Saturday, January 7, 2012

Pas Kedah PERLU SEGERA robohkan Madrasah Salihiah.

Tidak ada tapi tapi lagi...
Tidak ada alasan lagi...
Tidak ada perbincangan lagi...

Pakteh melihat isu ini sudah berlarutan dan merencatkan perancangan Pas Kedah untuk membangunkan ekonomi negeri Kedah. Projek Aman Central yang agak tertangguh perlu disegerakan kerana ekonomi negeri Kedah banyak bergantung kepada projek tersebut. Paling penting, Pas Kedah amat memerlukan projek ini disegerakan agar Pas Kedah dilihat setanding dengan BN.

Mengambil kira komen dari artikel terdahulu yang dibuat oleh Tn Hj Sanusi Md Nor, Pakteh menyokong agar Madrasah Salihiah dirobohkan segera. Lagi cepat lagi baik kerana kawasan sekitar telah diratakan. Hanya Madrasah berkenaan yang tertinggal.

Kepada Pas Kedah, anda kini adalah parti yang memerintah, laksanakan sahaja apa yg dirancang.

Back Hoe dah tersedia, MB Azizan dah dok pegang stering, apa tunggu lagi...anda dipihak benar....ROBOHKAN SAHAJA MADRASAH SALIHIAH YANG MENGGANGGU PROJEK AMAN CENTRAL. PAKTEH MENYOKONG TINDAKAN ANDA.

p/s: Madrasah ini perlu dirobohkan segera

4 comments:

Anonymous said...

Kalau roboh juga alamat lah PAS akan tersungkur dengan aibnya di Negeri Kedah ini. Kalau lah BN yang melakukan perkara seumpama ini sudah tentu puak-puak PAS ini melompat-lompat macam orang kena gila babi, tidur atas jalan. Kenapa Tok kong hindu yang ada di persimpangan jalan putera tidak termasuk dalam projek tersebut tetapi Madrasah orang Islam pulak yang kena roboh?



Warga Sebelum Merdeka

Anonymous said...

Belum saja bermula projek tu Kedah dah kembali kepada pemerintahan BN, Alhamdullillah. Harap Madrasah itu tidak dirobohkan sebelum pilihan raya. Kalau berani robohkan sekarang kerana bangunan sebelah menyebelahnya telah pun dirpbohkan.

Azizan dok penin, aku tak tau pi tanya depa la.

Warga Sebelum Merdeka

paktam@ said...

> BETOI LA...MADRASAH TU KENA ROBOH CEPAT2.PEMBANGUNAN MEMERLUKAN PENGORBANAN!!!!
>KALAU DOK TUNGGU...NANTI TOKEY CINA PENANG MARAH WOOO!!
>KALAU DIA MARAH...NANTI DIA XMAU DAH MELABOR KAT KEDAH
>KALAU JADI MCM TU....SAPA YG RUGI???
>TENTU KERABAT2 PAS YG RUGI..HEHEH

Anonymous said...

Merobohkan madrasah ini ialah perbuatan yang amat sedih dan bodoh. Kalau roboh untuk bina Masjid -ALHAMDULLIAH. Buat lah komplek di tempat lain. macamlah negeri Kedah luas nya hanya 0.08hektar. kenapa Belleview sibok nak ambil tanah orang ISLAM. (Silap silap semua surau ,madrasah di robohkan dengan alasan anai2 atau nak majukan negeri Kedah tapi sebenar nya nak nak ambil alih tanah yang di pegang oleh orang melayu/orang islam macam di pulau pinang

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih