Saturday, March 3, 2012

Terima Kasih GAP dan rakan2 blogger lain.

REHAT DI HUJUNG MINGGU. TAK TEBANG BULUH....SEKADAR INGIN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH PADA KAWAN-KAWAN.

Sebenarnya blog kecil Pakteh ni tidaklah dikunjungi ramai. Namun Pakteh berbesar hati untuk mengucapkan terima kasih kepada rakan2 blogger yang meletakkan link blog Pakteh di blog mereka. Buat masa ini sesiapa sahaja yang meminta Pakteh letakkan link mereka di blog Pakteh...InsyaAllah, Pakteh akan berbuat demikian samada dari BN atau PR. 

Blog Gerakan Anti PKR atau GAP menjadi blog utama yang meyumbangkan pelawat ke blog Pakteh. Hampir separuh dari pelawat menggunakan link dari blog GAP untuk ke blog Pakteh.

TERIMA KASIH SEMUA

PAKTEH
Penebang Buluh 
Sik Kedah Darul Aman

4 comments:

Anakbukitgantang said...

mohon letakkan link saya www.anakbukitgantang.blogspot.com

Anonymous said...

asalamu'alaikum,

kalau sekiranya blog ini dibina sebagai satu perjuangan, kenaka pulak dirojakkan? pilih saja diantara dua iaitu BN atau pun PR. justeru hanya blog yang punyai perjuangan yang serupa dengan pakteh sajalah yang dibenarkan untuk link. biarlah perjuangan kita ada stand pakteh kerana perjuangan yang ikhlas tidak berkehendakkan nama dan popularity.

maaf pakteh, kerana setiap perjuagan perlukan ketegasan saperti PapaGomo, GAP dan parpukari serta yang lainya. renung renungkan lah ........

Pakteh said...

Anakbukitgantang
InsyaAllah..akan dilinkkan

Anon 23:08
Jika dirujuk kepada artikel...Pakteh boleh comfirmkan tidak ada rojak...

Mungkin tuan Anon maksudkan link pro PR....hanya blog yang sesuai Pakteh masukkan dan itu bagi Pakteh tidak menjejaskan matlamat blog.

Setiap blog ada cara tersendiri cuma asalkan tujuan tidak lari. Contohnya ada blog letakkan link iklan komersial, ada Ads google, nufnang, link pro PR dsbnya.

Anonymous said...

baguslah tu pak teh. harap harap perjuangan punyai tujuan dan matlamat yang sama. dari apa yang terjadi hari ini berlaku percakaran sesama sendiri yang memberikan ruang yang lebih kepada pehak lawan untuk mendapatkan maklumat. mkaklumlah, bila pergaduhan keluarga dah diketahui umum, masya allahhhhh...

tak lah menjadi masaalah sekiranya pakteh linkkan blog yang berpendirian tersendiri yang akan membalun kiri dan kanan, yang mana tak betul.

maaf sekali lagi pakteh.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih