amalan LBGT ini sebagai salah satu agenda perjuangan hak asasi manusia!

LESBIANISMA - adalah amalan seks songsang dan luar tabi'e diantara wanita dengan wanita, dan ianya adalah satu kesalahan jenayah didalam negara ini. Ringkasnya, merea mahu menghalalkan musahaqah;

BISEXUAL - adalah amalan seks bebas antara pasangan tanpa batas termasuk amalan seks sebelum kahwin, bertukar pasangan berkahwin dengan orang lain. Ringkasnya menghalalkan perzinaan;

GAY - adalah 'amalan seks songsang dan luar tabi'e dengan menjadikan dubur sebagai laluan seks. Ringkasnya, menghalalkan 'amalan liwat dan homoseksual;

TRANSGENDER - ini adalah 'amalan songsang dan luar tabi'e untuk berkelakuan dan bersifat seksual bertentangan (lelaki jadi perempuan, perempuan jadi lelaki), termasuk amalan menukar jantina (walaupun Islam mengiktiraf kaum khunsa, iaitu mereka yang dilahirkan dengan dua alat jantina dimana mereka diberi ruang untuk membuat pilihan jantina, tetapi Islam mengutuk keras dan melaknat 'amalan transgender ini!). Ringkasnya, mereka mahu menghalalkan amalan pengkid & maknyah!

Adalah jelas 'amalan yang hendak dipromosikan oleh program himpunan KEBEBASAN SEKSUALITI yang akan dilancarkan oleh kalipah kaum Anwarinas Ambeega Sreenavasan ini bercanggah sama sekali dengan amalan dan norma kehidupan manusia bertamadun, apatah lagi dengan Islam!

Pada teman, ini adalah satu lagi sikap biaDAP dan kurang ajar puak-puak ini yang tidak putus-putus mencari helah untuk menimbulkan suasana provokatif terhadap rakyat Malaysia termasuk umat Islam!

Apakah tujuan mereka mahu membuat himpunan Kebebasan Seksualiti ini dalam suasana umat Islam sedang menjalani 'ibadah haji di Makkah dan umat Islam seluruh dunia termasuk Malaysia menyambut 'Eidul Adha pada 06 November 2011.

Adakah kaum ini mahu memperjuangkan amalan seks bebas tanpa batas dalam negara ini? Dalam keadaan kita sedang berhadapan dengan pelbagai isu gejala sosial, perzinaan terbuka dan melampau, kegiatan homoseksual dan lesbian yang keterlaluan, gejala pembuangan bayi dan banyak lagi. Malahan sudah mula kedengaran amalan pesta bertukar pasangan diantara pasangan berkahwin bertukar laki dan bini masing-masing dengan orang lain.

Dan yang lebih memeranjatkan teman, ada kaum yang sedang berusaha untuk membawa usul supaya Seksyen 377A-D Kanun Kesiksaan yang mengharamkan liwat dan seks songsang luar tabi'e dimansuhkan. Alasan mereka kerana ini bertentangan dengan prinsip kebebasan amalan seks LBGT yang menjadi tonggak himpunan SEKSUALITI MERDEKA yang dicadangkan pada 09 November ini. Mereka mendakwa bahawa banyak negara sudah memansuhkan Seksyen 377A-D, antaranya Britain, India dan Singapura!

Seksyen 377A-D adalah peruntukkan dimana 'amalan seks songsang dan luar tabi'e saperti seks melalui dubur, samada antara lelaki dan lelaki, lelaki dan wanita (termasuk isteri sendiri), samada secara sukarela mahupun secara paksa, termasuk dengan haiwan adalah menjadi satu kesalahan yang dipandang serius dengan hukuman penjara maksimum 20 tahun dan sebatan!

DAN INILAH SEKSYEN DIMANA ANWAR IBRAHIM DIKENAKAN PERTUDUHAN MELIWAT PEMANDUNYA AZIZAN ABU BAKAR (1998) DAN PEMBANTU PEJABATNYA SAIFUL BUKHORI AZLAN (2008)!!

