Monday, August 10, 2009

Syabas UMNO Sik

Assalamualaikum
jarang pakteh memuji UMNO Sik namun kali ini, Pakteh nampak kerja keras yang dilakukan Ketua Bahagian yang juga ADUN Belantik serta Ketua Pemudanya Mahadzir Hamid.
Al-kisahnya salah seorang dari Pengerusi JKKP telah terlantar lebih seminggu di Hospital kerana kemalangan. Lebih malang tangannya patah dan terpaksa dimasukkan besi. Kerana xmau menyusahkan sesiapa, kemalangan itu tidak dikhabarkan cuma akhirnya terpaksa mengalah kerana kos untuk rawatan/masukkan besi tak mampu ditanggung. Oleh itu diceritakan masalah tersebut kepada seorang teman dan akhirnya sampai ke pengetahuan Ketua Pemuda UMNO sik pada jam 10.00 semalam. pagi ini Ketua Pemuda bersama Ketua Bahagian bergegas melawat mangsa tadi di hospital dan memberikan bantuan apa yang perlu.
Lebih menarik, beberapa penduduk Sik yang berkebetulan menerima rawatan di situ juga turut menerima habuan kerana Pegawai kebajikan masyarakat turut dibawa dan seorang anak muda dari Sik didaftarkan sebagai OKU kerana kaki terpaksa dipotong.
Tahniah...
"tak perlu war-warkan atau ada media kerana politik sebegitu sudah lapuk dan UMNO sudah berubah" itulah kata-kata Ketua Pemuda UMNO Sik.
Betullah kata Najib...kalau nak menang...buatlah cara nak menang..jangan buat cara nak kalah...

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih