Sunday, April 29, 2012

GAGAL dan perlakuan bertaraf binatang ****

Walau apapun puncanya, Jangan ambil mudah senjata di tangan sehingga rakan sendiri menjadi korban. Jadikan kes ini sebagai iktibar untuk kita semua. Al-Fatihah kepada mangsa. 

Dibawah cerita lain pulak.....

Pakteh dah banyak hari tak tulis artikel. Puncanya nak ikut stail BERSIH 3.0
Jika BERSIH 3.0 DUDUK dan BANTAH

Pakteh pula TUNGGU dan LIHAT

Pakteh tunggu dan terus tunggu...tangan gatal2 sangat nak menulis tapi Pakteh sabar dan terus sabar...
Hasrat Pakteh....Pakteh nak lihat kesan langsung dari BERSIH 3.0

Akhirnya Pakteh dah tak tertahan lagi.....di SUBUH ahad 29 April 2012.....Pakteh dah tak boleh tunggu lagi...

Hasil BERSIH 3.0

1. Kejahatan di benarkan dan digalakkan
2. PAS terperangkap bersama agenda kotor Anwar dan turut menjadi KOTOR
3. Janji Tuan Man dan Ambiga tidak tertunai apabila BERSIH 3.0 sebenarnya GANAS
4. Rakyat semakin membenci PR terutama PAS yang menjadi keldai tunggangan Anwar
5. Rakyat hanya menanti PRU13 untuk menjatuhkan PR seteruk mungkin
Wartawan TV Al Hijrah turut di belasah ketika cuba membantu anggota polis terbabit. Ini pakteh marah ni....Pakteh peminat setia Ust. Don

Yang terdengar di telingan Pakteh....aku dah tak tahan dengan perangai puak-puak ni. Pasai apa agenda Yahudi dan Nasrani ni dok bawak Mai ke Malaysia?.

Pakteh sendiri pelik memikirkan mengapa jalan kerosakan yang dipilih untuk memenangi hati rakyat?. Mengapa Pas yang mengaku berimejkan Islam terkhilaf apabila memilih cara sebegini?. Tidak adakah cara lain?.

Kalau ikut hati memang Pakteh nak kata ja....ada sukut sakat hangpa kata pemberitaan bertaraf Ba** tapi kelakuan hangpa kelmarin memang bertaraf Ba**. Memalukan dan adakah ini imej yang dibawa PAS?

Aku cabar hang Sanusi Setpol.....hang jelaskan kepada kami orang Kedah...awat Pas jadi lagu tu?....

SENARAI MANGSA KEGANASAN PUAK PELAMPAU


1. KPL 165534 MOHD FAIRUZ BIN ZULKIFLI, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK KUALA LUMPUR, MENGALAMI KECEDERAAN LUKA DAN CALAR DI BADAN AKIBAT DITENDANG DAN DIPIJAK OLEH PESERTA PERHIMPUNAN. BELIAU DIRAWAT DI HKL. 

2. KPL 141269 ABU BAKAR BIN ABDUL RAHMAN, ANGGOTA IPD PUTRAJAYA, MENGALAMI KECEDERAAN PECAH DIBIBIR, BENGKAK BAWAH MATA KIRI DAN KESAKITAN DI BADAN AKIBAT DITUMBUK DAN DIBALING OBJEK SEHINGGA TERJA
TUH DARIPADA MOTOSIKAL. BELIAU DIRAWAT DI PPUKM.

3. KONST 171506 AZIZI BIN MOHD NOH, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK BUKIT AMAN, MENGALAMI KECEDERAAN DI PIPI AKIBAT DIBALING OBJEK KERAS DAN MENDAPAT RAWATAN DI HKL.

4. L/KPL 152574 MOHD NASIR BIN ABU MANSUR, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK KUALA LUMPUR, MENGALAMI KESAKITAN BADAN DAN TIDAK BOLEH DUDUK AKIBAT TERJATUH MOTOSIKAL DAN DIPUKUL DI PERUT. BELIAU DIRAWAT DI HKL.

5. L/KPL 157576 DATU MOHD JOHAR DATU SHARIMAN, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK KUALA LUMPUR, MENGALAMI KECEDERAAN DI MATA AKIBAT DITUMBUK OLEH PESERTA PERHIMPUNAN. BELIAU MENERIMA RAWATAN SEBAGAI PESAKIT LUAR DI HKL.

6. KONST 178857 MOHD NOR FIRDAUS BIN HJ ABU BAKAR, ANGGOTA IPD PUTRAJAYA, MENGALAMI KECEDERAAN RETAK TULANG LENGAN KANAN DAN DIRAWAT DI PPUKM.

7. KONST 175128 MOHD KAMIL BIN PARIMIN, ANGGOTA IPK TERENGGANU, MENERIMA 7 JAHITAN DI KEPALA DAN DIRAWAT DI HKL.

8. KONST 179689 ZAMAN BIN ALI, ANGGOTA BALAI POLIS WANGSA MAJU, MENGALAMI KECEDERAAN PATAH HIDUNG DAN DIRAWAT DI HKL.

9. SJN 84797 SHUIB BIN JAMALUDDIN, ANGGOTA IPD KANGAR, SAKIT DARAH TINGGI DAN DIRAWAT DI HKL.

10. L/KPL 124962 TUAN RUZI BIN TUAN SENG, ANGGOTA IPD MACHAP JOHOR, KECEDERAAN PATAH DUA BATANG GIGI, KOYAK DI BAHAGIAN BIBIR (7 JAHITAN DI DALAM BIBIR), DAN LEBAM SELURUH BADAN. BELIAU DIRAWAT DI HKL.

11. L/KPL 157813 AMIRUL BIN NAWRI, ANGGOTA BALAI POLIS PORT DICKSON, MENGALAMI SESAK NAFAS AKIBAT DITUMBUK. BELIAU DIRAWAT DI HKL.

PESERTA PERHIMPUNAN JUGA TELAH MEROSAKKAN KENDERAAN PASUKAN POLIS, IAITU (2) BUAH KERETA PROTON WAJA, SEBUAH PACUAN EMPAT RODA NISSAN XTRAIL DAN SEBUAH MOTOSIKAL. KATEGORI KENDERAAN TERSEBUT ADALAH SEPERTI BERIKUT:

1. (1) PROTON WAJA KL176, MENGALAMI KEROSAKAN CERMIN SEBELAH PEMANDU PECAH DAN ANTENA (AERIAL) BELAKANGNYA DIPATAHKAN.

2. (1) PROTON WAJA WTJ2974, MENGALAMI KEROSAKAN SEMUA CERMIN HADAPAN DAN BELAKANG SERTA TINGKAP PECAH AKIBAT DITERBALIKKAN OLEH PESERTA PERHIMPUNAN.

3. (1) NISSAN XTRAIL WQW 160, MENGALAMI KEROSAKAN SEMUA CERMIN TINGKAP DAN CERMIN HADAPAN PECAH. BADAN KENDERAAN KEMEK.

4. (1) MOTOSIKAL TRAFIK WSB 723, JENIS HONDA CBX 750 TELAH DIBAKAR OLEH PESERTA PERHIMPUNAN.




P/S: Masihkah ada keamanan di negara ini jika Pakatan Rakyat Memerintah.......jauh panggang dari api jika inilah imej yang dibawa.

9 comments:

Unknown said...

perangai buruk pendemo haram jadah sudah dirasuk setan, ini disbbkan oleh 2 ekor tu yg janji BERSIH DUDUK BANTAH sudah tidak BERSIH lagi..
Depa kena bertanggungjawab jangan salahkan POLIS dan arahan majistret.Rakyat sudah tengok perangai kotor depa! jangan lupa sejarah ini akan menjadi pengukur kepada PRU13 nanti.Pakat2 tolah pakatan haram jadah ni..

Anonymous said...

Unit anjing pas ni ms bersih bkn main gagah rempoh polis...

Tp ms occupy dataran anti ptptn rebah nmpk gadis2 siswi
Dah nmpk maksiat dpn mata jantan tino dlm khemah bkn nk halang!
Jauh sekali call jab. Agama!
Tp sekadar cabut mcm tu jer mcm bapok!
Inikah kamu katakan syahid???

usin said...

babi, iblis, setan dh menyamar jd jasad manusia. ada yg berkupiah dan bertudung labuh. tapi perangai babi, iblis dan setan tetap terserlah.... begitu ramai makhluk tu menampakkan diri semalam...

Anonymous said...

Terima kasih Ambiga, anuar brahim dan yang telah menyumbang kepada bersih 3
kamu telah membuat satu tugasan yang baik
Baik untuk BN
Baik untuk Umno
Rakyat semakin meluat kepada PAS. PKR dan DAP
terima kasih

Anonymous said...

Buat DVD pegawai polis yang cedera, harta rakyat yang rosak dan musnah dan sebarkan keseluruh media elktronik dan you tube supaya seluruh rakyat dan dunia tahu siapa sebenarnya PENGKHIANAT NEGARA!

Anonymous said...

apa suruhanjaya kemnusiaan buat,saya harap satu suruhanjaya di raja ditubuhkan agar mereka yang teraniya dibawa pengadilan ,hishammuddin lembik

Jane Duncan said...

inilah hajat tersirat ambiga yg gagal dibaca oleh Melayu-Melayu baghal pendemo Bershit. Berapa bilangan orang Cina yg cedera? berapa bilangan orang India yg dibalun? Ramai yg kemesjid tunggang tunggik sembahyang tetapi tiada diberi hidayah dan kebersihan jiwa untuk melihat bakal natijah yg akan berlaku. DEMO ini adalah khas dilakukan oleh orang bukan Melayu yang ingrates!, penjawat awam frust yg tidak naik pangkat kerana kemalasan diri sendiri!, Pelajar atau bekas pelajar kolej dan universiti yang sakit hati sebab CGPA mereka teruk kerana kebodohan sendiri!, Pemikir-pemikir yang tersilap fikir bahawa mereka boleh berfikir lebih hebat dari tuhan !, LGBT yang gagal faham fungsi asal genitalia mereka!, Atheists yang menyalahkan tuhan kerana mereka dilahirkan didunia!, Pegawai awam atasan yang dengki kerana tak dapat habuan!,pekerja swasta yang marah kerajaan kerana mereka terpaksa bekerja macam hamba disyarikat mereka!Melayu jalanan yg beranggapan Melayu kaya dan berada semuanya makan rasuah! Kesian abang-abang POLIS . Aku syorkan kita derma seringgit seorang pun cukup. Ini sokongan kita kepada polis-polis kita yang sanggup menggadai nyawa untuk keselamatan kita? Apa kata? Cepat bangungkan tabung Polis mangsa BERSHIT

Anonymous said...

mereka (termasuk yang berkopiah dan beserban) menjerit "anjing umno" pada polis yg bertugas, padahal apabila mereka ditimpa musibah dirompak, anak bini dirogol polis juga yg dicari...baiklah untuk menjawab "anjing polis" yg mereka tujukan pd org yg menjaga keamanan negara, saya pula ingin menggelarkan diri mereka "BABI AMBIGA"..menjadi babi peliharaan ambiga, apabila aambiga kata kekiri kekiri lah mereka, apabila ambiga kata itu ini, ikut sahaja babi peliharaan nya ni...so jgn maraah ya, klu kalian boleh gelarkan org anjing dan sebagainya, kenapa aku tak boleh gelarkan korang begitu..

Pakteh said...

Akhirnya hasrat Ambiga (penerima dana Asing melalui kuasa Anwar) berjaya memecahbelahkan Melayu. Anwar akan jadi PM boneka kepada DAP jika berjaya...

Pastikan Anwar gagal ke Putrajaya

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih