Monday, February 21, 2011

Edisi Khas: Akademi Maksiat telah ditubuhkan di Kedah - Sambungan


Ramai call/mesej tanya pakteh dimana tempat HOT tu...
sebenarnya tempat telah menjadi sebutan ramai di Sik. Malah ketika sedang menyinsing lengan membantu membuat persiapan menerima kehadiran Dato Mukhriz baru-baru ni pun, Ada yang menyebut tempat tersebut...bermakna, tempat ni dah jadi begiut fofulor.

Jika semua orang sekeliling dah tau, apa ke jadahnya SANUSI SETPOL MB tak tau?. AKADEMI DANGDUT ni terlalu dekat dengan rumah SANUSI di Sungai Pau.

Mengikut Google Maps, hanya 7 MINIT diperlukan untuk Sanusi bergerak dari rumahnya ATAU MARKAS PAS TERBESAR yang ada di SUNGAI PAU. Pakteh sertakan koordinatnya jika ada yang berminat nak pi tengok.

5.810793,100.619327 - LOKASI AKADEMI DANGDUT (AKADEMI MAKSIAT)
5.800221,100.665321 - LOKASI RUMAH SANUSI SETPOL AZIZAN


Hanya 7 Minit namun GAGAL dibenteras oleh pemilik negeri KEDAH SEJAHTERA. Jika jarak masa hanya 7 MINIT pun SANUSI GAGAL maklumkan pada BOSnya, apatah lagi nasib rakyat marhain di Kulim Bandar Baru, Baling, Pedu, dan lain-lain.

Begitu juga dengan golongan POKKA HIJAU di MarkAZ HebAT Sungai PAU....mengapa diam??...takkan hangpa pun pakat pi join situ....

Bukan 1 tapi 5 tau AKADEMI MAKSIAT kat situ cuma yang pakteh pi ni paling ketara mengeluarkan kader/pelajar bermutu untuk/bakal di eksport ke PERDA/BM untuk meneruskan pekerjaan dalam bidang yang dipelajari di AKADEMI DANGDUT.

AKADEMI DANGDUT ka AKADEMI MAKSIAT....hui hui hui...hang baca pi la mana satu pun...kaedah menuju maksiatnya tetap sama.

2 comments:

lahuma said...

Pak teh jgn marah.Itulah sumber cukai gomen sejahtera kedah.Rezeki untok belia-belai sik.bertuahnya belia sik pasai tak payah pi pulau pinang syorga donia juga.

Pakteh said...

Lahuma:
Satu perancangan terbaik untuk majukan ekonomi belia di pendang, kuala muda dan Sik

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih