Wednesday, December 12, 2012

PKR dibawah penguasaan Anwar KAFIRKAN Perdana Menteri

Akhirnya....

ya..akhirnya apa yang Pakteh fikirkan sebelum ini mula menjelma. Kerakusan Anwar untuk menduduki Putrajaya dengan segala cara menyebabkan AGAMA ISLAM tergadai secara tidak disedari.

Hari ini, rombongan tak sedar diri 300 orang yang mendakwa dianiaya, berarak menuju ke JPN. Mengapa hanya 300 orang sedangkan puak perosak keamanan ini mendakwa 300 ribu orang?. Dalam parlimen juga dikhabarkan sangat kurang jumlahnya berbanding 300 ribu.

Itu kisah lain tetapi secara halus, Anwar melalui partinya yang mewakilkan Naib presiden PKR N Surendran, MP Kapar S Manikavasagam dan MP Subang R Sivarasa telah MENGKAFIRKAN DS Najib Tun Razak dan DS Hishamuddin Tun Hussein.

Apakah ini ilmu yang diajarkan oleh pas?.

Apakah setiap umat Islam yang menikmati kemakmuran di bumi Malaysia bertuah ini boleh membiarkan puak perosak negara ini mengkafirkan semua umat Islam?.

Jika masih menyokong mereka...tunggulah natijahnya.

PrintScreen laporan Malaysiakini

Tulisan Pakteh berdasarkan gambar yang dimuatnaik oleh Malaysiakini dalam artikel : Isu Kerakyatan, Peserta Himpunan berarak ke JPN. Gambar tersebut secara jelas PM diberi nama Najib A/L Razak dan Hishamuddin A/L Hussein yang hanya digunakan untuk orang bukan Islam.


No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih