Friday, April 23, 2010

PRK Hulu Selangor - Ramai lagi akan keluar


PRK hulu selangor memperlihatkan protes terbesar terhadap DS Anwar Ibrahim. Bermula dengan pengumuman keluar parti oleh Adun Bakar Arang, Diikuti oleh Pakar saraf, Dr. Halili yang juga Bendahari PKR Hulu Selangor, seterusnya merebak kepada ramai dari kalangan AMK yang berjawatan dari segenap pelusuk negara. Begitu juga dengan sayap wanitanya yang lebih berani untuk keluar sebagai tanda protes. Terbaru selepas kelantan ialah AMK perlis dan pakteh percaya, gelombang ini akan berterusan.
Jika gelombang lompat pagar ini berterusan, tidak mustahil Anwar takkan memiliki kuda lagi untuk digunakan kerana semua kuda sudah lompat pagar.
Mungkin "Kelantan" sahaja yang tinggal utk diperkudakan.

2 comments:

Unknown said...

Maruah Melayu boleh dijual beli.

Apakah kita ingin melihat anak-anak Melayu merempat di Bumi sendiri?!!
Tolak MIC : Melayu Selamat!!

Pakteh said...

Hashim
Dalam PKR tu bukankah ramai yang bangsanya India?
Anwar sendiri lebih percayakan peguam India dari Melayu.
Pernahkah anak bangsa merempat sejak 3 pemimpin Melayu, Cina n India setuju tuntut kemerdekaan?. Malah jadi kaya lagi ada la melalui MARA. Contoh mudah Zaid Ibrahim.....
Jangan terlalu taksub hingga lupa sejarah

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih