Wednesday, May 4, 2011

Kenyataan Anwar mengapa beliau enggan bersumpah


pakteh sebenarnya kagum dengan jati diri Islam Anwar, beliau sanggup tidak bersumpah semata-mata berpegang kepada asas yang diletakkan dalam Islam (menurut kata Anwar laaa)

Kata Anwar :" Kalau rujuk hukum Islam, orang yang mengangkat sumpah dalam hal-hal seperti ini harus bebas daripada dosa besar, tidak pernah minum arak, tidak pernah berzina".

Sehubungan itu, layakkah beliau sebagai seorang PELIWAT TEGAR, PEMBALUN BINI ORANG TEGAR, PEMBALUN CHINA DOLL TEGAR bersumpah?....
Sudah pasti AMAT-AMAT tidak wajar. Kelayakan Anwar untuk bersumpah telah hilang kerana beliau adalah pelaku dosa-dosa besar dan penzina. Adakah ini juga sukar untuk difahami oleh UMNO/BN?.

Kita harus faham keengganan Anwar ini kerana kehendak Islam memang begitu (kata Anwar). Anwar tidak seharusnya didesak kerana beliau sudah tidak berkelayakan untuk bersumpah.

5 comments:

Anonymous said...

ehhhh.....betul jugak...apasal lah kitorang tak terfikir....hahahahaha

spenda puteh said...

pak teh: mana ada kaki yang sanggup mengaku kalau dia berak atas jalan.pada hal tahi dia pun orang kenal.memang macam tu perangai orang aljuburi atau dijuburi.nampak imej baik.rupanya kaki balun depan belakang.aku ingat dia punya pun orang lain balun juga.

detguaq said...

Pakteh,
Ni video yang aku edit dan dah di uploadkan di you tube....

http://www.youtube.com/watch?v=jUNDjXo_nxY

Anonymous said...

Bagi pihak pendokong anwar, mereka tak akan sekali-2 terpengaruh dan percaya dengan apapun alasan yang diberi yang membuktikan anwar meliwat, berzina dsb. Mereka telah menutup mata dan telinga dari sebarang kebenaran. Mereka tegar dan mempunyai ciri-2 kaum jahilliyah zaman Rasullullah saw.

Anonymous said...

biasalah...jawapan drpd mereka yang dah tersepit dan hilang harga diri..

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih