Tuesday, December 18, 2012

Akhirnya...Ezam akui dengan JELAS Anwar seorang Peliwat

Sejak 2005, Pakteh cuba membaca apa yang cuba disampaikan oleh Ezam. Bukan Pakteh menyokong Ezam tetapi sebagai seorang pemimpin muda yang mampu menggegarkan bumi Malaysia sejak 1998, Pakteh beranggapan banyak perkara tentagn Anwar diketahui oleh Ezam.

Jika muda-mudi hari ini mendabik dada kononnya mereka sang setia paling hebat pernah Anwar ada, nilaikan pula apa yang tidak pernah dibuat Ezam untuk Anwar. Apa sahaj arahan dan perancangan Anwar, mampu dilaksanakan Ezam malah Ezam boleh dikatakan tunjang kekuatan PKR.
Atas faktor itu, Pakteh tidak pernah menolak sebarang berita yang keluar dari mulut Ezam. Bukan sedikit perasaan syak wasangka Pakteh terhadap Ezam ketika mula-mula Ezam berpatah arang dengan PKR. Amat sukar untuk dipercayai seorang yang Pakteh anggap calon pemimpin terhebat PKR sanggup meletak jawatan ketika namanya gah dikalangan ahli.
Pakteh menilai kekuatan emosi saudara Ezam, ya..jiwanya muda namun seorang yang fokus dan layak bergelar pemimpin dan sehingga ke satu tahap, Pakteh memikirkan inilah trojan Anwar yang diserap secara licik kepada UMNO. Pakteh menanti dengan sabar apa akan diperkatakan oleh Ezam tentang Anwar. Segala pendedahan sebelum ini tidak berbekas kepada Pakteh kerana Ezam hanya bermain secara atas permukaan.

Ezam pernah mendedahkan Wan Azizah sanggup berpesan kepada beliau agar jangan biarkan Anwar bersama lelaki lain dalam rumah tetapi ini juga bagi Pakteh masih diperingkat foreplay, sedikit bawah dari permukaan namun belum ditusuk sehingga ke dasar. Masakan boleh menikmati kelazatan jika hanya permukaan yang sering damain-mainkan. Segala pendedahan Ezam memang menyakitkan Anwar namun pernahkan anda mendengar Ezam mengakui bahawa beliau meninggalkan PKR pada tahun 2005 adalah kerana Ketua Umumnya seorang peliwat?. Tidak...

Apabila timbul isu Saiful Bukhari pada tahun 2008, Ezam masih bermain dipermukaan dan kadang-kadang menerjah hingga ke separuh jalan namun tidak pernah sampai kedasar. Ezam betul-betul seorang pemain yang hebat kerana apabila sering menghenjut dipermukaan dan kadang-kadang mengusik dikiri dan kanan, orang akan terus meminta-minta untuk dihenjut dan dihenjut.

Ezam sedar, jika sejak 2005 dahulu, henjutannya membawa ke dasar, dirinya sendiri akan terkulai layu dan tidak mampu untuk bertahan lama dalam permainan yang mengasyikkan ini.

Akhirnya...setelah dilihat henjutan di permukaan dan pertengahan memberikan keasyikan yang bisa menggoncangkan kepada Anwar, Ezam mula menujah hingga ke dasar dan hari ini, laporan terhadap kata-kata Ezam membuktikan beliau keluar PKR pada 2005 kerana isu LIWAT ANWAR.

Henjutan dan tujahan Ezam belum mampu sampai ke kemuncak atau climax tetapi Pakteh percaya....henjutan Ezam sudah semakin laju, nafasnya sudah tidak keruan, mindanya sudah terfokus kearah mencapai kemuncak sasaran dan sebelum PRU13, Pakteh yakin, Ezam akan memuntahkan segala-galanya dan ketika itu, Anwar akan terkulai layu dengan henjutan Ezam.

p/s: Yakinlah tuan tuan dan puan puan...Anwar memang seorang peliwat.

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih