Monday, April 21, 2008

Perebutan di SIK akan menjadi SENGIT

Khabarnya...
Man Desa telah menggunakan segala kekuatan.....terutamanya WANG......untuk memastikan kerusi ketua menjadi miliknya dan menjadi kubu kuat PAKLAH.
Man Desa juga bijak apabila menggunakan tokoh yang dibuang orang SIK...cikgu Det untuk tujuan mengalu-alukan kedatangannya...... sebagai balasan.... team kepimpinan dibentuk sebegini....Anak Cikgu Det...Asri yang keja BTN di kawasan PAKLAH diletakkan sebagai calon Ketua Pemuda, Lawannya...sudah pasti Mahathir Hamid (Kg Tala) atau Nazri begia...., ada juga suara mengatakan Mawi anak Dato' Wan.....tapi khabar yang sahih mengatakan beliau tidak berminat.
Anak cikgu Det lagi...Abg Cik yang rekodnya tidak bagus di UMNO Bhg Sik...diletakkan juga dalam team pemuda....
Khabarnya juga....ada beberapa peniaga turut berminat nak jadi ketua Bahagian.....Che Ad.....bukan tokoh korporat seperti yg disebut dalam buku PIBG Sem Men Gulau...(itu membodek namanya). Ki Esso....peniaga jaa....
Dato Wan......khabarnya kerana Man Desa (dibaca ORANG LUAR) masuk kacau di Sik...maka dia juga turut menawarkan diri......
apapun....UMNO Sik harus waspada dengan mainan orang luar....Wang bukan segala-galanya tetapi maruah diri yang perlu dijaga.....Betoika?

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih