Saturday, January 1, 2011

Edisi Liwat: Cubaan liwat terkini...!!!

Pakteh tak tau apa orang kata...
dari kelmarin sampai petang ni, tak sempat bukak mana2 blog lagi. Baru tadi pakteh bukak Malaysiakini yang condongnya sudah pasti kepada PR.

Antara beritanya tentang "Persekutuan Kristian Malaysia (CFM) mengesahkan tidak pernah menerima sebarang arahan rasmi daripada Pejabat Perdana Menteri supaya supaya membuang elemen keagamaan daripada satu majlis sambutan Krismas yang dihadiri Datuk Seri Najib Razak pada 25 Disember lalu."

Teresa Ngok ni nak apa sebenarnya?...pecah-belahkan masyarakat seperti impian Anwar?...
Teresa Ngok ni dah tuduh wakil PM (pejabat perdana menteri - sudah pasti DS Najib mengetahui...kata teresa ngok) tentang isu salib di tempat yang DS Najib bakal hadir.

Teresa ngok di tak pernah puas menghina orang. Dalam masjid pun belagak dan inilah antara manusia durjana yang boleh dipilih oleh menteri ISA jika sudah ada keinginan untuk berbuat demikian.

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih