Wednesday, January 16, 2013

Bila kalimah Allah dipermain-mainkan oleh Nik Aziz

Bila segala perkara dilihat dari sudut politik, inilah jadinya.
tetapi Pakteh lebih percaya kepada pandangan awal Pakteh iaitu Pas akan semakin rosak sehari demi sehari apabila berkawan dengan Anwar dan DAP.

Nik Aziz yang begitu bersemangat menyokong puak Kristian menggunakan kalimah Allah akhirnya membuat U-turn dengan alasan2 tertentu. Pakteh dapat melihat salah satu alasannya ialah beliau tidak tahu hal yang sebenar-benarnya.

Bayangkan dalam soal sebegini besar Nik Aziz hanya main taram tanpa membuat penilaian terperinci. Betul2 ding dong.

Bagaimana dengan ketegasan Hadi untuk bersama Pakatan Pembangkang untuk membenarkan kalimah Allah digunakan oleh Kristian? Menariknya sokongan ini sejak 2010 lagi dan baru kini selepas disegarkan oleh Guan Eng, Dewan Ulamak Pas bersuara.

Akhirnya....walaupun Pakteh seorang penebang buluh yang amat kurang arif tentang ilmu agama tegas mengatakan Pas sebenarnya memperdagangkan agama demi politik. Memang sejak dulu diperdagangkan namun apabila melibatkan kalimah Allah, "Sudah terang lagi bersuluh" sifat-sifat keji itu dalam parti Pas.

Munafik...............ermmm....

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih