Sunday, October 27, 2013

Hot di PRK Sg Limau!! Siapa Munafik?

Boleh ternganga mulut jika memikirkan kebobrokan puak penentang di Malaysia. Pagi ini pakteh terbaca satu artikel yang berstatus taik yang busuk lagi membusukkan.

Tahukah anda hari ini, jika anda memakai kopiah, ianya satu kesalahan jika anda bukan ahli Pas. Hanya Ahli Pas layak memakainya kerana jika kopiah dipakai oleh ahli UMNO, ianya akan dihina malah dikeji seolah-olah maruah insan hanya layak dimiliki puak Pas.

Blog Omakkau menghina seorang insan berstatus MB hanya kerana MB itu ahli UMNO yang memakai kopiah. Politik apakah ini?

Belum cukupkah syurga dan neraka dijadikan hak milik Pas @ Nik Aziz, kini kopiah putih juga sudah dipatentkan khas untuk orang Pas.
Pakteh tidak berniat mengulas panjang namun jika inilah politik yang dibawa puak anutan Pas, jangan bermimpi untuk memerintah negara.

Untuk rakyat Sg Limau, UMNO/BN datang dengan senyuman membawa politik yang Budiman dan Bijaksana, tiada hasrat untuk memaki hamun atau mengeji......nilaikan pilihan anda kali ini. 

Tidak perlu keluar Pas untuk undi BN
Tidak perlu bermusuh dengan pas untuk undi BN
Kekalkan diri anda sebagai ahli setia Pas
kekalkan diri anda sebagai penyokong setia Pas
Cuma demi pembangunan......Undi anda kali ini....harus BN
Hanya tekadkan diri untuk BERANI HIJRAH......pilihlah BN ketika mengundi. 

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih