Wednesday, January 8, 2014

Episod 1: Tanah Melayu tidak aman sejak wujudnya DAP serpihan PAP

Lim Kit Siang boleh menafikan beliau tidak terlibat dalam peristiwa 13 Mei 1969 tetapi sejarah membuktikan, inilah antara petualang yang sepatutnya sejak dulu dihapuskan. Sehingga kini DAP tidak pernah berubah malah menjadi semakin kuat apabila mereka disokong oleh Bangsa Melayu Islam yang sudah hilang maruahnya.

Rakyat Malaysia perlu mengetahui kerosakan imej negara hari ini berlaku disebabkan oleh DAP. Jika disebut Anwar Ibrahim, Melayu Islam ini sudah tidak punya apa-apa melainkan terus berpaut kepada DAP. Anwar Ibrahim pernah dilacurkan namanya oleh Karpal Sigh dalam Parlimen dan sehingga kini, Hansard Parlimen menjadi bukti bahawa Karpal Sigh antara individu yang menyatakan Anwar Ibrahim seorang peliwat.

Persoalannya mengapa kini Karpal Sigh boleh bersatu menjadi pembela Anwar?. Jawapan jelasnya ialah DAP mengetahui Anwar boleh digunapakai seperti lampin dan apabila misinya tercapai...lemparkan saja dalam tong sampah malah puak DAP ini mungkin membuangnya dalam lubang jamban (tempat yang lebih sesuai untuk Anwar).

Lebih menghairankan, Misi dan Visi DAP yang menggunakan Anwar Ibrahim ini disambut penuh taksub oleh Umat Islam berbangsa Melayu. Pas menjadi pelacur terawal yang memeluk DAP. Sehingga kini ramai pendokong PAS yang ikhlas berjuang dipinggirkan dan segala usaha PAS kini hanya untuk menjadikan DAP sebagai pemerintah. 

Lihatlah segala isu yang diperjuangkan kebelakangan ini, ianya lebih menjurus kepada perjuangan DAP yang dikuasai Cina Kristian. Mungkin benar kata rakan-rakan bahawa Cina Kristian DAP kini sedang meniupkan PERANG SALIB di Malaysia melalui segala kekuatan yang mereka ada. 

Kesilapan terdahulu membiarkan DAP wujud di Tanah Melayu tidak perlu berulang. Pencacai murahan bertaraf najis seperti PKR dan PAS sepatutnya sudah mulai sedar bahawa mereka hanya dibawah tapak kaki Lim Kit Siang, Lim Guan Eng sahaja. tidak lebih dari itu.

2 comments:

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH dgn. KEBERANIAN JAIS! Tapi hari ni dilapurkan di berita, kononnya k'jaan negeri nak kaji semula SOP membabitkan JAIS - apakah ini GERTAKAN pd. JAIS dan mana-mana jtn. agama ISLAM, yg. mereka harus TUNDUK pd. k'jaan negeri PEMBANGKANG, terutamanza DAPBANGKAI, tentang hal-ehwal Islam/umatnya di masa hadapan, sedgkan Islam agama persekutuan dan Tanah Melayu kita ni NEGARA ISLAM?! Inilah akibat kita terlalu bagi NAIK MUKA bangsa PENDATANG KAFIR MUSUH ISLAM, yg. makin KURANG AJAR kat Tanah Melayu PUSAKA nenek/moyang kita ni!

Tapi kat Barat, si pendatang KAPIR HARBI ni, tahu pula jadi PENGECUT: tak pula nak paksa kaum Kristian bangsa Barat guna KALIMAH ALLAH utk nama Jesus, tuhan triniti si Kristian, termasuk dlm. injil-injil Barat!

Makcik Sambal Belacan.

Pakteh said...

Melayu perlu bangkit
Islam perlu diperkasakan

Akhir zaman.....gerakan kristian sudah mendapat rentak yang tepat sekarang....

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih