Thursday, January 3, 2013

Kegilaan melampau hasil asuhan Anwar

Apabila Najib dituduh ada hubungan dengan Altantuya,
Najib bersumpah dengan nama Allah bahawa beliau tidak ada hubungan dengan Altantuya

Apabila Anwar dituduh menusukkan zakarnya kedalam dubur Saiful
Anwar mengelak untuk bersumpah sejak 2008 hingga sekarang, Sebaliknya Saiful yang dianiaya begitu berani dan yakin untuk bersumpah dengan nama Allah

Apabila Deepak menuduh/menfitnah bermacam2 perkara terhadap Rosmah isteri Najib, Puak Pakatan bikin gila meminta Rosmah tampil membuktikan beliau tidak bersalah/bersalah

Apabila Nallakarupan memberikan 10 nama kepada mahkamah untuk perbicaaran dan nama Samsidar Taharin terselit dalam 10 nama tersebut, Pakatan lagi bikin gila....membuat bantahan supaya nama tersebut dibuang sehingga sanggup berdemo.

Bukankah ini gila namanya. Rosmah belum ditunjukkan apa2 bukti kukuh...terus diserbu minta tampil memberikan penjelasan.
Peliknya Samsidar yang sememangnya sering dikaitkan dengan Anwar dan kini Nalla memberikan sesuatu kepada mahkamah....meroyan habis melompat2 meminta nama Samsidar dibuang.

Betul-betul menghayati segala yang songsang.

Politik apakah ini?
Budaya apakah ini?
Fahaman apakah ini?

Malaysia akan hancur lebur jika puak inilah yang diberikan amanah untuk mentadbir.


Segala yang songsang disokong dan didokong.

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih