Wednesday, July 23, 2014

Tahniah DS Najib

Pakteh bersyukur diwaktu Malaysia di asak dari dalam dan luar negara, Pimpinan negara yang Presiden UMNO menjadi terajunya mampu menangani isu dengan baik. DS Najib membuktikan beliau mampu mendepani isu dan boleh menjadi harapan rakyat.

Soal MH17 ini menuntut setiap rakyat bersatu menyokong pihak kerajaan dan itu yang Pakteh lakukan malah sejak dulu...dokongan sokongan Pakteh tetap/jitu kepada UMNO/BN.

Jika dahulu, Anwar inginkan IMF dan Tun Mahathir melaksanakan sebaliknya, kini Anwar mengkritik kerana Malaysia terlalu lantang mengutuk Israel sehingga mungkin itu penyebabnya MH17 menjadi mangsa...DS Najib secara bijak membuat rundingan dengan pihak berkepentingan di Ukrain sehingga tercapai persetujuan.

1999 - 2004, Pakteh pernah berkata PKR akan hancur dan hampir menjadi kenyataan pada 2004. Kini parti itu diambang kerosakan kerana memiliki pemimpin seperti Rafizi.

#MH17
#MH370
#SaveGaza
#SaveForPalestine

2 comments:

MymassaVoice said...

Anwar pernah bagi cincin pada budak ni, tu dia asyik tersarung jer dengan Nuar ni.

Anonymous said...

Tak habis-habis KEBUASAN si mamat-PKRSODOM, PENJILAT si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS/Israel/DAPBANGKAI ni, yg. makin dibenci umat Islam/Melayu kat NEGARA ISLAM kita ni!

Makcik Sambal Belacan.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih