Wednesday, February 29, 2012

Panasss..!! Pas Pusat terus menekan MB Kedah - episod 1

Makteh dah lena nyenyak ketika handphone cap ayam Pakteh berbunyi. Biasanya panggilan waktu begini cuma panggilan penting. Memang benar telahan Pakteh...

Perkhabaran dari hujung talian menyebut Pas Pusat sedang bermesyuarat dan akan terus menekan MB Kedah sehingga beliau meletakkan jawatan. Jika diikutkan hati Pakteh, posting ini nak dilepaskan seawal 1 pagi namun Pakteh biarkan sehingga semua manusia Islam di Malaysia terjaga dari tidur untuk sujud menyambah Allah.

Ketika Pakteh menulis untuk mengeluarkan isu MB Kedah secara bersiri, telah pun ada gambaran bahawa semua ini adalah hasil kerja tangan Anwar. Banyak penulis blog dan media beranggapan sedemikian tetapi bagaimana kaitannya?

1. Ingatkah anda Kumpulan 22 ADUN Kedah yang diketuai Dato' Zainol Md Isa menulis surat kepada PM meminta DS Sanusi Junid tidak dilantik menjadi MB dan mahukan Osman Aroff dikekalkan pada tahun 1996? Bagaimana boleh lupa apabila akhirnya pecah lubang semua tindakan itu angkara Anwar Ibrahim.

2. Ingatkah anda bagaimana Ghafar Baba disingkirkan secara halus oleh Anwar Ibrahim dari jawatan TPM dan Presiden UMNO?. Apa isunya ketika itu?

3. Ingatkah anda bagaimana Nassarudin Md Isa kalah jawatan Timbalan Presiden Pas kepada Mohamad Sabu?

Cukup dengan tiga faktor sejarah ini, anda akan sedar inilah cara Anwar menguasai parti Pas. Anwar pernah lakukan dulu dalam UMNO. Anwar singkirkan pemimpin parti yang setia kepada Mahathir dan UMNO dan membawa orang yang sudi berbaiah kepadanya. hari ini, Anwar melakukan perkara yang sama.

Semalam hanya 8 exco hadir untuk angkat sumpah. Ahli biasa di akar umbi mungkin tidak melihat kocakan dipermukaan tetapi anda baca artikel oleh sahabat Pakteh McTheory yang turut berada dalam 2 situasi berbeza pada sidang media Ir Phahrolrozi, Exco Kanan Kedah yang juga Timbalan Ketua Perhubungan 1 Pas Kedah.

Jika betul Anwar nak gulingkan Ostat Azizan, Apa isu yang nak diguna pakai?

Khabarnya......isu MB Azizan anugerahkan projek balak kepada isterinya sendiri..........entahlah....Pakteh tak pasti betoika Ostat bagi kat bini projek balak? Ini bukan tuduhan Pakteh tetapi itulah maklumat dari hujung talian semalam.

Jika Haji Hadi Awang terpaksa menerima Timbalan Presiden dalam paksa rela....
Jika Haji Hadi Awang terpaksa ubah Negara Islam kepada Negara Berkebajikan...

Apalah sangat setakat nak buatkan Haji Hadi tekan MB Kedah letak jawatan..

Setpol MB orang kampung Pakteh.....takkan tak buat apa-apa kot....kesian la kat MB Kedah kita tu...

Nanti Pakteh sambung dalam siri 2. 

Kandungan siri 2................................


- Sejak bila Pakteh rasa ini mainan Anwar
- Mengapa MB Azizan lebih percayakan Penjawat Awam
- Apa Exco dah buat
- Siapa rujukan utama MB Azizan



2 comments:

Medan Tempur Kedah said...

mohon pautkan blog medantempurkedah.blogspot.com ke blog tuan

Pakteh said...

InsyaAllah...akan dipautkan..selamat berjuang

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih