Thursday, December 15, 2011

BN Menang Besar..!! PR tengok saja?

2003 dan 2011 dilancarkan oleh Presiden Pas yang sama




Beberapa artikel Pakteh menggambarkan BN akan menang besar. Itu menurut aura terkini beserta statistik tahap penebang buluh seperti Pakteh.
Disamping telahan BN akan menang besar di Kedah dan seluruh negara, Pakteh turut memberi peringatan agar ianya disusuli tindakan yang proaktif. Jangan pancut awal biarpun waktu foreplay nampak gagah perkasa.



PAS ada yang tak setuju dengan Pakteh malah beranggapan ianya sekadar menyedapkan hati. Sepatutnya PAS mengkaji mengapa Pakteh berani membuat telahan sebegitu.



Sebenarnya gelombang kemarahan rakyat terhadap sikap pimpinan PR turut merosakkan imej PAS di Kedah.



- Tindakan Anwar meliwat Saiful kini semakin terbukti kebenarannya. Malah ramai yang berharap Anwar dikenakan tindakan sekeras2nya



- Tindakan Anwar menyondol China Doll diakui ramai sebagai benar malah kajian pakar membuktikan 99.99% benar.



- Tindakan extrimis DAP yang berterusan mengguris hati kaum Melayu. Sikap angkuh yang ditunjukkan di Perak, Selangor malah Kedah sendiri membuatkan ramai TAKUT dengan DAP dan rakan subahatnya.



- Tindakan LG Eng di Pulau Pinang membuka pekung sebenar DAP namun PAS masih lagi menaruh harapan DAP boleh dikawal seperti UMNO dan MCA/Gerakan.



- Tindakan menghina SULTAN oleh sesetengah aktivis PR disokong pimpinan PR dan ini menakutkan rakyat.



- Tindakan PAS yang bermain kata dalam isu MURTAD/ isu GEREJA mencerminkan PAS kini dikawal DAP



Apa yang AMAT PASTI, perubahan dari NEGARA ISLAM (dokumen negara Islam Pas 2003) kepada Negara Berkebajikan (Dokumen Negara Berkebajikan Pas 2011) mengubah persepsi ramai rakyat bawahan. Pakteh terkejut..amat amat terkejut. Jika dahulu rakan2 yang tidak berminat sertai UMNO Pakteh cadangkan nama PAS dan jangan sekali-kali PKR....kini ianya sudah tidak boleh diguna pakai lagi. Jika tidak ingin sertai UMNO....lupakan soal politik kerana PAS sudah tidak boleh diharap lagi. InsyaAllah..kupasan lanjut tentang isu ini Pakteh akan keluarkan dalam satu artikel penuh....



Perubahan itu dari Negara Islam kepada Negara Berkebajikan ini membawa PAS jauh tersasar dari perjuangan asal namun Pakteh percaya...perjuangan asal juga tersasar dari membawa kebaikan. Pakteh percaya ramai dikalangan Panglima dan pejuang PAS amat sukar untuk menerangkan isu ini kepada pengikut di akar umbi. Boleh dijelaskan tetapi siapa yang nak terima?



Isu ini akan menghakis sokongan ahli PAS dan tindakan masih terus bersokongkol dengan PKR/DAP, Pas pasti akan dijatuhkan oleh pengikutnya sendiri.



PAS juga perlu sedar ahli bawahan sudah muak dengan boneka-boneka Anwar dalam PAS. Lihatlah bagaimana seseorang SEPERTI Mohammad Sabu diangkat sebagai Timbalan Presiden...sedangkan Nasarudin ditinggalkan. Terkini Hassan Ali juga cuba dibuang...





Ingat..akhirnya yang tinggal dalam PAS ialah boneka-boneka Anwar yang luarannya kelihatan Islam namun hakikat sebenar, hanya ANWAR yang TAHU.





Akhirnya...dalam keadaan apa cara sekalipun kini...PR akan tewas teruk PRU13 dek kerana kegagalan mereka sendiri menguruskan kemenangan PRU12.



p/s: Eh eh Pakteh...bab Kedah tak ulas pun....tungguuuu.....versi khas akan muncul sedikit waktu lagi.....

3 comments:

Non Ulu Sik said...

Undi UMNO kaper.Undi PAS sorgaaaa

Anonymous said...

Non:

PAS ialah biro agama DAP laaaa ni.

Anonymous said...

Nak menang besar apa.UMNO pun lena.Kalah besar lagi ada.Pengundi bukan lembu .

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih