Friday, May 11, 2012

HANYA 21% rakyat Malaysia akan mengundi PR

Hampir separuh daripada rakyat Malaysia akan mengundi BN dalam pilihan raya umum akan datang, menurut dapatan daripada tinjauan Pusat Kajian Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaysia (UMCEDEL). Sumber Malaysiakini

Bukan Pakteh kata
Bukan

Bukan Najib Kata

Tun Mahathir pun tak kata

Cuma harapan Pakteh...apabila PR kalah dalam PRU13 nanti, jangan salahkan orang lain tapi salahkan diri sendiri yang main strategi bodoh.

Rakyat Malaysia sukakan keamanan....hangpa pi dok buat rusuhan....10 sokong...1000 marah...padam muka

Rakyat Malaysia bukan seperti negara luar yang tidak ada adab budaya...hangpa pi guna cara yahudi...hangpa guna cara nasrani....memang rakyat Malaysia tak boleh terima...yang terima cuma 21% sahaja.

21% sokongan tidak akan membawa Anwar ke Putrajaya.....21% sokongan sekadar mampu menang sorak tapi kampung tergadai...sekadar ayam betina telur sebiji riuh sekampung...

Jangan salahkan rakyat Malaysia yang menolak PR

Ingat......30% pengundi masih belum membuat keputusan......PR perlukan lagi 30% atas pagar untuk menjadikan sokongan rakyat Malaysia 51% menyokong PR

BN hanya perlukan 2% sahaja dari pengundi atas pagar untuk terus memerintah.


Dah boleh agak siapa yang menduduki Putrajaya


Cuma....Negeri.....oiiiiiiiiiiiii....negeri hangpa nak bagi kat sapa?....

Kawan-kawan kata kalau BN menang pun...MB tetap Azizan...hehe...betoika?...awat jadi lagu tu?....takdak langsung ka yang bulih jaga Kedah dari kalangan UMNO?

Kaaaa...nak kena cari orang lama?

2 comments:

Anonymous said...

ini propaganda... jangan terpedaya... jentera BN kena terus kerja kuat... terlalu yakin BN menang adalah satu tanda kemusnahan yang besar akan berlaku... terus kerja kuat berbakti kepada Malaysia... 1 MALAYSIA : adalah tagline yg cukup kuat untuk digunakan.

Mathew Jinggi

Anonymous said...

Pakteh mimpi disiang hari atau malam hari.
UMNO /BN buat apa yg sampai 49%.
Bahaya Pakteh.
Hang turun lah pi buat tinjaun rambang.Apa persiapan UMNO dah buat.

Bahaya mimpi Pakteh ni.Takut terkencing atas tilam.

Untuk maluman Pakteh UMNO punya persiapan nak pilihanraya Masih LINTANG PUKANG.Dok tunggu DUIT katanya tak turun.

Mampuih laaa kalau macam ni.Pakteh oooi.
Yg kenyang ialah ........

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih