Friday, November 19, 2010

Edisi Khas!!!KEMPEN "SAY NO TO KHAIRY JAMALUDDIN" !!!



MOHON PERHATIAN TUAN-TUAN & PUAN-PUAN YANG BENCIKAN KJ,

AloqStaQBlog telah menulis banyak kali , dan yang terkini baru-baru ini (sebelum berlangsung Pilihanraya Kecil Galas & Batu Sapi) mengenai "khabar angin" KJ akan dilantik ke dalam Kabinet Dato' Sri Najib (sebenarnya maklumat hampir rasmi yang AloQStaQ dapat tahu dari saluran yang BOLEH DIPERCAYAI).

Dan dalam 24 Jam lalu, AloQStaQBlog dapat kesan beberapa rakan blogger telah mula mengetahui berita yang "hampir rasmi" tersebut), seperti M.I.M , Azli Sukri dan lain-lain blogger ...

BEGITU PANAS !!! ROMBAKAN KABINET Dato Sri Najib yang dikatakan akan berlaku selepas PRK Galas & Batu Sapi tempohari, kini semakin kuat dihidu khabarnya oleh blogger & pemerhati politik.

Walaupun AloQStaQBlog telah tercium perkara penting itu lebih awal, AloQStaQBlog hanya mampu menulis dalam blog dan berdoa kerana perkara paling MENAKUTKAN apabila sumber memberitahu bahawa KHAIRY JAMALUDDIN akan dilantik kedalam kabinet DS Najib kali ini !!!

KLIK SINI : AloQStaQBlog sebut pasal "khabar tak rasmi" (siar Sebelum PRK Galas & Batu Sapi)
KLIK SINI : Video Bukti SUNGGUH RAMAI BENCIKAN KJ !

INI AMAT MERBAHAYA KEPADA UMNO & BN & 1MALAYSIA ! Ianya kerana kesan luka serta parut kepedihan ahli UMNO & RAKYAT MALAYSIA masih jelas kelihatan dan masih SEGAR dalam ingatan semua ! Ianya ala-ala parut chiken pox yang dialami oleh YAB PM baru-baru ini gamaknya ... Walaupun pelbagai ubatan termahal dan terbaik telah digunakan, sudah pastinya parut tersebut masih memakan masa untuk hilang !!!

Begitu juga masih segar dalam ingatan rakyat Malaysia mengenai seorang budak hitam bernama KHAIRY JAMALUDDIN menantu ABDULLAH.

Seorang yang sudah didapati bersalah atas kesalahan RASUAH dalam Pemilihan UMNO (Jawatan Ketua Pemuda) tetapi telah di"AMPUN"kan (atas kuasa siapa?) akhirnya berlaku satu pemilihan Pemuda yang amat-amat meragukan prosesnya (khasnya proses pengiraan undi yang pelik gila babi!) dan AKHIRNYA KJ MENANG (diumumkan hampir di tengah malam!) - berapa jam depa amik masa mengira undi yang tak sampai SERIBU tu !!??? ... GILA BETOI !

Begitu juga dengan apa yang telah berlaku sepanjang Mertua KJ memerintah Malaysia, begitu banyak kerosakan telah berlaku sepanjang Mertua dinasihati oleh PUNAHSIHAT a.k.a MENANTU. Hasil tangan-tangan anak menantu dan mertua yang dungu.

Mertua mengikut sahaja apa yang DINASIHATKAN oleh menantu yang lahap. Ramai yang masih ingat, menantu inilah yang menjadi "POSMEN" atau juga boleh disebut sebagai BALACI HARAM JADAH menghantar PASSPORT untuk si PELIWAT sejurus PELIWAT Di"BEBAS"kan lebih awal; oleh si mertua !

Ini semua bencana !
Ini semua malapetaka !
Ini semua bala !

Semuanya di akibatkan oleh si hitam yang di sayangi oleh mertua ! Cukup-cukup memedihkan sekalian rakyat Malaysia.

Nah ! Hadiahnya BN dah terima pada 08-MAC-2008.

BN lingkup melingkup tersungkur.
Hasil kejahatan dan nafsu lahap si menantu inilah ! ...

Kali ini , ROMBAKAN KABINET 2010, apakah parut yang masih segar itu akan luka kembali ? Jangan bermain dengan api, nanti tergadai pula SEMUA NEGERI.

Ini ingatan KERAS & IKHLAS dari blogger yang terlalu sayangkan Dato' Sri Najib, 1 Malaysia, parti UMNO, kepimpinan BN demi Agama, Bangsa & Tanahair.

Jangan ambil ringan kata-kata kami (para blogger).

DIPOHON SEMOGA KEMPEN ANTI-KHAIRY DISAMBUT OLEH SEKALIAN BLOGGER YANG SAYANGKAN NEGARA. TAK KIRA BLOGGER PRO-UMNO MAHUPUN BLOGGER PEMBANGKANG. LETAK BANNER DI BAWAH UNTUK MENYATAKAN KEBENCIAN ANDA TERHADAP MANUSIA BERNAMA : KHAIRY JAMALUDDIN.

AloQStaQ
12:30 Malam
JUMAAT : 19 November 2010

2 comments:

bersatu bersetiia berhidmat said...

Pak teh.Dikedah ini pun yang dok jadi ketua bahagian adalah kuncu-kuncu dia lah.Pakteh tak tau ke.Dari Langkawi sampai selatan kedah.Depa ni dulu ketua pemua.Cakap je agaknya anti rasuah politik wang.Kita apa je pakteh.Ulak ayak sapa nak dengak.

Pakteh said...

Bersatu bersetiaa
Memang ada orang dia. Ketua pemuda dulu dan kini menjadi ketua bahagian. Namun dalam politik, siapa yang memberi liabaliti kepada parti malah boleh merosakkan nama sendiri atau mengurangkan peluang untuk dipilih, akan ditolak. Pakteh percaya kini ramai dikalangan mereka sudah menjauhkan diri malah kalau boleh jangan disebut langsung kaitan mereka dengan KJ. Sokongan mereka dahulu bukan atas dasar kesetiaan sehingga membawa kepada baiah seperti kesetiaan sesetengah orang kepada Anwar Ibrahim, oleh itu, jangkaan politik seperti amat mudah, mereka sudah tidak mahu dikaitkan lagi dengan KJ.
Ulaq Ayaq ni nampak ja besaq n hitam legam tapi kalu yang dah tau kata xdak bisa...depa gelak ja...hehe tapi ramai orang pompuan terutama puteri, depa kannya tau spesis ulaq malah sebut ja ulaq..teruih keriau n cabut xcukup tanah. putera n pemuda malah yang dah senior pun geli n takut gak ngan ulaq ayaq...so..teruskan bersuara walaupun kita ni spesis ulaq paling koman...

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih