Saturday, March 20, 2010

YB Tajudin di Kg baru Nami

Assalamualaikum.
19 Mac 2010, Yb Tajuddin iaitu ADUN Belantik telah meninjau permasalahan penduduk di Kg Baru Nami.
Program yang diadakan dalam suasana yang santai itu memberi peluang kepada penduduk untuk meluahkan isi hati serta mendengar sendiri apa kehendak yang diinginkan. Program seperti sebenarnya akan membantu menguatkan sokongan kepada YB Tajudin sekiranya dilaksakan secara konsisten.
Namun begitu seperti yang dimaklumkan.....Tugas beliau sebagai Adun, Ketua UMNO dan tugas2 d peringkat negeri pasti akan mengekang program sebegini.
Apapun...tahniah kpd YB kerana beberapa masalah penduduk dapat diatasi segera.

p/s: Heran dengan Jabatan Kebajikan Masyarakat yang memberi peruntukan kepada beberapa penduduk yang KAYA sedangkan semalam...warga emas dan yang uzur tidak berdaya diketepikan....betoika puak sana main wayang dalam soal seperti ini?...rasanya betoi.

4 comments:

Anonymous said...

Ada dengar cerita betulke tidak tak tahulah.Alkisah YB ini sekarang mungkin tidak disambung lagi sebagai Pengerusi FELCRA.

Ada yang bercerita YB ini telah bertumbuk dengan sorang driver di atas kelewatan mengambil beliau di rumah.Dan perkara ini telah sampai di pengetahuan PM kita.

Harap-harap tak betul kerana cerita2 sedemikian boleh di ambil kesempatan oleh pihak lain.

Pakteh said...

Cadangan saya kpd Anon 04:21
Gunakan nama penuh atau Nickname supaya mudah kita berkomunikasi
TQ

Detguaq said...

cerita Anon tu, amat nyata ini kes salah identiti. YB Pasir Salak, adalah Ahli Parlimen, manakal YB Tajudin adalah ADUN.

Walaupn nama mereka serupa tetapi ayahnda masing-masing berbeza, Tajudin Abdullah adalah YB ADUN Belantek, manakala YB Tajudin Abd Rahman adalah Ahli Parlimen Pasir Salak, kalaulah ianya hendak di kaitkan dengan Pengerusi FELCRA.

Anonymous said...

Anon u silap maklumat kot... dok tgk YB tajudin sik ada s,org Sj Driver, dr mula jd YB sampai skrg,kalau Driver cuti dia bwk sendiri, YB tajudin bkn Pengerusi FELCRA, cerita biaq betoi ...


ANAK JANTAN......

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih