Saturday, January 28, 2012

Edisi Lucah : RAKAMAN PENUH Video Anwar di Thailand, Apa kata Anda?

Pakteh tidak menafikan Pakteh menonton berkali-kali video seks yang menunjukkan lelaki yang 99.9999% menyerupai Anwar menghenyak seorang pelacur berbangsa China. Pakteh sendiri yakin 99.9999% individu lelaki dalam video itu ialah Anwar malah sekilas diawal lelaki itu tergesa-gesa memakai tuala sambil diperhatikan Datuk Eskay, Pakteh sudah yakin itu 99.9999% Anwar.

Perlakuan seks yang dimulai dengan oral mengigatkan Pakteh kepada kenyataan Saiful Bukhari bahawa Anwar memintanya melakukan oral seks. Dari pemerhatian Pakteh, oral seks itu sekadar ingin menaikkan tiangnya kerana aksi itu tidak terlalu lama dan diteruskan dengan aksi-aksi lain yang Pakteh percaya turut ditonton oleh ramai orang.

Itu dulu, itu cerita awal 2011 yang majoriti penonton percaya pelakunya Anwar.

Terkini, Salah seorang trio Datuk T mendedahkan Datuk Eskay mempunyai versi penuh aksi Anwar di Thailand. Khabar angin mengatakan aksi itu antara seorang lelaki dan 2 wanita. Pakteh tak pasti malah selagi tidak menonton, Blog Pakteh malah Pakteh sendiri akan berpendirian kita tidak boleh menuduh pelaku itu adalah Anwar.

Pakteh cuma membayangkan full version video di Thailand............................!!

Seorang lelaki yang sudah dimamah usia namun kuat semangat jantannya cuba menggomoli 2 jalang muda. Mulut gadis mugil pasti dikulum lumat merembeskan liur nikmat kepada jantan tua. Jika dua pasti mudaj diteka aksinya, apa pula jika bertiga?. Entahlah........Mungkin sijantan tua yang telah kendur urat-urat mukanya inginkan oral seks yang panjang dan rakus sekali inginkan menikmati gunung mekar dari lidah tua keparat. Mana mungkin jika itu keinginannya dapat dipenuhi oleh seorang gadis muda, Hanya berdua mampu menanganinya.

Mungkinkah lubang kentut jantan tua juga habis dilunyai gadis muda yang hanya terlihat RM tetapi terlupa lubang kentut itu juga menngalirkan taik yang busuk lagi membusukkan?. Apapun, citra rasa jantan tua itu mudah diteka sela tarinya.

Mungkinkah juga ketika enak di oral, jantan tua sendiri turut mengoralkan gadis muda yang pasti hutannya tidak  setebal hutan tua di Malaysia.Istilahnya....oral ku oral mu jua...
Mungkinkah juga jantan tua tadi bermain congkak yang berselang seli mengisi lubang-lubang congkak dengan guli.

Apapun perlakuannya, kejantanan sijantan tua pasti ada puncanya. Apakah Othman Abdul dari Pendang mampu mendedahkan rahsia sijantan tua ketika muda?. Apakah mungkin ilmu ketika bertandang ke Pendang dulu-dulu telah memakan diri sehingga sijantan tua tidak boleh lekang dari gadis muda?.

Inilah padahnya jika mengamal ilmu yang memuja nafsu semata.

Trio Datuk T perlu mendedahkan versi penuh video di Thailand agar rakyat boleh menilai siapa individu terbabit.

4 comments:

Anonymous said...

Bagi saya...bukan 99.99% Pak Teh...Tapi 120%...sebab budak sekolah yang tak tau politik pun kata 100%.

paktam@ said...

>BILA BACA SINOPSIS YG PAK TEH TULIH TU...NAMPAK GAYA DIA DAH!!!!
>MENEKA DLM KESAMARAN???
>NI SAHIH PAK TEH DAH TENGOK DAH???HEHEHE....
>DEDAH JGN XDEDAH...BIAQ PUAK hamPAS tau sikit sapa dia bakai peem depa!!

Anonymous said...

punyalah lama anwar ni menderhaka..kenapa baru hari ni baru nak keluarkan videox nih..susah sangat nak edit kot...pak teh bercerita penuh perasaan..ader rumah kedua kat siam kot...hehehehe...kalau awalx dulu video ni dikeluarkan utk tontonan ramai sudah pasti anwar tak hanya tinggal nama aje dalam politik malaysia sekarang nih.......fikir-fikirkan.....

Anonymous said...

Parti Kencing RAKYAT = umno REJECT... Sebab tuh BODO. Yang pi sokong barang2 reject tuh buat apa. tuh sorang lg yg rumah nala punya besaq sebelah tasik the MINES dah join. sekoq lg reject.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih