Monday, March 31, 2008

Paklah dah letak penghadang

Jika kita merasakan Paklah seorang yang lemah.....baik fikirkan semula....Paklah hanya lemah sebagai Perdana Menteri...sebagai ahli politik...Paklah tidak lemah malah mendahului orang lain...kalau tidak masakan Tun Dr. Mahathir (TDM) boleh memilih beliau sebagai TPM dan sebagai PM?. Kita boleh berkata TDM memang sengaja melantik yg lemah....sebenarnya Paklah berjaya memberikan imej bersih dalam dirinya kepada TDM dan pada awal perlantikkannya sebagai PM...Paklah masih berjaya menipu semua rakyat Malaysia dengan imej "Mr. Clean".......setakat itu...Paklah masih ahli politik yang hebat....licik...
Hari ini....Paklah sekali membuktikan kelicikannya.....Pada PRU12 yg lalu...ramai kalangan org politik hanya memikirkan Paklah letak org dia n KJ jer....sebenarnya...plan Paklah bukan sekadar pilihanraya.....plan Paklah ialah Pilihanraya dan Pemilihan...
Orang marah bila Paklah letakkan dua setiausahanya di Parlimen Sik....tapi orang tak tau hari ini S/U tersebut dah pun menjadi ahli UMNO Bahagian Sik dalam sekelip mata....masa pilihanraya dah ditabur wang ringgit kepada ketua cawangan....kita ingatkan tabur untuk pilihanraya...rupa2nya...untuk pemilihan.....hebat tak Paklah?
Tidak mustahil jika Osman Desa tidak kekang...UMNO bahagian Sik akan menjadi kubu kuat Paklah untuk berkuasa....dan sokongan antara terawal akan datang dari sini.......Betoi kaa?

1 comment:

Raja Bersiung said...

Ketua2 cawangan telah dipanggil utk beri tanda sokongan.

Sekali lagi SIk bakal dijajah. Rakyat sengsara.

PRU13 UMNO akan hilang semua kerusi di Sik. UMNO semakin pupus.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih