Monday, January 30, 2012

Anwar lagi: Belum henjut dan pancut

Biasanya selepas berkali-kali dihenjut, barulah pancutan terakhir dibuat. Amalan biasa juga, pancutan terakhir akan memberikan makna games akan berakhir. Malah selepas 12 kali PRU berlangsung, tidak pernah berlaku parti politik membuat pancutan sebelum henjutan. Namun dek kerana terkena sumpah atau memang terkena azab sendiri, Anwar kini bertindak pelik dari kebiasaan, bilamana terpancut begitu awal walaupun belum lagi menghenjut.

Bagi Pakteh, sebagai calon PM dari organisasi haram PR,

1. Anwar tidak perlu memgumumkan untuk mengubah undang-undang berkaitan liwat/seks bebas
2. Anwar tidak perlu mengumumkan untuk memberi sokongan penuh kepada Israel
3. Anwar tidak perlu menunjukkan dirinya penyokong tegar Pluralise agama
4. Anwar tidak perlu tunjukkan dirinya PRO barat (Dibaca pro proksi Yahudi)
5. Anwar tidak perlu tunjukkan dirinya pengkhianat negara

Sebaliknya...Anwar perlu tonjolkan dirinya sebagai insan terbaik untuk rakyat Malaysia. Apa boleh buat Bang Non....bibir mengunci segala kejahatan namun suara hati menterjemahkan hasrat minda menjadi realiti sehingga diketahui segenap lapisan penduduk dunia.

Anwar sendiri tentu terpinga-pinga apabila menilai semula kenyataannya sepanjang Januari 2012. Amat-amat pelik seorang yang pakar perang saraf malah fighter hebat kecundang awal sebelum bertarung. Amat malang Anwar terpancut awal belum pun lagi menghenjut.

Kepada sahabat-sahabat dari Partai Islam Semalaysia aka PAS, berfikir semula hubungan haram anda dengan PKR/Anwar.

Natijahnya begitu buruk untuk dinilai. Jika Pakteh yang diluar PAS pun kasihan dengan nasib PAS, apalagi memikirkan beban berat yang ditanggung ketika ini oleh Presiden PAS.

Jangan kerana Anwar terpancut awal, PAS pula yang terkulai layu tidak bermaya untuk menghenjut.

Mengapa Anwar yang terpancut, Tuan Guru Haji Hadi yang terkulai?
Mengapa Anwar yang terpancut, Hassan Ali yang terkena rembesannya?

Benarlah telahan semua, Kumpulan Anwar akan menguasai PAS. Sudah ada kini ahli PAS yang lebih mengagungkan Anwar dari Presiden PAS.

hehehehehe....hahahahaha.....Jika benar Presiden PAS dan berfikir untuk berehat, Aduihhhhh.... Mat Khalwat Sabu juga akan takeover PAS....so...Games Over......hui hui hui......

p/s: Abang BU tak henjut...hehehe..Abang Bu cuma....J**aT ja...hahahahahaha.....MAHHH...mana hang????....

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih