Thursday, October 14, 2010

Opsss - Anwar makin resah dan kebasahan



Genap 2 tahun 2 bulan Saiful melafazkan sumpah yang sehingga kini tidak disahut oleh Anwar, pelbagai perkara yang menjuruskan kepada kesimpulan bahawa Anwar sudah mula terkena sumpahan. Ramai yang yakin 99% Anwar seorang peliwat tegar.
Bermula dengan kesilapan Wan Azizah mengakui telah menghubungi Ezam agar tengok2kan Anwar agar jangan berdua-duan dengan lelaki lain (pelik), diikuti dengan kemunculan Rahimi dan yang terbaru Rasid.
Bagi pembaca blog, Nama Rahimi dan Rasid memang tidak asing lagi kerana telah lama berlegar dan diceritakan dari mulut ke mulut betapa Anwar amat takut sekiranya dua anak muda jambu ini muncul. Mengapa?
Mungkin kerana Anwar telah menunjukkan sikap yang terlalu baik kepada Rasid bekas seorang banduan seperti beliau. Sikap baik Anwar kepada Rasid mungkin tidak terjangkau oleh insan biasa yang mempunyai nafsu biasa. Rasid diberikan kerja oleh Sankara Nair, peguam Anwar ketika Anwar masih dipenjara. Rasid menjadi milik Anwar sebaik Anwar keluar dari penjara sehinggakan Azizah sendiri sebagai isteri merasa tergugat. Sebab itu Rasid dihalau dari rumah Anwar dan Siapa dapat nafikan apabila Anwar meminta Rasid agar mengelak dari terserempak dengan Azizah ketika menuju ke bilik di Quality Hotel.
Lebih menarik, lelaki yang dimaksudkan Azizah ketika tidak keruan lantas menghubungi Ezam agar melihat2 Anwar ialah...RASID. Betullah kata Ezam, siapa beliau untuk menahan Anwar ketika itu kerana itu rumah Anwar.
Bukan pakteh nak memandai2 tetapi siasatan boleh bermula dengan menyiasat akaun bank Rasid yang mendakwa dibayar elaun berdiam diri RM1500 sebulan...WOW..

Kata Pakteh...Kunyit tetap kunyit...
Kata Shahnon..busuk lagi membusukkan..
sebab itu sepatutnya...Selain KY Jelly...gunalah Kondom...

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih