Thursday, April 4, 2013

#savekedah : Lembu punya susu...sapi dapat nama...mujoq sapi...kalau..!!

Fuhhh...kata kawan Pakteh...syok betoi menega ayaq lioq.....

Pakteh kata..syok sungguh...
kepiah kemana..lebai kemana....semua hilang bila bab nak mengaut laba secara murahan...
Soal Anwar lari malam dari Permatang Pauh tu bab lain,
Soal Mat Sabu Syiah nak mai Pendang tu bab lain...

Ni bab Pas Kedah yg diperintahkan oleh Azizan utk buat kerja ikut cara Islam tapi....ROSAK...
Kedah Times ada mengulas isu ini yang membarah di Kedah.
------------------------------------------KedahTimes----------------------------------------

Pelbagai jawapan diberikan PAS Kedah demi menjustifikasikan apa yang mereka katakan 'Islam Berdaulat' di Kedah dengan pembinaan 12 buah masjid oleh mereka.

Hasilnya mereka mencetak beribu-ribu buah buku yang mengatakan 12 buah masjid dibina mereka demi mendaulatkan Islam di Kedah. Dan beribu-ribu orang Kedah terutama JK MKK mereka ditipu bulat-bulat oleh PAS Kedah.

Bagaimana mereka boleh membina 12 buak masjid bernilai jutaan ringgit sedangkan untuk melaksanakan Enakmen 1997 Akta Tubuh Kerajaan Negeri dengan melarang pusat hiburan beroperasi pada bulan Ramadan pun mereka gagal kerana disergah oleh DAP.

DAP hanya tidak akan sergah PAS Kedah jika pembohongan sebegini dilakukan. Malah mereka menggalakkan PAS melakukannya. Maklumlah Parti Islam yang serbah boleh dalam ehwal berbohong.

KedahTimes telah menyenaraikan perbelanjaan kesemua 11 masjid yang diberi peruntukkan oleh kerajaan pusat atas usaha wakil-wakil dari UMNO atau BN pada artikel lepas disini. Dan ini membuktikan bahawa PAS Kedah melalui Majlis Agama Islam Kedah sign atas sekeping kertas meluluskan pembinaan masjid walhal peruntukan kerajaan negeri tidak pernahpun disalurkan kepada JK Masjid-masjid tersebut.

Maka jadilah mereka sapi .... Lembu punya susu, sapi dapat nama... berbohong demi mendapat kuasa. 

#SAVEKEDAH


Read more: http://syburi-times.blogspot.com/2013/04/sapi-juga-dapat-nama.html#ixzz2PSf5JAxJ

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih