Sunday, January 29, 2012

Lagi kes Anwar dimakan sumpah Saiful

Terkejut rakan-rakan PAS apabila Anwar menonjolkan dirinya pejuang Gay dan Les melalui wawancara dengan BBC. Pakteh katakan itu tandanya Anwar dimakan sumpah...maka sedikit demi sedikit secara sedar atau tidak, Anwar sendiri yang akan mendedahkan siapa dirinya.

Terkini, bukan sahaja ahli Pas terkejut, seluruh warga organisasi haram Pakatan Rakyat melopong apabila Anwar menonjolkan dirinya sebagai pejuang Israel. Media minggu lepas sibuk menonjolkan Israel sebagai syurga GAY, alih-alih Anwar berbai'ah akan memperjuangkan Israel........sekiranya menjadi PM.

Inilah calon PM Malaysia yang pelik..

Jika PM sebelum ini dan terkini sibuk memastikan nasib rakyat Malaysia agar segala kebajikan dijaga, calon PM dari organisasi haram PR asyik memikirkan nasib Gay, Israel, Barat, Eropah.....malah melalui sudut rakan-rakan lama dalam ABIM, Anwar juga asyik dengan Pluralise agama........

Bukankah ini satu petanda?......

6 comments:

Calon Bebas said...

Pak teh

antara dosa dosa besar bukan sahaja liwat atau di liwat.Banyak lagi perkara yg dosa juga.anataranya

1.kaki betina
2.kaki judi
3.balun bini orang
4.rasuah
5.pecah amanah
6.salah guna kuasa
7.cakap bohong/penipu
8.dan lain-lain lagi.

TQ

Anonymous said...

Betul tu..dorang ingat dimakan sumpah tu...mcm kena petir,sopak satu badan,sewel...
tapi inilah hakikatnya Anuar dah kena laknat dgn perbuatanya sendiri...org kat luar tu..tolong buka mata n hati...

Anonymous said...

CALON BEBAS.....PENDAPAT ANDA SEMUANYA BETUL.BEG TO DIFFER KAKI BETINA TU LELAKI DENGAN PEREMPUAN TAPI BAB LIWAT ....LUAR TABII TU WOOOI...NABI TAK NGAKU UMAT.SELISIH MALAIKAT 44.

MUCHA GRATIAS....MERCI....TK.

THE TRUTH PREVAIL SIAPA YANG SENANTIASA BERPIHAK PADA ZIONIS.

Anonymous said...

Kalau orang kata kita tuduh FITNAH. Tapi untuk renongan dan makluman semua Jika sasaorang itu Niat dan Pegangngan Hidupnya sebegitu RUPA PERBUATAN DAN GERAKLAKU AKAN mennjukkan DIRI kita SEBENARNYA.

Orang Puteh kata ACTIONS SPEAKS LOUDER THAN WORDS.

Anonymous said...

yang amat caya dgn si jubur ni adalah Paklah..KJ saja ( Tukang hantar Paspot )...dia punya bebal kini politik malaysia kacau bilau , haru biru..apa pun tahniah dollah@samdol...

Pakteh said...

Pakteh setuju dengan pendapat anda berlima......pusign kot mana pun pendapat anwa..nama Anwar akan terpalit....

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih