Tuesday, April 16, 2013

#savekedah : Biarkan siluncai terjun dengan labu-labunya...CALON BN TETAP KAMI SOKONG

Kata Najib...kalau nak merajuk pun...24 jam cukup la
Kata Pakteh..kalau lebih dari 24 jam...biarkan siluncai terjun dengan labu-labunya...biarkan..biarkan..
orang seperti itu kalau ada...tidak layak menjadi pemimpin dan tidak wajar diangkat sebagai calon.

Sehubungan itu juga, kalangan blogger pro BN sepakat untuk menyokong sesiapa sahaj calon yang diputuskan oleh kepimpinan pusat. Blogger bekerja hanya kerana ingin bekerja dan niatnya sejak dulu hanya nak lihat UMNO/Bn kemali kuat.

Sesiapa sahaja yang dicalonkan oleh BN, itulah calon terbaik untuk diberi mandat memimpin rakyat.

Kini nama-nama sedang diumumkan untuk pengesahan secara rasmi walaupun sejak bebrapa hari tersebar nama itu dan ini dan semalam makin banyak berkumandang. InsyaAllah...pasti ada hikmah disebalik seseorang itu dipilih menjadi calon dan seseorang ini pulak tidak dipilih menjadi calon.

Jika anda ahli UMNO dan BN, ayuh sama-sama kita menyokong calon BN, Jika anda pengundi yang tidak berparti...nilaikanlah apa yang dibuat oleh BN melalui DS Najib Tun Razak sejak mengambil alih tapuk kepimpinan negara 4 tahun lepas.

BN menjanjikan sesuatu untuk dinilai berdasarkan prestasi bukan kontroversi.

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih