Friday, April 23, 2010

Anwar menipu lagi - spin bangang

Jangan biarkan anda diselubungi misteriii...

Gila...!!!Anwar spin kononnya 2 surat yang ditunjukkan kepada pengundi di Padang Perumahan Taman Teratai,semalam adalah bukti beliau mempunyai cukup kuota untuk tubuh kerajaan pada 16 September ___
pakteh ingatkan surat dari 30 YB BN yang setuju lompat katak.....rupa2nya
surat tentang mintak paklah buat sidang tergempar parlimen kerana KONONNYA PR cukup kuota utk tubuh kerajaan dan surat kedua utk mengadap YDP Agong utk kes yg sama. Dasar tak tahu malu kerana orang dah tahu hal sebenar. YB Zahrain dah bongkarkan dah tapi Anwar macam masih bermimpi lagi.....
Dua2 surat ni sapa pun boleh buat. strategi bom bum bang...maksudnya gempar...gempar dan gempar...sehingga Fuad Zarkashi pun hampir goyah kerana kononnya ramai dah berpaling kpd Anwar. Sebenarnya habuk pun takdak, yang ada cuma bunyi tin kosong dan 2 surat tu ja.
Kalau betul2 hebat tunjukkan senarai nama 30 ahli parlimen BN yang dah beri komitmen bertulis, itu baru betul dan anak jantan (bukan main jantan).
Dalam riuh rendah orang dok pertikai Anwar kuat menipu pun, dia dan lagi pusing2 cerita. Cuma kali ni, cara pusing tu dah kurang bersemangat sebab Anwar faham, ramai orang Hulu Selangor adalah bijak dan cerdik dan tak dapat dispin dengan mudah.

2 comments:

pakngah santan said...

kalau dah memang kaki penipu sejak azali, dia akan terus-menerus menipu.

kalau betul, apasal dia jadi bacul lari keluar dari dewan masa zahran dedahkan kisah ini.

Pakteh said...

Pakngah
Sejak dua menjak ni...Anwar memang suka lari ja...
Saiful baru report polis, dia dah lari ke kedutaan turki.
Zahrain baru bukak tembelang dia sikit....dia dah cabut keluar dewan..
Paling best..Najib dah tahu semua tembelang dia...

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih