Sunday, February 26, 2012

TerPANAS..FAKTA BARU tentang Kes Khalwat Badrol Amin


Ini Badrol Bakhtiar...pejuang negara dan pejuang kedah dalam bola sepak. Pakteh cukup minat....tidak ada kaitan dengan Badrol Amin...

Dulu-dulu Pakteh salah sorang dari kalangan pendengar yang membeli kaset zikir munajat Dr Badrol Amin. Itu dulu…lama sebelum Dr ni menceburkan diri secara aktif dalam lubang taik. Sebaik Anwar membawanya bersama terjun ke lubang taik, Dr Badrol ni dah pusing 360 darjah. Mufti Perlis pernah dimakinya dengan tahap makian level tertinggi. Isu terkini sebelum TERmembantu isteri orang, Dr Badrol ni mewar-warkan pembela agama bakal muncul dan setiap hujahnya menjurus kepada Anwar adalah Imam Mahadi.
Begitu jauh terpesong Dr Badrol Amin yang enak bercucuk tanam dengan tanah baru apabila selamat diijabkabulkan dengan seorang janda pada bulan November 2011. Janda yang juga Srikandi PKR itu merupakan isteri kedua Dr Badrol Amin.

Pakteh melihat saranan Anwar Ibrahim agar dihapuskan undang-undang lapuk seperti menangkap mereka yang sedang melakukan seks samada ikut tabie atau luar tabie menjadi ikutan Dr Badrol Amin. Media melaporkan beliau ditangkap dalam bilik hotel, dan ini bertentangan dengan hasrat Anwar yang inginkan kebebasan melakukan seks ditempat tertutup. Samada perempuan itu isteri orang, janda atau anak dara, itu soal kedua. Apa yang penting disini ialah kebebasan individu dan hak asasi manusia yang dituntut oleh Anwar dan sekutunya dipenuhi.

Pakteh juga baca kenyataan Dr Badrol Amin yang memberikan justifikasi beliau adalah mangsa keadaan. Hasrat murni seorang pejuang agama yang ingin membantu isteri orang pada jam 2.30 pagi disalah ertikan dan beliau yang menerima padah. Cuma….akal Pakteh yang bertitle Penebang Buluh ingin mengajukan beberapa soalan…khas untuk seorang yang bertitle Ustaz, Dr, Bekas Pensyarah UIAM dan Pejuang agama.


1. Sejauh mana hubungan anda dengan pasangan suami-isteri terbabit kerana anda maklumkan dah kenal
lebih setahun.
2. Anda juga maklumkan selalu dihubungi….suami atau isteri yang menghubungi?
3.       Apa isi perbincangan anda apabila dihubungi oleh……..Suami/Isteri terbabit?
4.       Anda maklumkan kes masalah rumahtangga….sejak setahun lalu itu perbincangannya?.
5.       Bagaimana isteri lelaki tersebut tahu anda berada di Pahang?. Anda maklumkan atau wanita tersebut buat survey dengan pejabat PKR Selangor atau dia juga Srikandi PKR seperti Isteri kedua anda?
6.       Bagaimana Wanita (isteri orang) tersebut mengetahui lokasi hotel penginapan anda? Dia siasat dengan pihak hotel (boleh ka lagu tu)? Atau anda maklumkan pada wanita terbabit?
7.       Anda berseorangan atau bersama kawan ketika dihubungi pada jam 2.30 pagi?
8.       Sebagai sorang bertitle Dr, Ostat….apakah terlalu BODOH untuk memikirkan langkah sepatutnya diambil?

     JIKA TERLALU BODOH DAN BAGHAL….Mai Pakteh AJAQ….


    1.       Bila dah bini orang telefon…….dapatkan rakan/kawan/isteri kita untuk turut serta untuk bantu.
    2.       Gunakan petugas kaunter hotel jika perlu check in juga jam 2.30 pagi.


       JIKA BUAT DUA PERKARA NI PUN….DR BADROL DAH TAKKAN DISABITKAN….

    Ini untuk kes yang tiba-tiba…(Dr Kata wanita terbabit dah mai ke hotel penginapan…jadi Pakteh anggap tiba-tiba mai)

    Bagaimana pula dengan kes yang berlanjutan sejak setahun lalu?

    1. Apakah doctor memang seorang pakar dalam urusan rumahtangga?. Bagi Pakteh jika sudah berlarutan selama setahun……sebaiknya Dr dah serahkan pada pihak yang lebih berkemampuan.
    2. Dalam setahun…berapa kali suami wanita terbabit dibawak berbincang? Atau permasalahan itu hanya antara Dr dan wanita terbabit?... Dr…kes begini memang banyak dimana akhirnya yang berlaku ialah skandal antara penasihat dan yang dinasihat. Boleh dr nafikan?
    3. Dengan tindakan nekad wanita terbabit yang terus kepada Dr di hotel….bukankah ini member satu petunjuk bahawa Dr dan wanita terbabit amat-amat rapat. Jika wanita lain…sudah pasti tempat dituju ialah rakan sekerja, rakan baik, keluarga terdekat jika ibubapa berjauhan……tetapi mengapa terus kepada Dr pada jam 2.30 pagi?.
    4.  Paling banyak berlaku…Dr sendiri yang ingin mengambil kesempatan. Memanipulasi dari sedikit masalah yang timbul namun dibiarkan berlarutan dan member sedikit harapan kepada wanita terbabit. Wanita mudah percaya dan harapan dari seorang yang berpewatakan warak seperti Dr pasti membuatkan dirinya hilang pertimbangan dan sanggup lari dari suami.
    5. Mengapa tidak dinasihatkan wanita terbabit pergi ke tempat yang lebih sesuai…..Jika kekerasan rumahtangga dan ketakutan…..balai polis.
    6. Wanita ini bekerjaya dan dalam sector awam…….terlalu daifkah wanita ini sehingga perlu dibantu sehingga kebilik hotel?. Anak kecil mungkin tidak tahu apa-apa tetapi ini wanita matang yang bekerjaya….apalah sangat untuk urusan semudah check in hotel



    Kesimpulan dari Pakteh

    1.       Dr Badrol Amin mempunyai hubungan lebih rapat dengan wanita terbabit..bukan suami walaupun dah kenal setahun dengan keluarga terbabit.
    2.       Permasalahan keluarga yang sering dilontarkan mengesahkan pendapat Pakteh. Jika suami yang sering mengadu…pasti suami wanita terbabit yang lari ke hotel Dr Badrol pada jam 2.30 pagi.
    3.       Banyak perkara boleh dibuat oleh Dr Badrol Amin untuk membantu wanita terbabit tetapi bukan dengan membawanya ke bilik hotel.
    4.       Dr Badrol Amin adalah manusia biasa yang mengikut telunjuk Anwar…seks ditempat tertutup harus dibenarkan.

    Buat masa ini, Pakteh tidak menuduh dan tetap akan berprasangka baik kepada Dr Badrol Amin NAMUN segala pertanyaan dan pendapat Pakteh perlu diambil kira dalam menilai kejujuran Dr. Bdarol Amin

    5 comments:

    Anonymous said...

    Pak Teh ni lawyer pencen ker?? Mesti berpeluh nak jawab soalan2 tu...

    Anonymous said...

    zaman era baru no hpon keduanya wajib di siasat..sms dan segalanya boleh di perolehi...tengok mcm mana mangkok kaki cibai ni nak spin..brg 2nd sedap ke ....entah la tanya yg pernah terlibat...121 is the best one to ask..

    Anonymous said...

    x kan suami bleh bawak smpi 20 org nak pukul klo dah kenal lama,at least dia akan contact pakai fon klo hbgn dgn suami ok.ni klo kawtim sjak stahun ngan isteri mana suami x marah.klo bini ostat sendiri kantoi benda yg sama ngan suami org agak2 apa yg ostat ni buat?

    Anonymous said...

    Kalau betul la ostat dr ni buat perangai yg demikian,hmm..alangkah malunya parti pas..tapi dalam harakah mesti bela dia punya,krn cuma yg masuk pas jer blh masuk syurga..pandangan aku ttg perkara ni adalah.sebenarnya terlalu byk keraguan terhadap kes ostat ni,korang fikirlah sendiri..pada aku org mcm ni yg bertaraf ustaz cuma memalukan agama islam..

    Anonymous said...

    korang bising bising ni dah tanya tuan maha guru ke...

    Nanti dia jumpoa tuhan dulu.. pasti dia akan kata Tuhan dah maafkan dosa ustad badol ni ..

    Edisi WAJIB baca

    Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
    Terima Kasih