Teman mengutuk keras program KEBEBASAN SEKSUALITI yang mahu dianjurkan ini. Pada teman, program himpunan KEBEBASAN SEKSUALITI ini wajib ditentang dan dibantah habis-habisan. Malahan pihak berkuasa wajib mengambil tindakan mengharamkan himpunan ini.

Selain cuba untuk menghalalkan amalan seks songsang dan luar tabi'e, kaum ini juga bercadang untuk memansuhkan peruntukkan undang-undang yang menjadikan amalan seks songsang dan luar tabi'e saperti yang diperuntukkan oleh Seksyen 377 A-D Kanun Keseksaan dimansuhkan.

Kita sekarang sudah ada paderi gay. Seorang paderi Gereja Protestant di Malaysia, Pastor Ou Yang Weng Feng baru-baru ini telah menggemparkan negara apabila melangsungkan perkahwinan gay dengan pasangan homoseksnya di pejabat City Clerk of New York. Dan yang lebih kurang ajar, pastor gay ini memilih tarikh kemerdekaan negara, 31.08.2011 sebagai tarikh perkahwinan homo beliau. Dan yang paling biaDAP, beliau mahu mengadakan majlis perkahwinan gay nya itu di Malaysia!

Teman berharap kita tidak sampai ke peringkat saperti yang berlaku kepada Presiden Obama yang menerima tekanan politik yang hebat daripada kaum ini yang akhirnya tunduk kepada kehendak mereka, sehingga kaum lesbian dan gay kini boleh menjalankan 'amalan seks songsang dan bebas didalam Angkatan Tentera Amerika, na'uzubillah min zalik!

Sebab itu teman bersetuju sangat dengan kenyataan YBhg Tan Sri Abdul Rahim Nor, mantan Ketua Polis Negara yang semasa merasmikan Perhimpunan Agong PERKASA pada hari Rabu 28 ZulQaedah 1432/ 26 Oktober 2011 menyatakan bahawa sebagaimana fahaman komunis menjadi "virus agama baru" yang menyerang dan merosakkan ketamadunan dan peradaban kemanusiaan pada awal abad 20, maka sekarang sudah muncul fahaman hak asasi kemanusiaan sebagai "virus agama baru" yang bukan sahaja menyerang dan merosakkan ketamadunan dan peradaban kemanusiaan, malah akan menghancurkan sejarah keujudan dan kesinambungan kemanusiaan ini.

Yang paling malang kata Tan Sri Rahim Nor, "virus agama komunisma" telah berjaya mempengaruhi orang Melayu beragama Islam, sehingga muncullah orang saperti Abdullah CD, Shamsiaf Fakeh, termasuk Mat Indera yang menjadi idola kaum Anwarinas sekarang. Dan melihat kepada senario keadaan semasa, "virus agama hak asasi manusia" juga sudah mula mempengaruhi segelintir orang Melayu beragama Islam, malah lebih malang virus ini juga berjaya merasuk segelintir kaum yang mendabik dada mengaku pejuang Islam.

Sehingga atas nama hak asasi manusia, mereka bukan sahaja membuang perjuangan mereka, malah mereka sanggup memartabat dan mengangkat kaum kafir harbi sebagai kalipah mengetuai dan mengemudi mereka. Malah yang tersangat malang, atas nama hak asasi kemanusiaan, mereka mengangkat kaum yang sudah rosak akhlaknya dengan amalan homoseks, liwat dan zina sebagai pemimpin dan kalipah sembahan mereka! Dan mereka muncul sebagai lembu-lembu barua suruhan yang dicocok hidung kepada kaum kafir dan makhluk perosak ini!!!

Semoga ALLAH melindungi kita semua daripada malapetaka dan ujian dan fitnah akhir zaman yang maha dahsyat ini. Ya ALLAH, peliharalah aqidah dan iman kami, peliharalah akhlak dan amalan kami. Ameen!

Adios amigos, grasias amigos.

Wallahua'lam & Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Selasa
05 Zulhijjah 1432
01 Nov 2011


Antara pertubuhan yang menyokong himpunan KEBEBASAN SEKSUALITI 2011

SPONSORS & SUPPORTERS of Seksualiti Merdeka 2011:
Amnesty International Malaysia
Bar Council Malaysia Human Rights Committee
EMPOWER
KL Word
KRYSS (Knowledge & Rights with Young people through Safer Spaces)
Justice For Sisters
MyConstitution Campaign
MyNetra
Precious Old China Restaurant
PT Foundation
Pusat Rakyat LoyarBurok
Rev Yap Kim Hao
Quek Sue Yian
SUARAM
Tenaganita
Women's Aid Organisation
Women's Candidacy Initiative
United Nations Theme Group on HIV
and many other individuals

eh eh...boleh pulak jadi isu? mana lebih mahal? RM200K utk dot dot dot atau.!!!


pelik bin ajaib....
Kononnya jangan mainkan isu keluarga....tapi Malaysiakini dah tulis Anak PM berbelanja RM195 ribu di Australia.....
isk isk.....

tak terfikir ke Anak Lim Guan Eng berbelanja RM200 ribu hanya dalam negara...(kata orang laaa)

Monday, October 31, 2011

Bumi Melayu diambang kehancuran - Pengenalan versi 1.0

Pakteh telah nukilkan dalam promo versi 1.0 betapa the hidden hand sudah merosakkan Negara-negara Islam di Asia Barat. Tidak terkecuali dalam promo versi 1.0 itu digambarkan angin panas yang membadai itu kini mencari mangsanya yang terbaru. Negara Oman mungkin akan punah ranah malah Mesir kembali bergolak dasyat.
Bumi Melayu ini dikurniakan iklim yang terbaik, tanah yang subur malah pribuminya yang tinggi akhlak budi. Bumi melayu terhindar dari segala bencana alam, malah Bumi Melayu dengan sumber aslinya.

Telah tercatat sejak berzaman bahasa asal Bumi Melayu ini ialah Bahasa Melayu. Itu dulu, kini Bahasa Melayu sudah tidak ada lagi di Bumi Melayu walaupun peruntukan perlembagaan menetapkan agar Bahasa Melayu itu terpelihara. Amat bodoh rasanya memanggil Bahasa Melayu itu sebagai Bahasa Malaysia kerana Malaysia itu hanya wujud beberapa tahun yang lalu sedangkan Bahasa Melayu sudah berasimilasi dengan leluhur asal penduduk Bumi Melayu.

Pakteh amat percaya apabila Bahasa Melayu yang bermukim sejak awal leluhur Bumi Melayu ini tiba sanggup dipijak dan dihumbang ke longkang penuh sampah, masanya sudah tiba untuk Aura Panas melanda. Apabila leluhur Bumi Melayu lebih mengutamakan GOD berbanding ALLAH dan menyamakan ALLAH dengan GOD serta menggadaikannya demi politik murahan, amat pasti sekali, gelombang aura panas itu sudah mula meresap.
Aura Panas yang busuk bahangnya bukan mengambil jalan pintas atau singkat untuk merosakkan Bumi Melayu tetapi telah berusaha sejak ratusan tahun namun masih gagal. Adakah mustahil untuk Aura Panas ini Berjaya, tentu tidak kerana punca kegagalan mereka ialah laluhur Bumi Melayu ini sanggup bersatu padu menyinsing lengan berganding bahu. Kini Pakteh melihat lengan disinsing tetapi demi beradu tenaga dan mengadu domba.

Kejatuhan pemerintahan Islam Iraq, Afghanistan, Tunisia, Jordan, Libya, Kekalutan di Mesir malah kini meresap ke Oman….pasti ada sebab musababnya. Beberapa dekad kebelakangan ini, Bumi Melayu ini dianggap sebagai ancaman dan sudah pasti jika berpeluang, Aura Panas ini akan meresapi kesegenap pelusuk ceruk rantau untuk membaham umat Bumi Melayu.

Mengapa kini Aura Panas ini akan menang?. Persoalan yang sama untuk menjawab bagaimana Melaka jatuh ke tangan Portugis. Serangan oleh penjajah ini bukan kebetulan malah dirancang sekian lama, begitu juga kini. Kader-kader yang terdidik sejak sekian lama telah lebih 10 tahun memporak-porandakan Bumi Melayu.
Segala nikmat dan anugerah kesempurnaan diberikan oleh Aura Panas kepada Anwar malah terbaru, pertemuan Al-Gore dan Anwar ketika Umat Islam sibuk berurusan ke Mekah membuktikan hubungan akrab talian Aura Panas dengan Anwar. Segala Data dan Maklumat tentang Anwar dan kaitannya dengan makhluk perosak dunia kafir laknatullah melalui CIA sudah didedahkan oleh kebanyakkan blog.

Libya yang lantang bersuara melalui Muammar Ghadafi kini sudah diam membisu. Apa yang dilaksanakan oleh Muammar Ghadafi kepada rakyatnya begitu merisaukan untuk difikirkan. Pelbagai kemudahan ditawarkan dan diberikan namun……………
Bandingkan semua ini dengan Kerajaan Bumi Melayu. Pendidikan dan Kesihatan yang begitu diambil berat malah hampir keseluruhan rakyat menerima sumbangan dari kerajaan yang memerintah hari ini.

Mengapa dengan sebegini hebat kerajaan memberi bantuan kepada rakyat, Anwar masih mengadu domba kepada TUANNYA?. Mengapa kebanyakkan masanya yang dihabiskan di luar Negara hanya untuk mengutuk Malaysia malah memperlecehkan Malaysia. Bagaimana jika ada rakyat yang terpengaruh lantas turut ikut serta menjadi BODOH dan terus membuat huru hara.

Aura Panas pasti tidak akan berdiam diri malah diukirkan pelbagai tomohan dan fitnah untuk merosakkan keamanan yang ada di Bumi Melayu ini. Aura Panas Busuk Jijik ini tidak akan berpuas hati dengan sekadar kegelisahan dikalangan rakyat, Aura Panas mahukan Bumi Melayu ini terus lingkup dan bergantung harap sepenuhnya kepada mereka dan lebih enak jika mereka dipanggil semua untuk terus menjadi TUAN.

Sekadar pengenalan…pakteh berhenti disini…………….

Nantikan artikel Bumi Melayu diambang kehancuran – Data dan Fakta versi 1.1

Ostat Azizan melawak lagi

mintak duit dengan pusat.. eh eh....ikut cara Islam ka kerajaan pusat?..bukanka penah jerkah suruh buat gheja ikut cara Islam dalam kes banjir kedah last episode?. ermmmm ostat azizan melawak ja kot...

apapun..baik layan lawak dibawah dari layan lawak ostat azizan


Ajoi mendapat kerja sebagai guru sandaran di sebuah sekolah di Kulai.

Selepas memperkenalkan diri, dia menyemak nama murid-murid darjah 3 Raya dan merasa agak pelik semasa membaca nama seorang murid, iaitu “W.TAUFIK WWW”.

Kemudian guru tersebut menanyakan perkara tersebut.

Cikgu Ajoi : “Cikgu nak tahu, siapa yang bernama W.TAUFIK WWW ?”.

Taufik : “Saya Cikgu…” (Taufik menjawab & berdiri).

Cikgu Ajoi : “Taufik, saya ingin tahu nama panjang kamu apa?”.

Taufik : “Maaf Cikgu Ajoi, panjang sangat..”.

Cikgu Ajoi : “Takpe-takpe Taufik,cakap jer..”.

Taufik : “Baik Cikgu , nama penuh saya ialah…Wabillahi TAUFIK-wal hidayah Wassalamualaikum Warahmatullahi

Wabarakatuh…”.

Cikgu Ajoi menarik nafas panjang dan terdiam.

Saturday, October 29, 2011

Malaysiakini TERUS menipu dan Poo-sigh



tajuknya seolah2 KWSP luluskan 55B tetapi akhirnya dijelaskan hanya 1 dari 13 permohonan yang diluluskan, Malah yang diluluskan itu pula mempunyai penarafan kredit yang tinggi. Bukankah ini tidak ada isu tetapi sengaja dijadikan tajuk seolah2 ada isu besar?...

bagaimana jika pakteh buat tajuk sebegini

1. Anwar mengakui makan babi

cerita penuh: Anwar Ibrahim yang mengadakan sidang akhbar mengakui jika dirinya bukan Muslim, pasti akan turut makan babi. Ulasan ini dibuat bagi menjelaskan mengapa perlunya kerajaan negeri Selangor memperbesarkan lagi ladang ternakan babi

2. Azizah Beronani ketika Anwar dipenjara

Berita penuh: Azizah menafikan tuduhan bahawa beliau beronani ketika Anwar dipenjarakan malah. Ulasan ini bagi menjawab pertanyaan wakil media "adakah beliau beronani ketika Anwar dipenjara?"

3. Mat Sabu Mati Pucuk

Mat Sabu mengakui dirinya mati pucuk ketika melihat wanita lain selain dari isterinya Norma. Namun begitu jika wanita lain juga bernama Norma....mati Pucuknya kembali pulih...

Adakah berita yang isinya lain tajuknya lain. Pakteh akui ramai blogger menggunakan tajuk sebegini termasuk pakteh tetapi Malaysiakini mengangkat medianya sebagai wadah untuk rakyat untuk menggantikan media arus perdana yang lain. Adalah amat tidak wajar penulisannya penuh dengan putar-sigh

Wednesday, October 26, 2011

FAM anti kerajaan


Ketika pihak kerajaan BN sedang berusaha menangani kenaikan harga barang. Ketika DS Najib melancarkan Kedai 1Malaysia, Menu 1Malaysia, Klinik 1Malaysia dan pelbagai lagi bentuk bantuan/subsidi bagi mengurangkan harga barang, FAM mengambil langkah sebaliknya.
Kenaikan sekitar 70% amat mengejutkan dan inilah kenaikan terbesar dipasaran walaupun Bajet 2012 yang diumumkan PM baru2 ini belum lagi dirasai rakyat.
Pakteh merasakan FAM adalah pelopor kepada kenaikan harga barang atau FAM ada pencetus semangat kepada peniaga untuk naikkan harga barang.
Tahniah FAM....
Ketika rakyat mulai bangga memakai jersi Harimau Malaya, FAM kembali bersifat bodoh sombongnya.

Friday, October 21, 2011

Bumi Melayu diambang kehancuran - promo versi 1.0


Al Fatihah buat Muammar Ghadafi yang syahid dibunuh pemberontak tajaan the hidden hand

Bukan sukar untuk menilai mengapa Muammar Ghadafi memerintah lebih 4 dekad tetapi amat payah untuk mengerti hakikat umat Libya begitu mudah terpalit dengan agenda tersembunyi the hidden hand.

Tidak sedarkah mereka Iraq sudah dihancurkan. Lupakah Afghanistan mudah dibonekakan. Lupakah Mesir yang agung dengan ketamadunannya menjadi porak poranda. Bukankah angin panas dari Syria membisikkan tangan-tangan jahat ini sudah hampir Berjaya meranapkan bumi penuh barakah itu?.


Angin panas Syria itu bukan sahaja meniup bisikannya ke Libya, tetapi terus mengikut gelombang badai yang melanda Thailand bumi tanpa dijajah dan membisikan dengan sepoi bahasa bahawa Bumi Melayu ini juga akan terasa bahang panasnya. Degup jantung yang meruntun bukan lagi lawan kepada naluri kerisauan memikirkan Bumi Melayu ini bakal punah ranah rosak binasa seperti Babylon, Damsyik, Syam malah ketumbukan tentera hebat Dzulkarnain juga belum tentu mampu melawan arus panas ini. Ketamadunan Mesopotamia sudah tidak lagi memberi erti kepada aura panas ini.

Hakikat bahawa kejatuhan Muammar Ghadafi adalah kerana kebobrokan the hidden hand amat mudah untuk ditelanjangi. Hasrat Ghadafi inginkan tukaran emas sebagai tukaran kepada minyak memeningkan banyak kuasa besar dunia. Bukankah ini juga pernah disuarakan Tun Mahathir Mohamad agar Dinar Emas diperkenalkan bagi meneutralkan kebejatan sistem kewangan dunia. Adakah kerana itu juga Tun Mahathir Mohamad ditekan hebat dari luar dan dalam sehingga akhirnya Tun Mahathir Mohamad menamatkan 22 tahun pemerintahan dengan penuh kerisauan. Usah dilihat secara kasar memori 1997, 1998, 1999 tetapi nilaikan secara halus dengan aura leluhur umat Bumi Melayu. Tumpukan kanta jiwa kepada mengapa satu dunia seperti seolah-olah bersatu untuk menjatuhkan Tun Mahathir Mohamad. Jika bukan kerana perancangan jahat the hidden hand, masakan Al-Gore boleh sujud menyembah Anwar dan menikam Malaysia?. Halusnya mainan jari jemari menyatukan IMF, Soros, Al-Gore membentuk gabungan hebat dibelakang Anwar menembak tepat ke seluruh sanubari umat Bumi Melayu ini.

Angin panas itu makin hampir dan amat pasti ianya akan membadai Bumi Melayu ini dengan begitu dasyat malah mungkin tidak pernah ada badai sebegitu sebelum ini. Umat Bumi Melayu harus bersedia. Hati naluri yang lembut perlu dibangkitkan dengan aura warisan leluhur terawal pemilik Bumi Melayu. Lidi sebatang perlu disatukan menjadi seberkas, beras seguni perlu dihimpun penuh jelapang, lembu seekor wajib dijinak menjadi sekawan, lurah sama dituruni, gunung sama didaki, yang jauh didekatkan, yang dekat dirapatkan.

Angin panas rakus itu tidak peduli Bangsa asal Bumi Melayu ini sudah berasimilasi dengan segenap darah yang wujud, segalanya ingin dilenyapkan begitu sahaja. Iraq, Mesir, Afghanistan, Jordan, dan Libya menjadi bukti.
Bolehkah angin panas itu dihentikan?. Mampukah Bangsa Bumi Melayu ini menagkis deruan ganas itu?.

Segalanya akan terungkai dalam versi pengenalan 1.0 : Bumi Melayu diambang kehancuran

Thursday, October 20, 2011

Hormatilah........!!


Dari Runtuhan Kota Melaka, Kita Bina Putrajaya

Mengapa selepas 54 tahun Merdeka, kita masih perlu melaksanakan program bulan bahasa?. Bukankah Bangsa Melayu yang merajai negara ini sepatutnya menjadikan Bahasa Melayu itu sebagai pengucapan harian malah jika ada bangsa lain yang ingin menumpang hidup dibumi penuh misteri ini, sewajarnya sanggup berasimilasi menjadikan Bahasa Melayu itu sebagai bahasa harian.

Terganggu benak pakteh memikirkan mengapa Bahawa Melayu ini dibakulsampahkan. Memang benar dibakulsampahkan, jika tidak masakan kerajaan terpaksa keluarkan pekeliling untuk mempertahankan Bahasa Melayu ini. Sebenarnya tidak ada Bahasa Malaysia kerana Malaysia baru saja wujud sedangkan Bahasa Melayu itu pernah gah menjadi bahasa Lingua Franca. Bahasa Melayu itu menjadi waris kepada susur galur Bangsa Melayu yang menguasai alam di nusantara. Bahasa Melayu bukan sekadar dikaitkan dengan irama asli yang mengalun merdu tetapi Bahasa Melayu itu juga terpahat pada prasastri lama. Apakah perlu dilupakan bahawa batu Bersurat Kedudukan Bukit itu berkait Bahasa Melayu?.

Pakteh bukan pakar bahasa tetapi pakteh lahir di negeri asalnya bergelar Langkasuka. Kesultanan negeri pakteh merupakan kesultanan tertua di dunia. Usah terlalu percaya dengan momokan bangsa ini asalnya hindu. Bukankah awang, damak, sentang, bunga, melur, baiduri, sumpit, gayung itu nama Melayu?. Pakteh percaya Bahasa Melayu itu leluhurnya dari satu masa lampau yang penuh dengan kehebatan peradaban. Biarlah Portugis merejam Melaka hingga hancur. Mmengapa Inggeris bertapak ratusan tahun di Bumi Melayu ini?...God? Gold? Glory?....

Emas buminya sudah diangkut, Kegemilangannya sudah terbukti....TETAPI mengapa Inggeris masih gagal mengkristiankan penduduk asal Bumi Melayu?. Bukankah Filipina yang jatuh menyembah Sepanyol terkalih agamanya?. Bukankah Timor Laste yang terjarah dek Belanda itu kritian agamanya?...tetapi Bumi Melayu ini tetap bertahan...Mengapa?

Bangsa Melayu ini lembut pekertinya. halus tingkahnya, Mulus pengucapannya malah tidak terpamir kemarahannya. Bumi Melayu yang dikurniakan Allah SWT dengan segala kemewahan ini amat sukar dimenertikan bangsa lain dari Bangsa Melayu. Mengapa Kepulauan Jawa yang begitu hampir dengan Bumi Melayu terkumpul begitu banyak gunung berapi sedangkan Bumi Melayu terlepas?. Bukahkan Bumi Melayu ini teramat dekat tetapi gempa bumi amat jarang berlaku malah tidak pernah membahayakan sebarang bangunan. Mengapa Bumi Melayu ini begitu terpilih?. Apa Istimewanya Bumi Melayu ini?.

Wahai Rakyat Malaysia....terimalah hakikat Bumi Melayu ini ada asal-usulnya. Bumi Melayu ini ada leluhur Bangsa Asalnya. Bumi Melayu ini ada warisan dari sejarah lampau yang mana mungkin dapat diresapi secara fizikal oleh pemikiran bangsa bukan Melayu. Bumi Melayu ini adalah amanah.

Wahai Rakyat Malaysia....Jagalah AMANAH ini dengan baik dan sempurna. Jangan dibiarkan AMANAH ini rosak kerana natijahnya terlalu dasyat. Jangan dibiarkan Amanah Bumi Melayu ini porak poranda kerana musibahnya tidak akan terfikir dek akal.

Wednesday, October 19, 2011

Skandal Gangguan Seks Anak VVVIP - Inikah Puncanya???



Artikel ini Pakteh tulis selepas membaca artikel Anak Seberang
Gelora hati seorang remaja berusia 16 tahun pasti berkocak resah. Masakan tidak jika yang terhidang didepan mata ialah leluhur gung yang saban hari diimpikannya. Lurah yang begitu rapi seumpama lembah chao phraya mulus terjaga. Punncaknya pula beralun lebut bak puncak titiwangsa. Ahhh...jangankan jantan mentah seusia 16 tahun, lelaki keparat seusia 60an juga tidak bisa menahan gelodak nafsu jika begini yang terhidang didepan mata.

Abaikan samasekali pengiktirafan yang diberikan kepada sang bapa sebagai Khalifah Umar Abdul Aziz. Apalah ada pada gelaran itu jika agamanya masih bukan Islam. Remaja jantan seusia 16 tahun sudah mekar kejantananya apatah lagi gunung ganang yang terpampang boleh diratah dengan percuma. apa nak diherankan...ini anjuran negeri bapak aku.....mungkin itu fikir si anak.

Natijahnya.......Anak Lim Guan Eng dituduh mencabul kehormatan seorang gadis oleh beberapa laman blog.

MEAN MACHINES 2011 yang berlangsung selama 2 hari iaitu 15-16 Oktober 2011 di Juru Auto-City membuktikan pesta ini pesta tunjuk tetek.

KERANA ITU PAKTEH BERPENDAPAT INI MUNGKIN PUNCA ANAK LIM GUAN ENG BERUMUR 16 TAHUN DITUDUH MENCABUL KEHORMATAN SEORANG GADIS BAWAH UMUR



























p/s: Gambar yang dipaparkan melibatkan Mean Machine 2010 dan 2011 dan diambil dari laman2 tertentu. Kredit perlu diberikan kepada laman yang namanya terpampang pada gambar yang diletakkan.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih