Wednesday, July 11, 2012

Exco Pas Khianati MB Azizan



Pertambahan pusat hiburan malam di Kedah Pakteh lihat sebagai satu uasaha jahat Exco Pas yang diberi amanah menjaga hal2 tersebut.

Hendak disalahkan pegawai kerajaan, yang meluluskan dan lebih berkuasa ialah exco...jadi Pakteh lebih ingin mempercayai...hasrat sebenar exco ini adalah...menjerut leher MB Azizan yang sering tak tau apa-apa dengan permasalahan maksiat sebegini.

Jangan menuding jari kepada UMNO atau pegawai kerajaan yang dituduh pro UMNO tetapi tuding jari kepada exco yang berniat jahat menjatuhkan air muka MB Azizan.

2 comments:

Anonymous said...

kemajuan yg amat menakjubkan,bayangkan kalau 50 tahun perintah!!!!

Anonymous said...

Nih... nak tanya Taulan Rasul Exco Ugama. Tunggu apa lagi ooooi Tolah? Tunggu kepala bapak hang. Makan gaji buta ka hang nihii.. Pi lah bincang dengan MAIK, Polis, Bandaraya tubuh lah satu pasukan penguatkuasa benteras hal ni. Pasai apa Kuala Lumpur dan Pulau Pinang boleh buat serbuat kapada kegiatan melampau di Pusat Hiburan macam ni.

Aku dengan pusat hiburan macam ni ni, ada di Danok jaaa... La sampai depan batang hidung hang pun hang tak buat apa. Dr Ismail Exco cabok yang dok berklahi dengan Ustaz Azizan memanglah dia dengan Phahrurazi nak pelingkup Ustaz Azizan termasuk hang tu.

Selagi hang tak buat apa sebagai Exco Ugama Kerajaan PAS nii...selagi tu lah dan sampai matilah hang akan dituduh sebagai tokoh PAS cabok.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih