Wednesday, April 20, 2011

Akhirnya.....

Pakteh pernah marahkan Shahnon Ahmad...orang kampung pakteh jugak tu....
sebelum pakteh marahkan Shahnon Ahmad, karya sasterawan ulung ini amat berbekas dijiwa pakteh. Karyanya begitu berseni mengkritik dan menelanjangkan kebobrakan kehidupan rakyat marhain. Bukan itu yang ingin pakteh nukilkan disini...bukan. Pakteh sekadar mengingati insan yang pernah pakteh marah ini begitu kuat menghasilkan karya dikala dirinya berjuang penentang penyakit.

Pakteh berfikir untuk tidak lagi menulis kerana sakit...wow...hehe..dasyat sangat ka sakit pakteh. biasa-biasa jaa...cumanya sakit yang biasa-biasa itu bisa mengundang keperitan yang begitu menyakitkan. Bila pakteh terbaca tulisan RMF di blog Pelantaq Hujah, pakteh teringatkan saat mula pakteh berjinak dengan dunia siber. Pakteh teringatkan zaman Kelab Maya UMNO dan hingga kini, rakan2 lama yang dikenali sejak 2000 masih ada yang saling berhubung. Berhenti atau tidak pakteh dalam menulis blog tidak akan menjejaskan sedikitpun BN kerana kehadiran pakteh selama ini sekadar mewarnai diri sendiri apatah lagi statusnya jugak sekadar blogger picisan atau blogger nyamuk atau blogger cap ayam.

Pakteh juga terfikir ada atau tidak pakteh di dunia siber...Anwar Ibrahim tetap dengan kegemaran meliwatnya. Dakyah palsu dan fitnah jahat Anwar Ibrahim akan terus menghantui BN untuk jutaan tahun akan datang.

Untuk itu, jika ada kesempatan diwaktu tidak ada kesakitan, pakteh hanya berfikir untuk menulis tentang Anwar Ibrahim. Soal Sik?..... no komen

Betoi ka sekadar say No Komen...??

erm...Ok....sikit ja komen...kata orang...UMNO Sik akan kalah 3-0...lagu mana tu?
isk...pakteh cuma nak tulis tentang Anwar Ibrahim...pasai Sik ni...No Komen...

Komen sikit jaa.... Selagi masih berserabut dan tikam belakang malah berimpian terlalu tinggi....3-0 kata seseorang.

Isk...betoika?...malu pakteh nak tulih lagu ni..tapi nak wat gena...dah dema kata lagu tu....

Pas tak kuat malah berpecah terus di Sik. Selamat maju jaya Sanusi Setpol. Buktikan orang Sik juga mampu...anda adalah wakil Sik...bagi kategori pengganut Pas laaa...

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih