Sunday, January 2, 2011

BREAKING NEWS !!! Alhamdulillah.....KJ telah dipilih.

Alhamdulillah...
KJ telah dipilih untuk tidak lagi menjadi wakil rakyat di Parlimen Rembau.

Ikut ceritanya...hanya sekadar bertwitter untuk memaklumkan hasrat hati. Pakteh amat mudah menyelami hati anak muda ini. Malah pakteh pernah katakan "berapa lama KJ mampu bertahan tanpa sokongan Pak Lah?".

KJ sudah pasti telah membuat survey dan menilai sebaik mungkin kedudukannya di Parlimen Rembau. Adalah amat memalukan jika KJ kalah di Rembau dan membenarkan kata-kata majoriti rakyat bahawa KJ hanya kuat melalui kuasa Pak Lah. Adalah lebih manis menyuarakan hasrat hati 3 bulan lebih awal dari PRU13....hehehe...betoika PRU13 Mac nanti...?? Betoi la kot...kalau tak takkan KJ nak hint tarik diri...kalau lagi setahun...KJ akan usahakan untuk dirinya memang di Rembau..tapi untuk 3 bulan akan datang KJ pasti akan kalah...jd cara terbaik ialah....sambung belajar...rehat...AIK...cam alasan Fairuz DUN Penanti jaa...hehehe

Apapun...Sebagai anak muda yang dianugerahkan akal yang cerdik....bermuhasabahlah...
Sebagai anak muda yang masih muda...bersyukurlah...anda telah melakukan sesuatu yang diluar kemampuan lain-lain anak muda yang seusia anda (baik dan buruk)

p/s: Betoikaa??....harap-harap betoilaaa....hehehe...jangan dok U-turn plak...

1 comment:

Pakteh said...

Badut Rakyat:
terima kasih atas komen di blog pakteh. blog tuan dah pakteh linkkan di ruangan blog pembela negara...

Selamat berjuang. Happy new year...moga sukses untuk tahun 2011

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih