Monday, December 27, 2010

Edisi Kedah: Calling untuk Bashah dan Mukhriz....Tepat

Tepat seperti yang dicatat oleh pakteh di sini

Ramalan yang tepat dari segi Ketua, Timbalan dan tarikh diumum...
Tq kepada informer pakteh....

Selamat menjalankan tugas untuk Bashah dan Mukhriz....
DS Najib dah pilih...so kepada semua penyokong setiap calon pilihan anda...terima dan berlapang dadalah dengan pilihan tersebut.

5 comments:

Anonymous said...

SAYA RASA PERLANTIKAN DATO' BASHAH DAN DATO' MUKHRIZ MEMBUKTIKAN KETELITIAN YAB PM DALAM MEMBERI PENGHORMATAN KEPADA ORANG LAMA DAN MENGIKTIRAF KEHENDAK GENERASI BARU.

Anonymous said...

KIRA RAMALAN TEMAT.. JIKA BEKAS MB KEDAH TU HANG PUN TAU LAH..BN TERLINGKUP (salah 1 sebab KERANA DIA ini ramai yg cakap aku di KL mana tahu.. da 10 tahun tak balik kedah sebab mak bapak tak ada adik beradik semua d negeri lain )..GENG KERAS DOLLAH TU..JO BAHARUM PUN TAK DUDUK SENANG DA...TUN M DI TETAKNYA NYA...HARAP POLITIK KEDAH AKAN PULIH.. TAHNIAH 1 MALAYSIA..

Pakteh said...

Anon 02:50 dan 06:16

Bagi pakteh walaupun harapan awal adalah Mukhriz dilantik sebagai Ketua namun akhirnya DS Najib dan kepimpinan di peringkat pusat sudah pasti sudah membuat penilaian yang saksama yang tidak terjangkau oleh pemikiran pakteh seorang.

Oleh itu, tindakan yang tepat kepada semua rakan-rakan, berlapang dada dan menerima pilihan ini. Insyaallah, lorong sudah ditanda, semak sudah ditebas, laluan mengemudi Kedah oleh orang muda sudah ada tandanya. Insyaallah...masa untuk Mukhriz akan sampai.

Gelombang Rakyat:
Terima kasih atas kata-kata yang memberi semangat kepada pakteh untuk terus menulis. Pakteh main tulis apa yang terfikir dek akal ja.
Insyaallah pakteh akan linkkan secepat mungkin. Terima Kasih juga kerana linkkan blog pakteh di blog tuan.

Angin Lalu said...

Tujuan kita tukar tayar kereta kerana nak bagi sedap bawak dan kita pun selamat sampai ke destinasi.

Tapi kalau tukar tayar yang dah dok nampak dawai, buat apa tukar.

Pakteh said...

Angin lalu:
Harapnya tayar nampak dawai tu ditukar sementara waktu. destinasi tu pasti tersangat dekat...mungkin dari Shahab Perdana nak pi Iman Kue Tiaw kerang jaa.so..nampak dawai pun still leh guna untuk jarak dekat.

Untuk jarak jauh...tayar spare yang dok ada tu rasanya mampu bertahan lagi 15 ke 20 tahun.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih