Monday, February 27, 2012

Terbaru...!! Lagi Kes Anwar dimakan SUMPAH..!!

Siapa pernah menyangka hal yang sedemikian akan dialami Anwar...
Ya betul...muka Anwar tidak seburuk seperti yang Pakteh gambarkan..
Ya benar...Anwar tidak terlantar kesakitan seperti difikirkan ramai pihak...

Tetapi..kuasa Allah siapa yang dapat membatasinya?

Tidak ada sesiapa dikalangan kita terfikir sebelum ini bahawa SUMPAH yang memakan diri Anwar datang dalam bentuk yang tidak disangka-sangka.

Tak perlulah Pakteh ulangi sumpah yang telah terkena kepada Anwar dalam tempoh 9 Januari hingga hari ini 27 Februari.....Semuanya sumpah itu seperti tidak lojik apabila memikirkan pelakunya adalah Anwar tetapi apabila berbalik kepada kekuasaan Allah SWT.....kita redha pembalasanNya. (Boleh baca artikel pakteh yang terdahulu berkaitan Anwar dimakan sumpah)

Minggu ini sumpah itu terkena lagi kepada Anwar..kali ini dalam bentuk yang jauh dari untuk terfikir oleh akal biasa umat Islam. Orang kuat PKR ditangkap berkhalwat dengan isteri orang pada jam 2.30 pagi dalam sebuah bilik di hotel ternama. Jika Azmin, Nik Nazmi, Rafizi...mungkin orang fikir mereka juga manusia biasa...TETAPI

Orang yang ditangkap itu pernah beranggapan Anwar ini adalah Imam Mahdi.
Orang yang ditangkap ini diperlengkapkan sebagai insan contoh yang terpuji akhlaknya
Orang yang ditangkap ini pernah mengatakan bekas Mufti Perlis sebagai Bapak Setan
Orang yang ditangkap ini dianggap alim dan ilmuan agama dalam PKR
Orang yang ditangkap ini adalah benteng Anwar dalam PKR
Orang yang ditangkap ini terkenal dengan ilmu agamanya
Orang yang ditangkap ini WARAK imejnya

Begitu mudah Allah memberikan natijahnya....sekelip mata...imej PKR terus menjunam dimata rakyat. APa daya Anwar mengatasi ketentuan Allah SWT?


PAS..apa tunggu lagi...tempiasnya anda telah rasa..apakah ingin terus menanti sehingga sumpah yang diterima Anwar dan PKR turut terpalit kepada PAS baru menyesal?

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih