Thursday, November 17, 2011

Tinggalkan ANWAR..!! Pas perlu fikirkan PLAN B ini


Semua tahu...
Pakteh tahu..
orang kampung pakteh tahu...
jiran sebelah rumah tahu...
driver teksi tahu...
tokey kedai tahu....
Janda muda yang....pun tahu..
bak kata orang....satu dunia dah tahu...

apa yg semua orang tahu?

Pakteh tahu rungutan akar umbi Pas yang amat-amat tidak senang dengan pucuk pimpinan Pas hari ini yang sanggup sujud di kaki Anwar Ibrahim. Berbulu mereka melihat Pas kini terlebih PKR dari PKR dan terlebih DAP dari DAP.

Apabila Negara Islam menjadi negara Berkebajikan....itulah kemuncak kepada hinanya parti Pas dimata DAP dan PKR malah bahasa lebih lembut...betapa Pas ini sekadar melukut di tepi gantang.

Segala isu diberikan kepada Pas untuk menjadi juara sedangkan yang membalingnya PKR dan DAP. Akhirnya yang jadi mangsa kemarahan ialah PAS.

Perjuangan PAS membela Anwar bukans sahaja memberi rasa pelik kepada pengikut malah ada yang tersengih jelik melihat betapa PAS kini sudah hilang pedoman dan tidak lagi seperti pimpinan Arwah Padzil Noor dulu.

Percayalah...jika UMNO yang begitu besar dan hebat rencah politiknya dapat dimanipulasi Anwar hingga ke 2nd place....inikan pula PAS yang sanggup berbuat apa sahaja demi melihat parti mereka mampu bersaing dipersada negara.

PAS bagi Pakteh perlu guna plan B. Anwar kini adalah liabaliti kepada PAS dan jika PAS jatuh kepada UMNO di Kedah......antara puncanya ialah sokongan PAS yang memBABI buta kepada Anwar.

Anwar kini terpalit lagi dengan laporan polis palsu. Wajah dalam CCTV wajah Anwar. Wajah dalam bilik Wajah (menyerupai Anwar - 99.99% kata pakar). Waktu dan Masa telah dikenalpasti. Azizah dan Nurul Izah.....apa komen?

POLIS HANYA BERTINDAK APABILA ADA FAKTA DAN DATA SAHIH.......JIKA TIDAK KREDIBILITINYA AKAN DIPERTIKAI RAKYAT (APATAH LAGI PEMBANGKANG)

JADI.......bersedialah untuk melihat PENDEDAHAN yang mengejutkan mengenai PERILAKU SYAITAN Anwar Ibrahim.

PAS...masanya makin suntuk. UMNO semakin KUAT malah analisis terkini....PAS hampir2 kehilangan semua kerusi DUN. Percayalah......PAS takkan menang kali ini tetapi tindakan meninggalkan ANWAR/PKR/DAP menyebabkan PAS dilihat lebih BERMARUAH dan KALAH secara JANTAN.

p/s: Plan B.......pakteh tahu apa yang hangpa tau...hehe

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih