Friday, October 8, 2010

Rahimi - akuan bersumpah terkini

Dipetik dari selangor daily







RUPA-RUPANYA PROJEK 16 SEPTEMBER YANG DIAMANAHKAN KEPADA SAIFUL UNTUK JUMPA PELOMPAT PARTI BUKANLAH PROJEK MENAKLUKI NEGARA TETAPI MEMANG UNTUK ANWAR BUAT "PROJEK"
p/s: Apa kata Anwar...Pakteh kata..Doa setiap umat Islam yang mahukan keadilan kini sudah hampir menjelma. Sumpah Saiful juga sudah jelas kelihatan....

2 comments:

Sayang Malaysia said...

Apa kata kalau salinan deklarasi ini di pos kepada pakcik2, makcik2, atuk2, nenek2 yang kita ada alamatnya untuk makluman. Mereka ni mana ada bukak komputer. Semua rakyat diperingkat akar umbi mesti tahu supaya Malaysia selamat daripada dikhianati. Kita sedang memperjuangkan Islam sebenarnya.

Pakteh said...

Boleh dicetak dan disebarkan
cuma berhati2 kerana masih terdapat golongan yang beranggapan Anwar ini maksum dan tidak mungkin melakukan sebarang kesilapan.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih