Tuesday, September 27, 2011

Jahat..!! Fitnah terbaru terhadap Datuk Seri Anwar bin Ibrahim


pakteh terkedu melihat begitu ramai blogger pro BN/UMNO menyiarkan fitnah terbaru terhadap DS Anwar.
Mana mungkin DS Anwar sanggup menjejakkan kakinya ke rumah Azmin sedangkan skandalnya bersama isteri Azmin, Shamsidar dulu begitu menghairahkan.

Pakteh mengandaikan UMPORNO/UMNO-APCO begitu terdesak sehingga membuat penyamaran menyerupai anwar. Namun imej yang menyerupai Anwar itu begitu berbeza dengan Anwar yang kita kenal. Masakan Shamsidar sanggup menerima Anwar ketika Azmin ada dirumah. UMNO betul2 terdesak kerana video Anwar di Thailand hanyalah omongan kosong semata-mata.

Mungkin kerana itu juga, seorang yang menyerupai Anwar ditampilkan ke rumah terbuka aidilfitri Azmin dan Shamsidar boleh terpedaya.

Menurut maklumat, ketika gambar ini diambil, Anwar sedang bermesyuarat dengan Azizah dan Nurul Izzah yang turut tidak hadir ke majlis Azmin ini. Maklumat juga menyatakan individu yang menyamar ini adalah individu yang sama menyondol china doll.

5 comments:

Anonymous said...

Sekali pandang macam Busut anak Kanak (Tok Batin Suku Semai dari Bukit Lanjan je) Ruma sebijik Anu uar. Kena hantar gambar ni kat pakar german/Turki ke untuk pengesahan. Looks like him but may not be him.

Anonymous said...

alahai bongok nyer ko ni pakteh...ada otak pikir ikut logik la...

Pakteh said...

Anon 22:04
hehe..bongok cam pakteh ni la yang selalu terkena...hui hui

Anonymous said...

Hampa janganlah kacau sangat. Pak Sheikh nak lepas rindu kat Shamsidar pun tak boleh ka. Jangan kacau. Kesian dia.

Anonymous said...

Aku setuju dengan pak teh. Itu bukan anwar ibrahim. Itu BABI

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih