Friday, March 22, 2013

Pas menjual agama demi undi. Penipuan terkutuk menjelang PRU13

Tinggal lagi beberapa minit, InsyaAllah kita semua umat Islam akan sama-sama ke masjid untuk menunaikan tanggungjawab sebagai umat Islam. Solat jumaat begitu istimewa kerana hanya seminggu sekali dan indahnya keharmonian pemberian Allah, inilah saatnya umat Islam berkumpul bersama dalam jumlah yang ramai. 

Terima kasih kepada pihak yang bertanggungjawab menyediakan kemudahan untuk umat Islam bersolat. Pakteh teringat rakan-rakan yang berada di negara bukan Islam, terpaksa keluar rumah di awal pagi semata-mata untuk tidak terlepas solat jumaat.

Pakteh juga mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan tahniah dan syabas kepada kerajaan Pas Kedah kerana berjaya mendirikan beberapa buah masjid semasa pemerintahan mereka. Ini amat berbeza dengan pemerintahan Pas di Kelantan yang melangkau lebih 22 tahun dan Pakteh di khabarkan hanya sebuah masjid dibina oleh Pas.

Memang diakhir zaman, masjid-masjid diperindahkan, dan itulah yang berlaku kini, samada UMNO atau PAS apabila diberi peluang untuk mendirikan rumah Allah, pasti akan disambut dengan penuh rasa kesyukuran.

Di akhir zaman juga masjid-masjid kebanyakkannya kosong dan hanya beberapa kerat sahaja jemaah yang setia untuk terus beribadah sepanjang waktu. 

Sebenarnya...bukan itu cerita pakteh....bukan. 

Pakteh dikejutkan dengan satu pendedahan yang sebenarnya seumur hidup pakteh tidak jangkakan. Berita Anwar berhenjut dengan China Doll masih tidak mengejutkan Pakteh kerana Pakteh tahu Anwar. Berita Anwar menjubor Saiful juga tidak mengejutkan Pakteh malah pendedahan terbaru bahawa Anwar menjubor mahasiswa....langsung tidak mengejutkan Pakteh.

Apa yang mengejutkan Pakteh ialah Buku Sayangi Kedah Sejahtera sempena 5 tahun pemerintahan Pas di Kedah amat-amat luar biasa. Keberanian puak Pas telah melebihi Anwar. Jika selama ini kita hanya tahu Anwar sahaja yang meliwat, kini rakyat kedah perlu tahu....kepimpinan Pas Kedah yang diketuai ostat Azizan yang bersetpolkan Sanusi Md Nor juga MAIN BELAKANG.

Bolehkah dibayangkan Pas Kedah menyenaraikan Masjid-masjid yang telah mereka bina dan tanpa malu memasukkan masjid-masjid yang dibina oleh kerajaan Pusat. Apakah sudah hilang rasa malu dan lebih teruk lagi...apakah puak Pas Kedah begitu terdesak sehingga sanggup menipu walaupun Rumah Allah. 
Pas Kedah perlu memohon maaf kepada seluruh rakyat Kedah dan mengakui kejahatan mereka dan penipuan mereka malah perlu mengakuinya kepada kerajaan pusat. 

Tuan Haji Sanusi Md Nor Setpol MB mungkin akan mempertahankan Tuannya tetapi kali ni berbeza bro....setakat nak main-main dengan rumah urut, nak main dengan balak, nak main dengan KUIN....silakan. Tapi kali ni.....kejahatan puak hangpa dah mengatasi kejahatan banjingan negara Anwar Ibrahim. Anwar hanya main belakang jantan......hangpa main belakang dalam isu Rumah Allah. Itulah padahnya bila berkawan dengan DAP.

Buat masa ini...Pakteh takkan berikan nama Masjid dan fakta/dokumen yang berkaitan tetapi PAKTEH MENCABAR KETUA PENERANGAN PAS KEDAH untuk memberikan penjelasan. Senarai Masjid ada dalam buku Sayangi kedah Sejahtera....lihat dan buat penjelasan.

Betul-betul busuk lagi membusukkan.....inilah jadinya bila bertimbalankan puak Syiah.

p/s: Jom pi Masjid.........

Kata kawan Pakteh:
1. http://syburi-times.blogspot.com/2013/03/pelancaran-buku-sayangi-redah-segala.html
2. http://medantempurkedah.blogspot.com/2013/03/raja-penipu-memang-bangkai-betui-la-pas.html
3. http://kedahkekl.blogspot.com/2013/03/panass-aihh-oit-pas-buat-masjid-pun-mau.html

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih