Monday, January 30, 2012

Gelinyaaaaaaa Anwar.......Inikah puncanya?

Pakteh sekadar meneka kerana Anwar ni dah jadi terlalu misteri...

1. Tak mahu bersumpah sedangkan perkara itu boleh bersihkan dirinya 100%
2. Tidak berikan DNA sedangkan itu boleh bersihkan dirinya 100% jika tidak buat
3. Tidak berikan Jam Omega sedangkan itu boleh bersihkan dirinya 100% dari tuduhan Eskay
4. Tidak menyaman Ezam, Nalla, Zul Nordin, Trio Dato T, Ummi Hafilda

Apakah ini yang sangat dikhuatiri Anwar?

Takut termakan sumpah.....

walaupun hakikatnya kini Anwar sudah dimakan sumpah Saiful namun jika termakan sumpah sendiri...natijahnya terlalu buruk.

Gambar diatas sekadar imaginasi Pakteh dan tidak ada kaitan dengan sesiapa samada yang hidup atau telah mati. Sebarang perasaan kurang senang terhadap gambar ini Pakteh mohon maaf dan kanak-kanak disarankan tidak melihat gambar ini.
Wow...macam la 18SX....hehe...

3 comments:

Anonymous said...

NAK SURUH ANWAR SAMAN BOLEH..SIAPA KATA ANWAR TIDAK BERANI SAMAN UMMI DAN NALLAKARUPAN DAN ESKAY?/SIAPA YANG KATA ADALAH BACHUL...CUBA BAWA BUKTI TERSEBUT DAN DEDAHKAN KEPADA RAKYAT. JANGAN JADI MACAM EZAM TU 10 KOTAK X NAMPAK-NAMPAK...KALU BETUL ADE BUKTI AYUH DEDAHKAN KALAU BERANI??? MANA BUKTINYA JAWABLAH OIII MANABUKTINYA???UMMI HAFILDA MANA BUKTINYA??NALLAKARUPPAN MANA BUKTINYA??? MANA BUKTINYA ESKAY??MAIN TARIK TALI KAH????

Anonymous said...

sebab tu la perlu saman supaya bukti blh diketengahkan dalam mahkamah secara adil. ikut aturan yg betul. kalau org bg kamu 1001 bukti skrg di luar mahkamah mcm kes vid... org mcm kamu akan pusing 18 darjah juga kata tipu... sb itu perlunya bukti tu dikemukakan dlm mahkamah. sb tu anwar kena mulakan saman dan sebab tu anwar tak saman sampai skrg sb dia tahu BUKTI itu mmg ada... exam ckp ada 10 kotak bukti tu masa dia dlm pkr... bukti kononnya BN seleweng atas suruhan anwar... so tanyalah anwar mana berkotak bukti yg pernah dia ckp nk tunjuk masa nk tawan putrajaya 16/9 dulu.. jgn twist la

kalau aku dipihak benar dan yakin mmg nala, ummi, ezam, eskay dan ramai lagi tak ada bukti tu, dah sah lepas mrk ckp je aku terus saman kaw kaw... ini, berani ke? kat situ pun rakyat dah nmpklah tak payah nak cover lebih2

Pakteh said...

ezam, ummi, eskay, nalla telah menuduh Anwar macam-macam dan tuduhan itu direkodkan melalui audio, video dan teks. Ini memberi bukti kukuh kepada Anwar bahawa mereka2 yang Pakteh sebutkan tadi telah membuat tuduhan dan INI PASTI MEMALUKAN Anwar.

Keadaan sebegini, langkah terbaik ialah Anwar saman di mahkamah. Sekiranya nama2 yang Pakteh sebutkan tadi gagal memberikan bukti yang sahih.............. semua rakyat...Pakteh ulangi.....semua rakyat akan menerima hakikat bahawa Anwar difitnah dan Ezam, Nalla, Ummi, Eskay perlu menerima hukumannya.

Ada berani?

comfirm 99.99% Anwar tak berani..hehe...

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih