Saturday, January 21, 2012

Anwar kini ikon Gay

 Tak semena-mena muncul ikon baru dari Malaysia......lalalalalalalalla

Entah dimana silapnya, hasrat sebenar Anwar ialah menjadi ikon kepada keadilan sejagat namun yang muncul kini ialah beliau ikon kepada kumpuln Gay dunia. Mungkin inilah antara maksud Pakteh bahawa Anwar sudah dimakan sumpah.

Pakteh terfikir juga untuk membuang semua gambar Anwar dari blog Pakteh, apatah lagi selepas saranan Setpol MB Kedah berkaitan iklan China Doll yang diDOLLkan oleh Anwar kat sidebar blog Pakteh tu. Gambar Anwar sebenarnya dilihat penuh teruja leh golongan Gay. Mungkin terbayang sahaja Anwar, urat pungkoq terus tersentot dan nafas menjadi sesak.

Malah setiap tindak tanduk Anwar juga sebenarnya seolah-olah ingin menggambarkan beliau adalah segolongan dari LBGT ini.

Macam-macam la Bang Nuar Anu-Gerah tuhan dan Imam Mahdi ni....dari pejuang demokrasi, pejuang Islam, kini alih-alih jadi pejuang Gay...hehehe.....

p/s: Terima Kasih Gelombang Rakyat yang paparkan pendedahan menarik.

3 comments:

Anonymous said...

cuba taip kat google 'liwat' atau 'sodomy'... wajah siapa yg paling banyak keluar??

Pakteh said...

hehehe....
Ikon gay dan kini seolah2 duta liwat n sodomy d google n yahoo

Anonymous said...

dah laaaa.rakyat pun dah muak dgn cerita balut jubok ni.

banyak isu lain yg kena tonjol.

lama lama jadi mangli dah.

dlm umno hangpa pun ada balun jubok.awat hangpa senyap.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih