Friday, August 19, 2011

Ramadhan --- Pemimpin dan Rakyat

Bulan Ramadhan selalunya memberikan pedoman terbaik untuk setiap insan insaf akan segala kecelaruan yang ditimbulkan.

Ramadhan tahun ini pakteh melihat ahli politik sesama muslim saling bersaing untuk membuktikan diri sendiri adalah benar.

Ramadhan kali ini juga memberi tahu umat Islam supaya jangan leka kerana agenda jahat kristian sedang kuat merasuk umat Islam. jarum halus yang dicucuk sejak sekian lama mula membuahkan hasil apabila ada dikalangan umat Islam sendiri galak menjadi hero kepada puak kristian.

Ramadhan kali ini juga pakteh melihat seorang pemimpin yang sejak zaman remaja sering melakukan kerosakan akhlak kepada masyarakat Melayu masih tidak jemu mengadu domba kepada dunia luar betapa bobroknya Malaysia. Dari zaman belajar sehingga mempunyai cucu pemimpin ini yang dianggap anugerah tuhan oleh isterinya sering membuat kacau bilau didalam negara berasaskan prinsip matlamat menghalalkan cara.

Ramadhan ini juga pakteh melihat pemimpin Islam sanggup meninggalkan insan seagama demi meraih undi dan menggadaikan maruah agama.

Mungkinkah ada lagi ramadhan tahun hadapan?......siapa tahu....

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih