Sunday, December 26, 2010

Edisi Nasional: Akhirnya 1Malaysia diterima

hahaha...
jarang pakteh gelak tapi dalam isu ni..
hahaha..pakteh nak gelak macam2 kawan2 pakteh
dah lama kawan2 pakteh gelak
hahaha

Apa isunya..
ada daerah di Selangor kuatkuasakan larangan naikkan simbol/logo 1Malaysia di premis perniagaan masing2. Tapi rakyat tak sokong...SUHAKAM pun tak sokong.

Ronnie Liu exco yg bertanggungjawab dalam soal ini akhirnya terima hakikat
HAKIKAT bahawa gelombang 1Malaysia sudah tidak dapat dihalang. Gelombang 1Malaysia sudah tidak MAMPU ditangkis kerana sudah menyerap ke 84% rakyat. Jika dihalang natijahnya rakyat akan bangun memberontak.

pakteh gelak lagi.....hahahaha

Ronnie Liu akhirnya tangguhkan larangan tersebut sehingga isu ini menjadi jelas. Bila nak jadi lebih jelas....Bila MB Selangor pulang dari berseronok...eh..bercuti. Jika masih samar mengapa dikuatkuasakan..
Jangan nak spin isu kata Pihak berkuasa tempatan yang gatal2 pi buat kuatkuasa sedangkan Awak dan kerajaan negeri awak melalui mesyuarat exco yg membuat keputusan baghal tersebut.

hahahaha

Akhirnya 1Malaysia Menang....

Tahniah DS Najib...tahniah tahniah dan tahniah

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih