Monday, October 17, 2011

PARTI SEKS ....Ramai VVVIP turut ditangkap


Parti ini istilahnya boleh jadi Pesta/Program/aktiviti yang dilakukan secara berkumpulan.
Istilah Parti juga boleh membawa maksud pertubuhan politik

Istilah baru untuk PARTI ialah apabila kedua2nya digabungkan iaitu parti2 politik bergabung untuk mengadakan aktiviti.

Kerana itu, apabila menulis PARTI SEKS, kita boleh gambarkan parti politik yang persoalan sekelilingnya berkisar tentang seks terutama membabitkan pimpinan utama atau ahli keluarganya.

Pas sebagai parti terbesar tetapi paling rendah martabatnya dalam kumpulan haram ini, mempunyai Timbalan Presiden yang ditangkap kerana menchina dollkan Norma. Malah rakaman telefon antara Mat Sabu dan Norma membuktikan Mat Sabu turut bermain jilat-jilat.

PKR juga begitu, Ketua Umumnya ditangkap (gambar video) ketika menchina dollkan cina doll. Aksi jongkang jongkitnya diiktiraf 99.99% asli. Anwar juga turut menonggang Saiful selepas bertanyakan Can I Fu*k U Today. Kebiasaan merenyeh-renyeh dengan Samsidar juga masih diingati orang.

DAP iaitu parti DOMINAN @ PEMERINTAH dalam kumpulan haram ini turut tercemar apabila LGE yang pernah merekodkan dirinya sebagai pejuang gadis Melayu hingga dipenjarakan kini berdepan kes anaknya yang meraba bua dade seorang gadis bawah umur. Lebih malang apabila RM200,000 ditawarkan sebagai ganjaran tutup mulut.

Itu pakteh belumkan masukkan kes Eliz Kankang....

Kerana itu, Pakteh sarankan kumpulan haram ini lebih layak digelar 3 GABUNGAN PARTI SEKS SEMALAYSIA (3GPSS)

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih