Tuesday, February 21, 2012

Kerja bodoh..!! Pakteh dah KALIH....setuju100% dengan geng Jinga 13

Bila Anwar Ibrahim buat kerja bodoh, pengikut bawahannya yang terpaksa cuci segala kekotoran yang tertinggal. Menjadi kewajipan pengikut bawahan, biar betapa busuk sekalipun taik yang dibuat oleh Anwar, mereka tetap akan cuci tanpa soal. Seingat Pakteh, tidak ada taik yang dibuat Anwar dapat dicuci dengan baik malah semuanya gagal dicuci bersih. Mungkin atas faktor itu, BERSIH 2.0 dibuat untuk membersih taik yang Anwar buat. Pakteh dah acapkali sebut taik-taik yang Anwar buat cuma kali ni..fokusnya berbeza kerana pengikut bawahan Anwar cuba memalitkan taik yang Anwar buat kepada UMNO. Betul-betul busuk lagi membusukkan...memang dasar peminat lubang taik

Dek kerana sokongan jitu malah ba'ah setia Anwar kepada Israel, UMNO kini turut dipalit kononnya bersongkol dengan Israel. UPCO mula dimainkan semula walaupun Anwar dah kena hukum kes tipu parlimen, dan terbaru ZIM yang kerjanya berbisnes diputar-belitkan oleh media pro PR. Isu ZIM ini sudah diperjelaskan sekitar tahun 2011 namun disegarkan semula untuk menipu rakyat.

Ada dikalangan rakan blogger memberikan hujah untuk menafikan ZIM U.S.A dan ZIM ATLANTIK itu milik syarikat Yahudi. Carian Pakteh menemukan fakta/data seperti berikut:

1. link Senarai nama kapal dibawah ZIM Global Reach Local Touch
2. Management syarikat dan kaitan dengan Isreal

Jadi terimalah hakikat ZIM ni ada kaitan dengan Israel.

Sehubungan itu, Pakteh mencabar Jingga 13 untuk membongkar beberapa lagi syarikat yang ada hubungan dengan Israel yang secara terang-terangan beroperasi di Malaysia.

Melalui link ini, Pakteh mendapat info berkaitan produk dibawah:

Anda cari fakta dan nilaikan sendiri produk dalam gambar yang Pakteh sertakan dan lihatlah betapa PR kini terdesak untuk mencucui taik yang dibuat oleh Anwar. Sebenarnya Pak menakan sebelah mak saudara adik pupu paklong ayah jiran Pakteh juga mungkin bekerja di salah satu syarikat di atas...apa salah mereka?

Bila rakyat mempertikai isu Israel.....habis segala Syarikat israel dicari...sedangkan asas awalnya...soal politik...soal pengiktirafan kepada kedaulatan Israel........taik yang benar-benar busuk telah dibuat oleh Anwar kali ni...cucilah sebersih manapun....cucilah selama manapun....taik yang busuk itu tetap takkan hilang.....

Anda pilih topik dan baca betapa hebatnya sokongan Anwar kepada Israel-->disini

p/s: Setiap fakta/data perlukan kajian secara terperinci oleh pembaca sendiri dan Pakteh hanya menyenaraikan mengikut fakta/data dari link yang turut pakteh sertakan.

4 comments:

Anonymous said...

Baguih la citer Pak Teh ni. Di terima dek akal.

Anonymous said...

Pak Teh,

Seluar dalam Anuwar bagi pada Saipul tu jenama Levi's pun founder dia org Yahudi...tu belum kira barang buatan tangan Kaum Gay lagi...

Pakteh said...

Seluar dalam xpa..org xnampak....
lagipun Anwar mempromosikan apa sahaja yg terselindung...xsalah...

hisham said...

Syarikat biskut dan susu DANON GROUP adalah milik yahudi....
Pemiliknya bernama DANIEL CARASSO bapanya bernama ISAAC CAROSSO.
Nama DANON berdasarkan nama DANIEL dalam bahasa latin.
Daniel carosso/isaac carosso keturunan YAHUDI SEFARDY yg dihalau keluar dari negara sepanyol olih raja sepanyol selepas kejatuhan kerajasn islam di eropah...sila rujuk di Wikipedia.
Setiap ringgit yg kita belanja untuk membeli barangan keluaran DANON ini berapa sen kah disumbangkan ke negara israel...
Yahudi itu bangsa..israel itu negara...

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih