Wednesday, August 13, 2014

Khalid vs Anwar : Siapa yang kena?

Setakat hari Selasa 13/8/2014, Khalib Ibrahim kelihatan masih mampu memimpin permainan lasak yang dimulakan Anwar. Namun bagi sesiapa yang mengenali Anwar, Khalid Ibrahim tidak mampu untuk merasa selamat sehinggalah kaputusan yang jitu dibuat.

Bagi Pakteh, seseorang yang sanggup menjuburi pemandunya Azizan, Adik angkatnya Sukma, Pembantu peribadinya Saiful sudah pasti merupakan seorang yang sangat berani dan licik

Bagi Pakteh juga, seorang yang mampu meniduri isteri orang Shamsidar, tentu ada sifat GAH yang tinggi dalam diri.

Bagi Pakteh lagi, seorang yang sanggup melanggani pelacur jantan dan betina sudah tentu penuh dengan tipu muslihat.

Bagi pakteh untuk kesekian kalinya, seorang yang sanggup memanipulasi isteri sendiri, sudah pasti akal liciknya bertaraf iblis dan syaitan.

Maka ketahuilah....Khalid Ibrahim bukan sahaja berhadapan dengan dengan Anwar Ibrahim tetapi menentang seorang individu yang tubuhnya manusia tetapi gerak laku dan tindakannya melampaui batas kemanusiaan....mengikut telunjuk syaitan.

Mungkin sudah sampai sumpah lahanat Saiful. Untuk kesekian kalinya, Anwar sudah tidak ada rasa malu untuk mengangkat isteri sendiri menjadi MB. Itupun menggunakan kuasa Ketua Umum (KETUM) yang diiktiraf oleh diri sendiri dan diangkat oleh diri sendiri tanpa ada sebarang pengundian.

Ketika ini, Khalid Ibrahim bergantung harap kepada perundangan Selangor dan ehsan Sultan Selangor. Khalid Ibrahim juga sekadar dipapah dan diikat dirinya dari terjatuh oleh dua parti yang berseteru iaitu UMNO dan PAS. Permainan ini masih baru bermula. Lobi-melobi sudah melangkaui ruang masa dan waktu. Ketika inilah, kesetiaan kepada pucuk pimpinan menjadi penentu kepada jatuh bangunnya Khalid Ibrahim.

Jika ada diantara ADUN UMNO dan PAS yang menolak arahan parti, Khalid Ibrahim akan tumbang. Mampukah Anwar berfikir lagi?. Sudah ada kedengaran dari Adun Pas untuk menerima tindakan Anwar. Mengapa boleh begini?. Inilah masanya untuk mengetahui siapa orang Anwar dalam Pas.

Jika UMNO ingin bergabung dengan Pas, UMNO perlu jadi Pas tetapi jika Pas ingin mengikut DAP/PKR, Pas perlu jadi PKR.....hebat Anwar mengatur permainan yang dirancang sejak sekian lama.

PKR boleh mengambil ahli Pas tetapi jika Pas ingin menerima bekas ahli PKR.....itu pengkhianat kepada PR namanya...wow...sehingga tahap itu Pas dihina namun sehingga hari ini, komitmen untuk bersama PR kekal utuh.

Apa yang boleh dilakukan oleh Khalid Ibrahim hari ini?. 13/8/2014.....

Cadangan Pakteh: Mulakan dengan memecat Anwar Ibrahim sebagai Penasihat Ekonomi RM1.00. Berikan surat terima kasih dan khabarkan....anda sudah tidak relevan.

Langkah berikutnya....kosongkan bilik Saipudin Nasution.

Selepas dua pencatur kerosakan Pas ini dinyahkan dari urusan kerajaan Selangor.....yang lain-lain tu buat esok hari.

Untuk Pas: Peluang untuk berfikir dan berubah diberi berulang-ulang kali. Jika kali ini masih gagal untuk berubah....pengakhiran kepada perjuangan Pas sebenar sudah sampai ke penghujungnya.

3 comments:

Anonymous said...

Selamat Tinggal Anwar Ibrahim ...berehat lah kamu di penjara Kajang !


~~~EX PKR PARLIMEN LUMUT~~~

Anonymous said...

Jika tidak sekarang,masa akan datang PR tetap akan berpecah.Pekong dan nanah dah membusuk dsn tak boleh disorok lagi..Baik PAS keluar sekarang.Kalau tidak hal2 yg sebegini akan berlaku lagi dan lagi..

yushero said...

TERBAIKKK!!!!!

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih