Sunday, July 22, 2012

Gempar...!! Sanusi Setpol MB Kedah DIPECAT kerana rasuah 1.3 Juta??

Rakan dari ibu negerinya Alor Setar call Pakteh.....

Awal ramadhan ni ada baiknya berita yang terpapar adalah berunsurkan nasihat, pengajaran dan pedoman. Pakteh bukan berniat mmebawa berita fitnah atau khabar angin tetapi ada berita yang sampai ke telinga Pakteh memaklumkan Tn Hj Sanusi Md Noor yang Pakteh hormati bakal/akan/telah dipecat dari jawatan kerana rasuah 1.3 Juta?

Untuk bersangka baik, Pakteh harap berita ini cuma palsu

Penyebaran berita sebegini mungkin disebarkan oleh banyak pihak apatah lagi Tn Haji Sanusi sendiri ada menulis soal serangan sebegini dalam FB beliau. Mungkin ini adalah satu lagi siri serangan terhadap beliau.

Apapun...sebagai peminat politik tanahair, Pakteh akan tunggu dan lihat dan untuk ulasan yang lebih terperinci...ada baiknya Pakteh tunggu berita lanjut kerana ada maklumat yang tidak sesuai dipaparkan kerana jika tidak benar, Pakteh boleh dianggap menipu....apa lagi bulan ramadhan niii......

Selamat Berpuasa....

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih