Sunday, December 16, 2012

Kedah ku makin merana

Apa akan jadi jika Pas masih diberi mandat untuk menerajui Kedah selepas PRU13. Jika sejak 2008 sahaja hampir lunyai dikerjakannya, Pakteh berpandangan Kedah akan terus hancur lumat jika puak-puak ini masih berkuasa.

Pakteh teramat-amat marah dengan kebodohan puak Pas yang mengambil balak di Kawasan tadahan Empangan Pedu/Muda. Sejak pertama kali melihat dengan mata kepada Pakteh sendiri penebangan di pinggir air Empangan Pedu, hati Pakteh amat tidak tenteram. Pakteh amat-amat sakit dan amat jarang merasai perasaan begini terhadap parti lawan. Pakteh suka bertentangan pendapat antara parti kerana ini akan memberi kebaikan kepada rakyat tetapi dalam kes penebangan balak yang dibuat secara semborono, Pakteh teramat marah dan sukar memaafkan kejahatan sebegini.

Selain kedungguan menguruskan KTPC, kini muncul pula isu lama air sungai Muda nak dijual kepada pengguna komersial malah MADA juga turut menjadi sasaran. Jika sebelum ini petani sudah dikenakan kos untuk tali air, penggunaan air Sungai Muda juga kini diberi perhatian oleh Pahrolrozi untuk dijual. Apakah hanya itu idea puak Pas untuk dapat duit?.

Naikkan bil SADA
Jual air pada MADA

Apakah ini tidak cukup untuk membuktikan Pas bukan mensejahterakan rakyat tetapi mengsengsarakan rakyat.

p/s: Terimalah hakikat.....Pas hanya layak menjadi pembangkang. 4 tahun peluang diberi hanya merosakkan Kedah...sama seperti Paklah yang hanya merosakkan UMNO/BN.

2 comments:

Admin CCZ said...

Sokong Pakteh...Paklah rosakkan BN! termasuk KJ!

Pakteh said...

Semangat CCZ kalau isu Paklah n KJ..
Tapi memang betul....
cuma KJ hari ini Pakteh lihat mula mengikut landasan yang lurus...hehe.

Rasanya kalau KJ masih mencalonkan dirinya untuk jadi Ketua Pemuda UMNO, dia akan menang...

Apa boleh buat....inilah UMNO. Kemaafan itu dendam yang terindah.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih