Friday, December 28, 2012

Apa lagi Anwar boleh buat?

Saban hari Pakteh ternanti-nanti apa lagi idea yang Anwar ada. Sejak 2008, Pakteh memang terpaksa mengakui Anwar mempunyai satu naluri jahat yang jarang pada manusia bergelar Melayu dan beragama Islam.

Sebaik-baik Iblis itu adalah sejahat-jahat manusia namun kategori Anwar ini, sukar Pakteh nak kategorikan kerana firaun, qorun, dan beberapa nama Yahudi dan Nasara berada dalam senarai manusia yang jahat. Mengapa begitu sukar untuk memberi penilaian kepada Anwar?

Anwar mengakui dirinya Islam dan pejuang Islam tetapi secara halus mempermainkan Islam
Anwar memaparkan dirinya mengamalkan Islam dengan baik tetapi secara simboliknya berusaha membawa idea pluralise yang merosakkan agama

Anwar mmpotretkan dirinya pejuang kaum Melayu tetapi dibisikkan kepada Cina dan India beliau pendokong lain-lain kaum dan Melayu tak tahu apa-apa
Anwar mempotretkan dirinya anti rasuah, anti kronisme dan anti nepotisme tetapi Anwar sendiri adalah pengamal tegar kepada ketiga2 perkara ini.

Sukar Pakteh nak kategorikan kerana Anwar ini agamanya Islam. Manusia jahat yang lain seperti yang diketahui umum adalah manusia kafir. Bolehkah anda terfikir manusia Islam menjadi begitu jahat seperti Anwar?

Imbau kembali kejahatan Anwar. Tidak perlu lama...mulakan saja dari 2008 kerana jika diambil ari zaman remaja....terlalu banyak perlu dibariskan.

Percayalah...segala huru hara, kacau bilau, ketakutan dan kerisauan yang berlaku sejak 2008 adalah berpunca dari Anwar. Pernahkah PAS bertindak seperti Anwar sebelum ini? Pernahkah DAP (kecuali 13 Mei) begitu gila seperti sekarang?

Semua ini adalah kerana Anwar. Zaman gila yang kita lalui sejak 4 tahun ini adalah disebabkan oleh manusia yang bernama Anwar.Fakta dan Data anda boleh kutip dari merata-rata blog untuk menilai betapa dasyatnya kegilaan manusia bernama Anwar ini.

Sebelum membenarkan manusia ini memiliki sedikit kekuasaan, jatuhkan beliau sebelum sempat bangun. PRU13 adalah medan terbaik untuk menolak manusia ini.

p/s: Artikel dari kata Pakteh ini boleh digunakan untuk memahami artikel dari blog Zamkata (Zainudin Maidin). Secara Ikhlasnya, tulisan Pakteh dilakarkan tanpa membaca artikel Zamkata dan hanya selepas diterbitkan barulah terbaca artikel Zamkata. InsyaAllah...kita tunggu pendedahan Zamkata (walaupun bukan rahsia lagi) untuk kembali mengingati kejahatan Anwar terutama dizaman remajanya terutama isu Baling.

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih